Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 813
Hei, jeg sliter med Bluescreen.. dagelig jeg får opp dette på bluescreen beskjeden AsusTP.sys...

Jeg har tatt en analyse av feilen, men må erlig innrømme at jeg ikke forstår mye av det, har prøvd å søke på AsusTP.sys men skjønner ikke så mye av det, desverre.. så jeg lurer på om det er noen som klarer og lese hva som skjer elr noe slikt ut ifra raporten jeg har tatt? så viss noen kune hjelpet meg til og forstå hva jeg kan prøve for og bli kvitt dette problemet har det vært fint. Takk på forhånd!
Er også plaget med at tastaturet slår seg av, dette er forøvrig en asus a55a. (bærbar pc)
Prøv å avinstallere "Asus transformer pad filter driver" i følge et googlesøk har dette hjulpet flere.

Jeg ville i tillegg sjekket at alle driverne var oppdaterte.
Okei, takk skall prøve dette!

har prøvd etter beste evne og oppdatere drivere, men jeg må bare ærlig innrømme at jeg er ikke flik til slikt..