Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 4051
Hei, jeg trenger serier jeg kan se mens jeg er på jobb, har pause i 30 minutter der jeg sitter på pcen mens jeg spiser.. har sett ferdig the big bang theory, og syntes det var morsomt og grei lengde på episodene..

noen tips til andre serier der episodene ikke er mer enn 30 minutter?

åpen for alle serier siden jeg ikke har sett noen andre enn tbbt..

Setter pris på alle tips
Tja
"How i met your mother"
"American dad" (animasjon)
"Family guy" (animasjon)
"two and a half men"
"Futurama" (animasjon)
"8 simple rules"
"Fraiser"
"kongen av queens"
"Grounded for life"
"3`rd rock from the sun"
Sist endret av Eyeamare; 28. juli 2012 kl. 20:50.
Regner med du har sett 2 and a half men, how i met your mother? om ikke er et grei underholdning, ikke sykt bra, men helt greit. Weeds er og grei underholdning. Siden du ikke nevner noe om hvorfor serie episodene kun kan vare 30 min velger jeg og anbefale Dexter, der kommer episodene dog på 50min-1t.
Nye serien til Charlie Sheen, "Anger Management". Genial serie, men den minner litt mye om 2,5 Men, imho. Har dog bare kommet 5-6 episoder, så den er relativt ny.

Sitat av knutseen Vis innlegg
Hei, jeg trenger serier jeg kan se mens jeg er på jobb, har pause i 30 minutter der jeg sitter på pcen mens jeg spiser.. har sett ferdig the big bang theory, og syntes det var morsomt og grei lengde på episodene..

noen tips til andre serier der episodene ikke er mer enn 30 minutter?

åpen for alle serier siden jeg ikke har sett noen andre enn tbbt..

Setter pris på alle tips
Vis hele sitatet...
Sitat av fhoss Vis innlegg
Regner med du har sett 2 and a half men, how i met your mother? om ikke er et grei underholdning, ikke sykt bra, men helt greit. Weeds er og grei underholdning. Siden du ikke nevner noe om hvorfor serie episodene kun kan vare 30 min velger jeg og anbefale Dexter, der kommer episodene dog på 50min-1t.
Vis hele sitatet...
L2Read, nytter ikke å anbefale Dexter når serien varer i 1t per episode og TS kun har en halvtime lunchpause.
Sist endret av Dimergon; 28. juli 2012 kl. 20:53.
The Simpsons
Southpark

Mye er allerede nemt
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Nye serien til Charlie Sheen, "Anger Management". Genial serie, men den minner litt mye om 2,5 Men, imho. Har dog bare kommet 5-6 episoder, så den er relativt ny.





L2Read, nytter ikke å anbefale Dexter når serien varer i 1t per episode og TS kun har en halvtime lunchpause. :P
Vis hele sitatet...
mybad, begyner å få dårlig husk.. weeds varer vell gjerne rundt 40min (?)
Sitat av fhoss Vis innlegg
mybad, begyner å få dårlig husk.. weeds varer vell gjerne rundt 40min (?)
Vis hele sitatet...
Sjekket nå, hver episode varer mellom 20-30 minutter.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Noen sesonger av Weeds har 40 min episoder, noen har 20.
de to beste er arrested development og its always sunny in philadelphia. begge har over 9.0 på imdb, nuff said
Sist endret av hestogkjerre; 28. juli 2012 kl. 21:00.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Dexpedition er en fet serie der hver episode varer i omlag 20 minutter.
Kommer snart sesong 2 og.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Outsourced! Skal love deg at du ikke vil bli skuffet.
Om du har sett The Big Bang Theory og du likte den serien, så er dette noe alá den samme humoren.

Anbefales!
Synd at det bare ble 1 sesong på grunn av dårlig sendetid og få seere.

Outsourced (2010)
Ratings: 7.5/10 from 5,242 users
A manager is sent to India to oversee a staff of customer service representatives.

Kort sagt, så handler det om et callcenter som blir outsourcet til India. Det er et indisk kundesenter som selger "American Novelties".
Great success
http://outsourced.maxupdates.tv/wp-content/uploads/2010/12/Outsourcedseason1e10a.jpg
Sist endret av Kekurikekaka; 28. juli 2012 kl. 21:28.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Jeg synes Nurse Jackie er en meget bra serie. Det er 30 min episoder.

A drug-addicted nurse struggles to find a balance between the demands of her frenetic job at a New York City hospital and an array of personal dramas.

http://www.imdb.com/title/tt1190689/
Dott i øret.
stagg's Avatar
Californication:

http://img6.imageshack.us/img6/9340/mv5bmtk1ntexnte4nf5bml5.jpg

Sex, drugs and rock'n'roll.
Mot i brøstet, karl & co og Hos martin.
en av mine favoritter
Vil anbefale Blue Mountain State om du ikke har sett den, dette er garantert den morsommeste serien jeg har sett!
Episodene er på bortimot 30 minutter.

IMDb link til serien
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Klovn, Helt Perfekt.
Community, ftw! Ken Jeong er med (Mr. Chow i Hangover)
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Undrer meg hvorfor ingen har nevnt Macgyver, men det er vel gått ut på dato?
De fleste serier havner uansett på 20-22 minutter for at det skal kunne legges inn reklame. Så det er sagt..
Noen på 42, men svært få..
Sist endret av snickersogtwist; 28. juli 2012 kl. 23:28.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Undrer meg hvorfor ingen har nevnt Macgyver, men det er vel gått ut på dato?
Vis hele sitatet...
Fordi disse episodene varer vel 45-60 min ... TS var ute etter eps. på mellom 20-30 min
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Om du er old school og sci fi geek kan du vel se det gamle dr. Who... Det av Tom Baker (4th doctor) er visstnok bra, har bare såvidt pirket borti det gamle da...
whose line is it anyway.
Det er ikke en serie i den forstand, men underholding på høyt nivå
How I Met Your Mother
My Little Pony: Friendship Is Magic
The Legend of Korra
Avatar: The Last Airbender
Weeds!!

btw. orker aldri å se på Dexter pga. de sykt lange episodene xD
Trådstarter
tusen hjertelig takk for alle svar, jeg skal ta en titt på alle seriene, må være noe av det jeg liker
Sitat av Fleff Vis innlegg
Undrer meg hvorfor ingen har nevnt Macgyver, men det er vel gått ut på dato?
Vis hele sitatet...
Macgyver går aldri ut på dato !
Blue mountain state høres perfekt ut til formålet ditt, hvis du også vil gå tilbake til jobb med glis om kjeften
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Lil J Vis innlegg
Weeds!!

btw. orker aldri å se på Dexter pga. de sykt lange episodene xD
Vis hele sitatet...
Du har hindret deg selv fra å se det som er en av tidenes beste serier fordi du synes episodene er for lange. Hva blir det neste? Skal aldri dra til utlandet fordi det er for langt?
Gratulerer.
Sitat av Lil J Vis innlegg
btw. orker aldri å se på Dexter pga. de sykt lange episodene xD
Vis hele sitatet...
Første gang jeg har hørt denne begrunnelsen for ikke å like en serie. I min verden så er lange episoder det beste som finnes når det gjelder en bra serie. Hadde det vært pga. at episodene var for korte, så kunne jeg muligens ha skjønt det, men for lange?

Dexter bestående av 25-minutters-episoder? Nå, det hadde jo virkelig vært noe...
The Ricky Gervais show (med Karl Pilkington) - 25 minutter episoder.

http://images.starpulse.com/news/bloggers/6/blog_images/the-ricky-gervais-show-2.jpg
Rart at ingen har nevnt Workaholics. Faen for en genial og morsom serie!
Ting som jeg har pløyd i gjennom/ser på nå.

Cheers
Frasier
Aller elsker raymond
Mad about you
simpsons
futurama
family guy
svensson svensson
Kvarterets skatan
hipp-hipp
Klovn
Flying circus
Bundy
Ut i vår hage
fleksnes

for å nevne noen
Entourage, mye mye moro
Fresh Prince Of Bel Air.
Mrs. Brown's Boys, rett og slett, en helt ærlig komiserie. Serien anbefalles på det varmeste!

Jeg kom over serien helt tilfeldig, etter at jeg hadde pløyd igjennom det meste av kjente komedier og sitcom's. Og det endte med at jeg traff en gullåre rett og slett!

Terningkast 6!
Sist endret av FarmerJoe; 29. juli 2012 kl. 10:37.
glemte
Fawlty Towers
Modern Family
Nile City
Glemte:
Seinfield
Drew cerry show
Exterminate!
jonnis's Avatar
Hva med The Black Adder(Blackadder) seriene...
Trailer Park Boys! Du finner alle på YouTube

http://www.imdb.com/title/tt0290988/

http://www.youtube.com/user/1TrailerParkBoys1/featured
Sist endret av Sprengt; 29. juli 2012 kl. 12:24.
Eat to bite?
Curver's Avatar
M*A*S*H (tv serie fra koreakrigen) Handler om en et (mash) sjukehus (flyttbart sykehus) Handler rett og slett om livet på dette sjukehuset. Sjangeren er humor.
Episodene varer i 30 min og med noen episoder som varer opp til en time (gjerne starten av en ny sesong)

Høy på pæra (keeping up apperance) De aller aller fleste har nok hørt om denne :-) Handler om livet til Hyacinth Bucket og Clive Swift. Hyacinth er en hysterisk kvinne som prøver det beste hun kan med å være i 1 klasse (status) og clive er en mer rolig person. episodene varer i 30 min med 2 episoder som varer i 50 og 60 min.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Glemte:
Seinfield
Drew cerry show
Vis hele sitatet...

hvordan i alle dager kunne jeg glemme Seinfeld, (jeg gremmes!)
Glemte Pokémon.
The Office og Parks and Recreation første sesongen til Parks er ganske dårlig men den er bare på 6 episoder og etter det går kvaliteten på vitsene veldig mye opp. Its always sunny in philadelphia er også hysterisk forbred deg til å le ræva av deg.
Community?
King of the hill, amerikansk tegnefilm, suveren humor. Lagd av mike judge som lagde beavis & butthead.
Høy på pæra.
Kongen av queens
Gustafsson i 3. etasje


Serier jeg har lasta ned og "har på vent" til jeg er ferdig med de 4-5-6 seriene jeg holder på med nå.
Cleevland Show
American Dad
Spin City (har vage minner fra ungdommen at det var ok)
Helt perfekt (fikk bare sett 2 ep av sesong 1, og tar heller kronologisk etter hvert)
Curb your enthusiasm
har et par svenske sit-com fra 90 tallet også, men de er ikke helt innertier, men funker som tidsfyll om man ikke har noe annet å gjøre
Sjukan (svensk utgave av Bare når jeg ler)
en, fyra for tre (svensk utgave av tre på toppen)
Rena Rama Rolf (Svensk utagave av, det ekke' bare bare Bernt)

....... tenker over det. Jeg er ganske TV-slave. (da er det vle bra at man er avhengig av sykling og trimming også)