Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 6818
Bic Runga - Sway

Får lyst på lidenskapelig elskov med alt mine øyne skuer når den sangen blir spilt
Hjerteknuser- Kaizers Orchestra synes den er meeeget fin
Tiesto- Just be
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Genial sang, Skulle vert, "No woman, No Crime.
Lær den noen love songs og syng selv, bedre trusefjerner enn rødvin tillogmed..
dumt å røpe navnet da haakon, nå vet alle hvem stine er og ikke vanskelig å spore deg heller hvis noen her finner ut hvem jeg er på grunn av deg blir jeg sur
Ryan Leslie.
Bare husk å bruke kondom!
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Bare husk å bruke kondom!
Vis hele sitatet...
liten tro på att det går så langt
Bare pass på at hun ikke får se denne tråden, hvis hun ikke er keen på deg for øyeblikket, blir det neppe bedre av at du deler facen hennes og diskuterer henne på freak.no

Ps. Trykk "endre" knappen for å fjerne navnet hennes, den er nede i høyre hjørnet av posten din
Sist endret av Open; 28. april 2011 kl. 10:56.
open: godt poeng!

haakon:skulle du trenge det så må du huske, bedre føre var enn pi**en bar!
In the kitchen
muRit's Avatar
Kaizers Orchestra - Under Månen
Spotify, youtube
Mariah Carey - I want to know what love is
Hurts - Stay
Anne Judith Wik - Brand new world
Tina Turner - What's love got to do with it
Ne-Yo - Together
Ne-Yo - In the way
Eric Clapton - Wonderful tonight
Nelly - Dilema

Kjempefine sanger som er verdt å sjekke ut! =)
Sitat av Open Vis innlegg
Bare pass på at hun ikke får se denne tråden, hvis hun ikke er keen på deg for øyeblikket, blir det neppe bedre av at du deler facen hennes og diskuterer henne på freak.no

Ps. Trykk "endre" knappen for å fjerne navnet hennes, den er nede i høyre hjørnet av posten din
Vis hele sitatet...
Jeg googlet navnet hennes og denne tråden er nr2 på lista. Så vist hu googler sitt eget navn så ser hu: Lovesong<3 freak.no
Wow, fire sider, og ingen har nevnt Dylans album "Blood on the tracks".
Hehe, flere venner av meg pleier å google navnet sitt i ny og ne. Hvis hun er en av de, får hun seg nok en hyggelig overraskelse Kanskje hun blir så smigret at det kanskje skjer noe.

EDIT: Hvis det kommer så langt, jo flere kondomer på jo bedre. (Hørte det av en love guru, så trust me)
Sist endret av OberstApfel; 28. april 2011 kl. 13:12.
Kanskje sangen If it means a lot to you av bandet A day to Remember faller i smak?
Sitat av OberstApfel Vis innlegg

EDIT: Hvis det kommer så langt, jo flere kondomer på jo bedre. (Hørte det av en love guru, så trust me)
Vis hele sitatet...
Gi faen da, det er alt for mange tenåringsgraviditeter allerede, og med den slappe seksualundervisningen på skolene kan det være noen faktisk tror på deg.
ville også bare nevne Kissing you good bye- The used , fikk et par chills når jeg hørte den nå :P
Paramore - We are Broken
MCR - Cancer
Imogen Heap - Hide&Seek
Green Day De første cdene fra 1991 pg 1992, bare sanger om jenter vokalisten/gitaristen ikke klarer å få.
Blink 182 - Adams Song
Good Charlotte - Predictable
Gartnerlosjen - Heldiggrisene
Ikke akkurat en love song, men når jeg var deppa på grunn av ei jente på ungdomsskolen hørte jeg mye på Comfortably Numb - Pink Floyd Ikke at det hjalp på humøret, men var litt digg allikevel, haha...
Love: Auburn - Perfect Two
Breakup: Aviation - You Were My Everything
Sist endret av Biddibong; 11. mai 2011 kl. 19:32.
The Doors - Love Street
Sitat av FirstTimeUser Vis innlegg
Ja, hu er ikke like begeistra for meg

"
Vis hele sitatet...
Om hun ikke er like begeistret for deg er dette en fin plass å starte før du gir opp og søker etter deppe-sanger:

http://www.pickupartist.no/Forum/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jimi Hendrix - Bold as Love
Youtube, Spotify

John Mayer sin versjon vil jeg si er like bra.
Youtube, Spotify
Sist endret av ezicam; 27. oktober 2011 kl. 11:21.