Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7651
Tatt litt mye i det siste, og nesa er nå litt sliten rett og slett...
Har vært avhengig av nesespray i mange år, så det funker ikke like bra nå!
Men har dere noe tips til hva som funker?
Hjelper det med for eksempel kortison spray? Eller noe annet på resept som jeg kan prøve å få tak i?

Har pause nå altså...men nesa henger igjen 😞
Haha. Kjenner til problemet. Du må bare droppe det nesespray greiene med engang. Det virker bedre der og da men det gjør bare til at nesen din blir tettere/drypper mer. Jeg gikk til legen etter 1 års kokain forbruk og fikk noe steroidespray som funket, men det skal stå ganske dårlig til før du får det. Han legen fortalte meg at det er så mye paracetamol blandet i kokain, og når du får i deg slike mengder, så slutter nesa og produsere slim eller noe, så det drypper bare dagen lang. Skikkelig lite elegant. Funker delvis med sånn horn med saltvann som du heller inn og skyller ut og.

Må bare ta en lengre pause, eneste som virkelig funker..
Trådstarter
20 0
Nå ringte jeg legen min og fikk resept på noen tabletter som skal åpne opp i nesa ��
Vet ikke om det funker da...sa ikke den egentlige grunnen for behovet...
Sist endret av madammen; 22. august 2016 kl. 15:35.
Funker sikkert. Det jeg fikk kom i tablettform og når jeg tenker meg om. Meen du bør nok legge linjene på hylla ei stund da, blir like tett igjen med engang du tar kola på nytt..
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Om du tetter begge nesebor, har munnen igjen og shaker hodet frem og tilbake (Tenk, typ headbanging) i 20-30 sec dannes det naturlig karbon dioksid i bihulene dine som løsner litt.
Trådstarter
20 0
Var å hentet ut resepten på de tablettene, de heter Rinexin og funket drit bra!!!
1 time etter inntak og jeg klarer å puste gjennom nesa igjen!
Nå er bare problemet å få det til å slutte å renne ��

Sitat av hideout Vis innlegg
Funker sikkert. Det jeg fikk kom i tablettform og når jeg tenker meg om. Meen du bør nok legge linjene på hylla ei stund da, blir like tett igjen med engang du tar kola på nytt..
Vis hele sitatet...
Ja er planen det nå! Har selvmedisinert bort sorg over et dødsfall i sommer, så har det tatt litt av...

Sitat av hideout Vis innlegg
Jeg gikk til legen etter 1 års kokain forbruk og fikk noe steroidespray som funket, men det skal stå ganske dårlig til før du får det.
Vis hele sitatet...
Har tatt kontakt ang avhengighet til nesespray flere ganger de siste 9 årene, og spurt om steroider...men ikke fått det for alt annet skulle prøves først...
Men nå skjønte legen at nok er nok 😇
Sist endret av madammen; 22. august 2016 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rinexin funker knall ja. Du kan prøve og kjøpe deg et sånt horn på apoteket som du fyller med saltvann og skyller nesa med. Synes og huske det fungerte. Nesa tørket vel muligens ut av salt(?), slik at det ikke drypper så mye i timene etter du har gjort det. Ellers og gå ut om det er kaldt, noe det ikke er nå om dagene men..

Fort gjort at det blir litt mye av det gode med kokain om man har tilgang med det, men min erfaring er at det lar seg gjøre og slutte med det uten så altfor store problem så lenge du bestemmer det for det. Greit og ta noen måneders pause iallefall!
Hijacker denne tråden. Skrumpet nesemuslingene for en del tid tilbake grunnet allergier. Vil dette ha innvirkning på nasalt inntak av sentralstimulende? Er såpass lenge siden og sjelden jeg bruker ting at jeg kan ikke si noe utifra personlig erfaring.