Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2264
Hei, har brukt amfetamin i hele dag.

Jeg har masse blå valium, stesolid og alprazolam.

Jeg la meg kl 10 og og tok en blå valium, sovnet kl 11 å våknet kvart på 12.
LYS våken...

Har spist å drikki regelmessig med vann i hele dag.
Noen som Har no tips?

Jeg tok en ny blå valium for halvannen time siden uten noe virkning.

Skal jeg evt prøve en alprazolam ?
Sist endret av Bruker1234; 7. juli 2020 kl. 02:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Omgitt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
begynn med en halv. om det ikke funker då kan du ta en halv ellers kan du evt bare tvinge deg til søvn.
Jeg føler dette blir litt som du spør hvordan du syr på hånda igjen etter du kapper den av med machete.
Skaffe deg noe C-Preperater som Seruquel, Truxal, Zyprexa og ta litt mer enn anbefalt dose så går alt sin gang, si til legen at du sliter med søvnen da bruker de ofte lave doser seruquel som 25mg f.eks, og de slår deg ganske godt ut de første ukene du tar de.
Jeg har quetepin om det funker?
Det funker ja, det er synonympreperat, hvor mye har du? Og hvor mye tar du, og hvor lenge siden er det du har tatt?
Sist endret av VR46; 7. juli 2020 kl. 13:07.
En hel eske med 100 stk. Har ikke åpna pakka
Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
En hel eske med 100 stk. Har ikke åpna pakka
Vis hele sitatet...
Accord eller Sandoz? Depot eller hurtigvirkende? Og hvor mange mg?
Quetapin sandoz 25 mg

Har også truxal 25 mg
Og alle de nevnte benzo preparatene
Sist endret av Bruker1234; 7. juli 2020 kl. 13:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Supert, det er hurtigvirkende. Ta 50mg nå, legg deg i sengen om 30 min, prøv å sov - funker ikke dette ta 25mg til og vent 40 minutt så skal det funke. Her er det egentlig bare å feile å prøve, personelig tok jeg rundt 800mg for å få sove når jeg hadde gått på Seruquel fast i 5 år da gikk jeg på 400mg daglig, og hadde STOR toleranse for Serquel.
Skal egentlig ta quetapin 4 ganger daglig men har ikke rørt den. Hørt mye dritt om den.
Men kanskje den er god til søvn mot Amf en å aen gang
Om du ikke har toleranse så kommer du til å bli slått ut av den, er ikke noe særlig bivirkninger med så lav dose, anti psykotisk dose starter på 400mg da kan du legge på deg osv.. Start med 50mg og 1 truxal 25mg så tenker jeg du skal få den søvnen du trenger
Quetapin/seroquel er gull verdt etter amf. De bør du ikke kvitte deg med. 50-100mg og jeg sover som en stein selvom jeg er midt oppi noe manisk stuke opplegg med spenning i alle muskler og en kraftig forestilling om at søvn er umulig, selv da blir jeg søvnig av et par quetapin. Tar de også forsetter jeg akkurat som.jeg gjorde til jeg etterhvert må nødt til å legge meg for ikke å slokne på gulvet. Har krabba til sengs før av dem
Takker skal prøve dette i kveld.
Har vært våken fra i går frem til nå å er ikke trøtt enda.
Skal ta 50 mg i 8 tiden så får vi se.
Takk for tipset
Bare vær litt forsiktig.

Ganske vanlig å få blodtryksfall av quetapin/seroquel spesielt når man har tatt sentral stimulerende stoffer.

For min del skjedde det ca 1 av 10 ganger jeg kombinerte speed og seroquel.

Kroppen synker sammen på bakken uten at du klarer gjøre noe med det. Ganske ekkelt opplevelse første gangene.
Jeg har aldri fått noe funk av benzo på speed(rivotril og xanor), seroquel tar ofte 3t før funker på meg om jeg er edru så om du prøver det bør du regne med litt mere tid enn 30min før funk.
Anonym bruker
"Rød Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
Quetapin sandoz 25 mg

Har også truxal 25 mg
Og alle de nevnte benzo preparatene
Vis hele sitatet...

Jeg sovner tungt på 75mg quietapin.

En eller to Truxal sovner jeg også av men har ikke prøvd det i forbindelse med speed. Ser for meg quietapin er mer effektivt siden det roer hjernen ved psykose og kanskje mer en aktiv speedhjerne også da enn truxal.
Anonym bruker
"Rød Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har aldri fått noe funk av benzo på speed(rivotril og xanor), seroquel tar ofte 3t før funker på meg om jeg er edru så om du prøver det bør du regne med litt mere tid enn 30min før funk.
Vis hele sitatet...
Ja 30-120 minutter på meg litt avhengig av om man har spist mat rett før eller ikke.
Bare sørg for at du har senga i nærheten når du tar dem. Blodtrykksfall eller besvime er ikke helt uvanlig, men for min del er det om jeg venter litt for lenge før jeg legger meg og går rundt at det er størst sannsynlighet for å gå i bakken. Legger meg etter 30maks og tar et trekk og hvis ikke jeg sover etter en halvtime time tar jeg kanskje en til og enda et trekk
2 timer siden siste Amf linje nå. Skal spise og drikke godt nå.
Så ta en valium og en quetapin å se på TV i senga.

Håper jeg sovner idag.

Å det er IKKE sterk Amf jeg har. Sånn pasta greie hvor virkningen er ute etter 45 min, å jeg da redoserer det som «kokain» iløpet av en dag

Får fin funk i 45 min, så går rusen vekk men Er bare våken av den
Sist endret av Bruker1234; 7. juli 2020 kl. 18:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Håper du får sove TS! Håper du har kost deg da hvertfall
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
2 timer siden siste Amf linje nå. Skal spise og drikke godt nå.
Så ta en valium og en quetapin å se på TV i senga.

Håper jeg sovner idag.

Å det er IKKE sterk Amf jeg har. Sånn pasta greie hvor virkningen er ute etter 45 min, å jeg da redoserer det som «kokain» iløpet av en dag

Får fin funk i 45 min, så går rusen vekk men Er bare våken av den
Vis hele sitatet...
Virkningen er ikke ute etter 45min, men rushen er nok det. Halveringstid kan ligge rundt 6 timer, så en tommelregel jeg bruker er å aldri forvente å få sove før 6 timer etter siste linje. Jeg får også veldig den følelsen av at det går over så fort når jeg snorter, og redoserer som kokain for å få det rushet igjen, så jeg byttet over til å pakke i papir å svelge. Får ikke same rushet som å snorte, men funker fantastisk for å ikke redosere som en gærning, og har det likevel kjempegøy. Har prøvd med å spist også tatt ei linje også, men da sklir jeg raskt tilbake til å redosere sykt ofte da jeg jager den speeda rush følelsen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virkningen er ikke ute etter 45min, men rushen er nok det. Halveringstid kan ligge rundt 6 timer, så en tommelregel jeg bruker er å aldri forvente å få sove før 6 timer etter siste linje. Jeg får også veldig den følelsen av at det går over så fort når jeg snorter, og redoserer som kokain for å få det rushet igjen, så jeg byttet over til å pakke i papir å svelge. Får ikke same rushet som å snorte, men funker fantastisk for å ikke redosere som en gærning, og har det likevel kjempegøy. Har prøvd med å spist også tatt ei linje også, men da sklir jeg raskt tilbake til å redosere sykt ofte da jeg jager den speeda rush følelsen
Vis hele sitatet...
Ja det er sånn folk ender opp med å bruke et gram eller mer per dag. Sniffer og sniffer, og så ender man opp overjustert og sitter egentlig bare der og lurer på hvorfor det føles så jævlig ut å bruke amfetamin. Jeg kan forsåvidt si meg enig i at amfetamin kan være noe dritt, men ikke når man har lært seg å bruke det riktig og justert forventningene til noe litt mer realistisk.

I gamle dager, når jeg injiserte, så var det alltid justering presis hver fjerde time. Det er den inntaksmetoden som varer kortest av alle, men på tross av dette så er det null problem å vente fire timer mellom hver gang. Dropper man så burde det vare minst seks timer.

Men det jeg egentlig skulle skrive her var at dersom man sitter bare å sturer uten å føle seg speeda, så er trikset å tvinge seg til å gjøre noe. Da merker man som regel ganske fort at man har tatt amfetamin. Men det krever selvfølgelig litt mer innsats, særlig om man forventer at alt skal skje av seg selv på amfetamin. Min erfaring tilsier at ting skjer av seg selv bare de første par dagene. En annen ting det kan være smart å holde styr på er hvor lenge siden det er man har spist, og hvor mye.
Sist endret av TrippyKing; 7. juli 2020 kl. 20:38.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Bare vær litt forsiktig.

Ganske vanlig å få blodtryksfall av quetapin/seroquel spesielt når man har tatt sentral stimulerende stoffer.

For min del skjedde det ca 1 av 10 ganger jeg kombinerte speed og seroquel.

Kroppen synker sammen på bakken uten at du klarer gjøre noe med det. Ganske ekkelt opplevelse første gangene.
Vis hele sitatet...
Skjedde med meg her om dagen, skulle sove etter joggetur, holdte på å tryne opp trappa og klarte nesten ikke å stå. Tatt sånn 70mg Quetiapin
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sånn er det med amfetamin, du føler deg ferdig og trøtt og tror du skal få sove, kanskje sover etter en pille kombo, men våkner etter få timer. Stoffet er fremdeles i kroppen, så er bare å vente til alt er ute og du sovner kvelden etter. Har du tatt det en hel dag så er det ikke lett å sove, men noen piller får våkentiden til du sovner deg til å føle deg litt bedre.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med meg går det regelrett til helvete med quetiapin på speed. Må alltid vente 12-15 timer før jeg tørr å ta, da går det greit. Men tar jeg like etter justering:

Dette er MIN erfaring, har paranoid schizofreni om det har noe å si, men om jeg speeder 2-3 dager og trøkker nedpå 400-600 mg quetiapin (går på 600 mg daglig, så er rimelig innspist på medisinen) går det til HELVETE.

Jeg får en følelse av at jeg skal dø HVER gang rett før jeg sovner, skvetter noe jævlig og føles som djevelen drar meg ned i senga, når jeg tar quetiapin funker den mot sin hensikt, det er da larvene i lakenet (rly ikke, bare dårlig lys og grått laken lager illusjon på det) oppstår og skyggene i taket osv, veldig slitsomt. Misunner dere som bare sovner av quet på amf.

Skjønner ikke hvorfor dette skjer meg når denne jævla medisinen skal fungere ANTI-PSYKOTISK, altså fjerne alt det jeg får.

Er jeg den eneste dette skjer med?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med meg går det regelrett til helvete med quetiapin på speed. Må alltid vente 12-15 timer før jeg tørr å ta, da går det greit. Men tar jeg like etter justering:

Dette er MIN erfaring, har paranoid schizofreni om det har noe å si, men om jeg speeder 2-3 dager og trøkker nedpå 400-600 mg quetiapin (går på 600 mg daglig, så er rimelig innspist på medisinen) går det til HELVETE.

Jeg får en følelse av at jeg skal dø HVER gang rett før jeg sovner, skvetter noe jævlig og føles som djevelen drar meg ned i senga, når jeg tar quetiapin funker den mot sin hensikt, det er da larvene i lakenet (rly ikke, bare dårlig lys og grått laken lager illusjon på det) oppstår og skyggene i taket osv, veldig slitsomt. Misunner dere som bare sovner av quet på amf.

Skjønner ikke hvorfor dette skjer meg når denne jævla medisinen skal fungere ANTI-PSYKOTISK, altså fjerne alt det jeg får.

Er jeg den eneste dette skjer med?
Vis hele sitatet...
Det gjør sense... amfetamin er sentralstimulerende stoff som gir en økning av dopamin i hjernen, samtidig som det har en effekt på noradrenalin og serotonin også. Sentralstimulerende midler gir økt hjerterytme, puls og høyere kroppstempratur. I felleskatalogen står det at seroquel må brukes med forsiktighet sammen med andre sentraltvirkende legemidler og alkohol pga. quetiapins virkning på sentralnervesystemet. (quetiapin er et av hovedvirkestoffene i seroquel) Å blande antipsykotiske medisiner med sentralstimulerende rusmidler vil nok messe opp hjernen og bli en påkjenning for kroppen. Flere har opplevd "bad trips" med den kombinasjonen, du kan få akutt blodtrykksfall, spesielt med tanke på hallusinasjoner. Når man blander ulike rusmidler og medisiner vil de både forsterke hverandres effekt og /eller at man vil få en motsatt effekt enn det medisinen/rusmiddelet egentlig er ment å gi
Sist endret av Behring09; 8. juli 2020 kl. 01:01.
La meg i senga i 7 tiden å så på TV etter en god middag og godt med vann.
Tok en blåvalium , og en truxal 25 mg for å teste det først.

Sovna før kl 20:00 Og våknet 04:00���� men med en ganske bra hangover å metallsmak i munn.

Sto opp å drakk et glass solo og spiste 2 brødskiver å
Tok en blåhvalium, 30 min etterpå føltes kroppen bra.

Nå kl halv 6 har jeg vært av å på angående søvn.
Så nå tror jeg at jeg sovet nok for i natt.

Takk for alle tips, fra null søvn til 8 timer er ikke værst

Idag blir det en Amf linje i 09:00 tiden. Å thats IT med amfen for idag.

Får cola å kose meg med i kveld hos en kompis
��
Sist endret av Bruker1234; 8. juli 2020 kl. 05:35.