Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4419
Den undervurderte
Ble voldsomt kjedelig i lengden. det samme om og om igjen, med lite variasjon. ellers fengende
Ikke noe nytt, akkurat som de fleste andre russesangene som kommer ut. IMHO for treig å ta av til, men grei nok så lenge man har promille. Pluss for tema though, BMS er konge!
Midt på treet bare, ikke noe spesielt dårlig, ikke noe spesielt bra, bortsett fra BMS.
Trådstarter
Takk for ordentlige tilbakemeldinger
Fikk testet ut at den fungerer godt når man har promille ;D
Russe sang er russe sang. Alle sangene går ut på det samme. Du drikker deg drita og liker alle sangene.
Jeg synes denne sangen var elendig. Får føleslen av at det er "copy/paste" fra en annen sang
Pfffft, Goat House...
FUCKING FURIES<3
Virket litt tam. Ventet på at det skulle ta av liksom.
Og den lignet litt på den Bmariuz postet
Helt grei som alle de andre, fins ikke bra russelåter etter min mening uansett.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Helt grei som alle de andre, fins ikke bra russelåter etter min mening uansett.
Vis hele sitatet...
Zedd sin "Dovregubben" er ganske grei.
LidoLido stod for vår produksjon av russesang. Tør så vidt å publisere det her, utfallet sier vell sitt.
http://www.youtube.com/watch?v=7wr7QKdHbhA
Sitat av imogas Vis innlegg
LidoLido stod for vår produksjon av russesang. Tør så vidt å publisere det her, utfallet sier vell sitt.
http://www.youtube.com/watch?v=7wr7QKdHbhA
Vis hele sitatet...
Hva i HELVETTE var det der for noe?
Godeste LidoLido har hatt litt av en musikalsk utvikling på 2år, hvis det stemmer at han var med å lage den der.
Kan ikke si jeg hører likheten mellom furies og The goat house, fulloggal :P
Sitat av Istra Vis innlegg
Hva i HELVETTE var det der for noe?
Godeste LidoLido har hatt litt av en musikalsk utvikling på 2år, hvis det stemmer at han var med å lage den der.
Vis hele sitatet...
Dessverre bestod russestyret av aper. Ikke nok med at resultatet ble dårlig, men han fikk 10 k for å lage jungellyder..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her vett, ordentlig sang:
http://www.youtube.com/watch?v=l-Tl_3wqoA8

Hva tenker folk?
▼ ... over en uke senere ... ▼
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Da slapp bussen min konsept. Hva synes dere?
Slår ikke an hos meg dessverre..
Sitat av imogas Vis innlegg
Dessverre bestod russestyret av aper. Ikke nok med at resultatet ble dårlig, men han fikk 10 k for å lage jungellyder..
Vis hele sitatet...
Haha! Easy money!
Sitat av imogas Vis innlegg
Dessverre bestod russestyret av aper. Ikke nok med at resultatet ble dårlig, men han fikk 10 k for å lage jungellyder..
Vis hele sitatet...
LidoLido er en pop-artist som fokuserer på å produsere kommersiell dansemusikk av hiphopelementer. hva forventet dere?

Beaten han har produsert er faktisk veldig bra. Den er original, fengende og velprodusert. At noen fjotter har ødelagt det med Vardafjell-slæng er vel ikke LidoLido sin skyld?

10k er ikke mye for en produksjon som dette.
Jeg liker ikke konseptet på russesanger som har vært de siste 2-3 årene. Men rent teknisk, var det helt greit produsert, men har ikke noe spesielt å sette fingeren på.
Gjentakende, enkel og kjedelig i lengden. Ser mange er enig med meg

Sitat av Sexarz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
^ Den var ganske kul though
Sist endret av Freestyler; 23. april 2012 kl. 16:03.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av imogas Vis innlegg
Dessverre bestod russestyret av aper. Ikke nok med at resultatet ble dårlig, men han fikk 10 k for å lage jungellyder..
Vis hele sitatet...
Jeg er sikker på at forbrukerombudet hadde gitt dere medhold i en klagesak mot den karen der. Det kan da ikke gå an å ta ti tusen spenn for noe slikt.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg er sikker på at forbrukerombudet hadde gitt dere medhold i en klagesak mot den karen der. Det kan da ikke gå an å ta ti tusen spenn for noe slikt.
Vis hele sitatet...
Har det rabla for deg? 10k er ikke mye for en slik produksjon.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av fetter Vis innlegg
Har det rabla for deg? 10k er ikke mye for en slik produksjon.
Vis hele sitatet...
Har du hørt den? Ti tusen norske kroner er ti tusen kroner for mye for et slikt makkverk.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Har du hørt den? Ti tusen norske kroner er ti tusen kroner for mye for et slikt makkverk.
Vis hele sitatet...
Som nevnt før, beaten er variert, original, fengende og velprodusert. Lyden er god. Det eneste jeg fra et objektivt standpunkt ikke anser som opp til par er opptakene og teksten. Når det kommer til akkurat dette punktet må alltid produsenten forholde seg til artistene, så da er det begrenset hvor mye LidoLido kan "redde" låta.

Produksjon av musikk er vanskelig og tidkrevende. Fra skisse til sluttprodukt ligger det mange timer med arbeid i en slik produksjon.

Det virker som du blander inn din egen musikksmak i faktureringsspørsmålet. Det er bare barnslig.
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Beste hittil. Ikke spesielt mye bra tho