Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2963
Sitter da her idag på verandaen tidlig lørdagsmorgen og fyrer meg opp en aldri så liten Jonas. Etter jeg var ferdig så satt jeg lenge og tenkte over at jeg ikke ble så fjern. Plutselig nå, en 15 minutter senere så kjenner jeg at fy faen så fjern jeg skulle bli.

Det er på ingen måte ukjent, men hva er det som gjør at den kommer sigende? Har det noe med tid den ble høstet, hvor mye THC/CBD det er i ? Nysgjerrig
Er vanlig at rusen siger på, særlig når man røyker jay. Vil du det skal kicke hardere røyk bong eller bøtte.
Forklaringen ligger vel i det at du ikke får alt innholdet i lungene samtidig, det kommer litt og litt for hvert trekk du tar.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det har med at det faktisk ikke er THC du blir fjern av men en metabolitt av dette, hovedsakeig 11-OH-THC og THC-COOH, kroppen din forstetter å konvertere THC en liten stund etter du er ferdig med å røyke jointen/pipen/bongen og rusen vil komme mer og mer. Så har man hele temaet om terpener, stoffer som hovedsaklig anses som duft/aromastoffer men som flere cannabisentusiaster mener påvirker rusen på noen måte. Dette er dog et felt med lite forskning på så vi kan egentlig bare spekulere.

Hele temaet kan skrives bøker om, det er mye å ta til seg.