Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2930
Hei, jeg er en gutt på 24 år gammel og bor i Oslo. Jeg er på siste året i 3d og animasjon linje hos NKF .

Jeg har god erfaringer med Cinema 4d, After effect, Zbrush, photoshop.

Jeg lurer på hvilken firmaer jeg kan søke jobb eller lærling/praksis plass?

Noen som kan mer om dette eller som kan hjelpe meg med dette.

Setter stor pris på det.

Her er min webside
http://aram3d.weebly.com/
Har ikke kjennskap til ledige plasser i Norge, men det er ofte lurt å søke utenfor landegrensene. For eksempel i spillutviklingsamfunn som r/gamedevclassifieds, Det er erfaring å hente der. Se også på norske spillutviklere og bedrifter som potensielt har bruk for dine kunnskaper. Umotiverte søknader gjør ofte godt inntrykk på dem. Google is your friend

Angående websiden din. Om du har noe annet enn skolearbeid, så bruk gjerne det. Det viser at du har ideer for deg selv og ønsker å jobbe med faget. Videre bør du ihvertfall legge en Epost på kontakt siden.
Trådstarter
2 0
Sitat av F4celess Vis innlegg
Har ikke kjennskap til ledige plasser i Norge, men det er ofte lurt å søke utenfor landegrensene. For eksempel i spillutviklingsamfunn som r/gamedevclassifieds, Det er erfaring å hente der. Se også på norske spillutviklere og bedrifter som potensielt har bruk for dine kunnskaper. Umotiverte søknader gjør ofte godt inntrykk på dem. Google is your friend

Angående websiden din. Om du har noe annet enn skolearbeid, så bruk gjerne det. Det viser at du har ideer for deg selv og ønsker å jobbe med faget. Videre bør du ihvertfall legge en Epost på kontakt siden.
Vis hele sitatet...
Hei, tusen takk for tipsene =)