Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1864
Bare en gammel låt jeg lagde som jeg bestemte meg for å legge ut. bare å si noen ord om den

Link: http://www.youtube.com/watch?v=DtnOxJrEZXw
Fett snusk, husker jeg hørte på ganske mye av det du hadde for noen år siden! Håper det står bedre til med deg.
Keep it coming!
Sist endret av Rallo Tubbs; 24. oktober 2011 kl. 11:56.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Fett snusk, husker jeg hørte på ganske mye av det du hadde for noen år siden! Håper det står bedre til med deg.
Keep it coming!
Vis hele sitatet...
Står mye bedre til med meg nå på sånn personlig plan. har ting på stell for å si det sånn. ikke den problematikken som tidligere..
Sitat av Snusk2050 Vis innlegg
Står mye bedre til med meg nå på sånn personlig plan. har ting på stell for å si det sånn. ikke den problematikken som tidligere..
Vis hele sitatet...
Herlig og høre. Du får stå på videre og fortsette og produsere musikk som bare faen!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Herlig og høre. Du får stå på videre og fortsette og produsere musikk som bare faen!
Vis hele sitatet...
Det skal jeg nok, kommer med en mixtape snart med litt bedre produserte låter og collabs med kule artister
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Beklarer, men det var jo utrolig dårlig!!!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Beklarer, men det var jo utrolig dårlig!!!
Vis hele sitatet...
Takker for alle meninger
If it ain't rough, it ain't right, kid!
http://www.youtube.com/watch?v=cyohdzlUxXc en annen som kanskje faller litt mer i smak hos noen av dere. Let me know!?
Sitat av Snusk2050 Vis innlegg
Takker for alle meninger
Vis hele sitatet...
Det var da en svært positiv holdning. Creds for det =)

For min del blir jeg stilt i et dilemma. Det er vanskelig å avgjøre hvor grensen går for hva jeg personlig ikke liker, og for hva som objektivt sett er dårlig. Om målgruppen din er fjortiser og småjenter, så er dette sikkert ikke så verst, og om noen liker det så må det jo være noe bra med det uansett.

Men om man skal bedømme det utifra kriteriene til en som verdsetter musikk på et litt mer voksent nivå, så må jeg si at dette er på grensen til kvalmende. Teksten er en smørje av klisjeer og fløtepus-fraser, som kanskje mest av alt hadde gjort seg som en parodi på en musikalsk stiltone, fremfor en seriøs låt.

Nå mener jeg ikke å være slem. Det er kun min ærlig mening. Jeg synes for øvrig det virker som om du har talent nok til å lage langt mer innholdrike låter enn dette =)
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Snusk, er du benny eller?
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det var da en svært positiv holdning. Creds for det =)

For min del blir jeg stilt i et dilemma. Det er vanskelig å avgjøre hvor grensen går for hva jeg personlig ikke liker, og for hva som objektivt sett er dårlig. Om målgruppen din er fjortiser og småjenter, så er dette sikkert ikke så verst, og om noen liker det så må det jo være noe bra med det uansett.

Men om man skal bedømme det utifra kriteriene til en som verdsetter musikk på et litt mer voksent nivå, så må jeg si at dette er på grensen til kvalmende. Teksten er en smørje av klisjeer og fløtepus-fraser, som kanskje mest av alt hadde gjort seg som en parodi på en musikalsk stiltone, fremfor en seriøs låt.

Nå mener jeg ikke å være slem. Det er kun min ærlig mening. Jeg synes for øvrig det virker som om du har talent nok til å lage langt mer innholdrike låter enn dette =)
Vis hele sitatet...
Hehe, takk for litt mer konstruktiv kritikk. låta er bare noe jeg lagde med tanke på dama å syns det var litt morsomt å legge den ut for å glede hun.. sjekk gjerne ut andre låter som er litt andre topics..