Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 7570
Hei,

skal på en eller annen leir med klassen utover våren, og vi har fått beskjed om at all bagasje blir gjennomgått og eventuelle rusmidler konfiskert. Jeg må ha med røyk og helst noe mer også, noen tips til hvordan jeg kan ta med dette uten at det blir oppdaget?
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av Harpeia Vis innlegg
Hei,

skal på en eller annen leir med klassen utover våren, og vi har fått beskjed om at all bagasje blir gjennomgått og eventuelle rusmidler konfiskert. Jeg må ha med røyk og helst noe mer også, noen tips til hvordan jeg kan ta med dette uten at det blir oppdaget?
Vis hele sitatet...
Ha røyken i jakken. Ikke vift rundt med røykpakken når du ikke skal ha røyk, så skal det gå bra. Kanskje lurt å legge noe røyk i hytta/på rommet i tilfelle de tar den fra deg.
Putt det i en kondom, knyt den rundt penisen. Eller så trør du det inn i anusen
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sjekker de lommer? Putt i bokseren?
Utrolig hvor dårlig elever blir behandlet på skolen, der de i tillegg blir tvunget til å være. Putt det du vil ha med i undertøyet ditt. Om det ikke er plass til alt, kan du alltids teipe det til kroppen.
Teip den fast på baken, om lærerne sjekker der er de sånn passe perverse..

Edit: Kamuflarne var visst før meg.
Sist endret av Mkvarner; 7. mars 2012 kl. 16:01.
Sitat av Harpeia Vis innlegg
Hei,

skal på en eller annen leir med klassen utover våren, og vi har fått beskjed om at all bagasje blir gjennomgått og eventuelle rusmidler konfiskert. Jeg må ha med røyk og helst noe mer også, noen tips til hvordan jeg kan ta med dette uten at det blir oppdaget?
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring fra liknende arrangementer i skolens regi, blir dette sjeldent noe av, sier ofte bare for å skremme. En ting du skal være klar over er at bare politiet har lov til å ransake deg, og da trenger de skjellig grunn først.

Hvis du putter alt du trenger i bokseren du har på deg skulle jeg tro du er helt trygg. Hvem kunne finne på å be deg ta den av?
True phreak.
Har de lov til å gå gjennom bagasje i det hele tatt? Det er jeg meeeeget skeptisk til. Det går direkte på bekostning av deres privatliv, selv politiet har ikke lov til å ransake noe som helst uten skjellig grunn til mistanke. Det er litt annerledes i toll og sikkerhetskontroller, men som sagt: Rimelig sikker på at lærere ikke har lov til å gjøre det, hvertfall.
En røykpakke og/eller en snusboks går fint i bokseren uten problemer.

Om du har planer om å bringe alkohol, ha noe klart som gin og eller vodka i en vannflaske.

Men synes da at dette med ransakelse var litt drøyt, det er vel bare bagasjen deres som blir gjennomgått? Kan ikke tenke meg en skole som fører ransakning som rutine da de skal på tur.
Teip det på innsiden av lårene eller et sted på kroppen hvor det ikke synes
Hverken lærer eller rektor har lov til å kroppsvitisere deg
Mimrer tilbake til leierskoletider. Jeg var nesten like hardcore som deg. Vi hadde lov å ha med en hel hundrelapp i penger, men jeg fikk med en ekstra hundrelapp av fattern!
Sist endret av mo3; 7. mars 2012 kl. 16:27.
Teip fast utenpå bokseren, mellom låra. Funker som bare juling. Ellers kan du stuffe det nedi skoen på sidene av anklene. Funker som faen!
Hvis trådstarter går på en veldig naziskole kan det jo faktisk hende at lærerne har leid inn politibetjenter til å utføre ransaking og/eller kroppsvisitering da.
Vi gikk gjennom det samme når vi var på leirskole i Danmark. Hvis du vil smugle inn alkohol eller noe annet, kan du pakke det inn i en boks, pakke den inn og si det er til broren din eller en annen på leirskolen. Du kan også ha det i jakke/bukselommen uten problemer. Hvis det er rykter om ransaking putter du det i sokkene eller i boxeren, en av to.
Vil også tilføye at de som oftest overdriver med razzia, det er bare for å skremme dere til å ikke bruke rusmidler.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Hvis trådstarter går på en veldig naziskole kan det jo faktisk hende at lærerne har leid inn politibetjenter til å utføre ransaking og/eller kroppsvisitering da.
Vis hele sitatet...
nei titegn
Hvor gammel er du? Skal du være med som deltager, eller som verge/assistent?

Hvis du går i 6. klasse skal jeg på minst mulig dømmende viss uttrykke bekymring hvis du MÅ ha med deg røyk. Eller er dette snakk om ungdomsskole-tur lik den vi hadde i 10. klasse?

Er du med som verge eller liknende ser jeg ikke hvorfor de mener du ikke kan ta med snus/røyk så lenge du holder dette borte fra elevene.
De skremte med dette da jeg gikk på skolen også, ble jo ikke noe av da! Men å putte ting i boxeren eller teipe ting til kroppen tror jeg funker fjell! Skal du eventuelt ha med deg alkohol, så kjøper du en lommelerke, og leiper fast på innsiden av lårene! Det viktigste er at du ikke nekter noe bag gjennomgang. Dette kan virke VEEEELDIG misstenktsomt!
Sist endret av stukeren; 7. mars 2012 kl. 17:21.
Får gjøre sånn som en kompis gjorde når han smugla skilpadde fra thailand. Bruk to bokserer og but varene i mellom, ser det ut som kukken er større og så det er win win!
Ehh, er ikke leirskolen i 6 klasse på barneskolen? Når jeg gikk på leirskole var vi jo små drittunger, nå skal alle sjekkes for rusmidler?
Bare det at det er behov for visitasjon er jo helt sykt!
Hvor gammel er man egentlig, 11-12 år? Jeg husker jeg fikk med en 50-lapp til godis. Hva har skjedd med verden?
Sist endret av Cheese; 7. mars 2012 kl. 17:43.
hå på deg lue , så et par røykpakker i lua i det de går gjennom bagasjen, så gjømmer du det bare innpå rommet ditt senere : )
Du må nok dessverre ta kontakt med Erik Fallo, som igjen organiserer en liten hær med polakker som kan kjøre varene for deg.

Better to be safe than sorry.
Sitat av xaine Vis innlegg
hå på deg lue , så et par røykpakker i lua i det de går gjennom bagasjen, så gjømmer du det bare innpå rommet ditt senere : )
Vis hele sitatet...
Luen er selvsagt det første de sjekker etter lommene. Skoene neste.

En litt stram boxer bør gå greit, men høres stress ut å skulle røyke
seg skeiv på et sted man blir bevoktet.
Trådstarter
4 0
Sitat av seimannen Vis innlegg
Får gjøre sånn som en kompis gjorde når han smugla skilpadde fra thailand. Bruk to bokserer og but varene i mellom, ser det ut som kukken er større og så det er win win!
Vis hele sitatet...
Er jente, så det er nok ikke helt ideelt

Sitat av murloc Vis innlegg
Hvor gammel er du? Skal du være med som deltager, eller som verge/assistent?

Hvis du går i 6. klasse skal jeg på minst mulig dømmende viss uttrykke bekymring hvis du MÅ ha med deg røyk. Eller er dette snakk om ungdomsskole-tur lik den vi hadde i 10. klasse?

Er du med som verge eller liknende ser jeg ikke hvorfor de mener du ikke kan ta med snus/røyk så lenge du holder dette borte fra elevene.
Vis hele sitatet...
Er snakk om ungdomsskoletur her ja, er med som deltaker. Noen razzia blir det vel ikke, men de oppdager det jo om man har en flaske liggende i bagen liksom.

Anyway, takk for tips! Satser på at det går bra om jeg taper noen røykpakker på innsiden av klærne. Det å putte det i lua ser også ut til å funke ganske bra..
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Legg det i en pose og sleng det fra deg før dere blir ransaket, så plukker du det opp igjen etterpå.
eventuelt sy lomme nedest i baggen/sekken.
Når vi skulle på konfleir hadde vi bare tobakk og snus i lommene. De kan vel ikke ransake deg uten grunn?
Var ikke noe problem for oss i alle fall
Sist endret av McLovin; 7. mars 2012 kl. 18:11.
Erklært blond
Siden du er jente. Har du vel BH? Får plass til mye der.
Hvis du vil ha brunt med kan du sikkert gjemme det i en laptop (ikke slå den på mens sakene er inni )

drikke med farge kan du gjemme i en juskartong eller noe annet som ikke er gjennomsiktig
Sist endret av BaconWeed; 7. mars 2012 kl. 18:31.
Om du har en tursekk med dempeputer på baksiden kan du hule ut en slik å oppbevare ting der. Gjort det selv, det funker dett med Bergans-sekker!

Du kan også ha med i DVDcover og i andre ting. Toalettmappe, tannpastatube, deodorant. Alt av beholdere kan vaskes når de er tomme og gjøres om til smuglekonteinere.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Tech373 Vis innlegg
Siden du er jente. Har du vel BH? Får plass til mye der.
Vis hele sitatet...
Blir litt klaint å trøkke en halvflaske ned i BH'en, tror du ikke vel?
For det andre så er vel BH'en ganske full allerede av andre ting, som for eksempel puppene til vedkommende.
Sist endret av Bombasa; 7. mars 2012 kl. 18:38.
Hvis du har løs bunn på baggen/sekken, kan du lage en type gitter-greie som du kan gjemme ting mellom. Så legger du alt oppå. Ting blir ikke most på den måten.
Ta med kondom, personlig erfaring med leirskole på ungdomsskolen.
Det bør vel holde lenge å ha det i en sokk inne i en bukse i en pose i baggen din? De har vel ikke røntgen scan?
Trådstarter
4 0
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Blir litt klaint å trøkke en halvflaske ned i BH'en, tror du ikke vel?
For det andre så er vel BH'en ganske full allerede av andre ting, som for eksempel puppene til vedkommende.
Vis hele sitatet...
Godt poeng
Kompisene ble forøvrig stoppa i tollen og tatt inn til visitasjon, ble dog ikke tatt men var jævlig nervøs når han sto der i boksern og tollerne stirra rart på boksern kan forøvrig legge til at det ikke anbefales og ta med dyr du ikke helt vet hva er, for det første hadde den klora som f*** og han fikk mildt sagt sjokk da en dyrlege identifiserte den som en landskilpadde som i voksen alder hadde diameter på 1 meter fulvoksen!
Kan jo bare være noe de sier for og skremme elevene fra å prøve ta med noe
Sitat av seimannen Vis innlegg
Får gjøre sånn som en kompis gjorde når han smugla skilpadde fra thailand. Bruk to bokserer og but varene i mellom, ser det ut som kukken er større og så det er win win!
Vis hele sitatet...
Wait what?
Så han reiste i nermere ett døgn med ett jævla dyr i bokseren?
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Wait what?
Så han reiste i nermere ett døgn med ett jævla dyr i bokseren?
Vis hele sitatet...
Troller ikke selv om det høres sånn ut, så ja. Dama synes den var så søt på markedet så den fikk bli med hjem Som sagt j*** mye klore merker!
hvis du kjøper deg en pakke rulletobakk så er det ingen problem og legge denne på en lur plass på kroppen, mellom låra eller under armene. et hav av muligheter. ta en plastpose og pakk tobakken inn så godt du kan og teip den fast under armene eller mellom låra. bruk en stor genser eller joggebukse så det ikke synes. hvor mye må du ha med deg? anbefaler rulletobakk og en pakke rizla. ha med deg en bibel i tilfelle du mister rizlaen, en bibel er lov og ha med og funker(dog, det er ikke optimalt).

skal du ha med alkohol så kan du vell bare kjøpe lommelærke og teipe den fast på samme måte som tobakken

skal du ha med weed/hasj så kan du bare presse det flat og teipe det på kroppen.

secret stash box, kjøp deg hårspray og gjør som han i videoen. dere har sikkert lov til og ha med hårspray?

det er ikke vanskelig og smugle når de ikke har bikjer og vakthold typ usa flyplass.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du har en lue du ikke bruker. Klipp et lite hull fra innsiden i det innerste stoffet slik at du kan dytte sigarettene i det rommet mellom stoffet.

Hvis du skjønte hva jeg mente :P kanskje det ikke er sånn på alle luer, men med min ihvertfall
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Hvis du har en bag med stropp, så pleier det å være puter på den stroppen, gjem den under der. Fungerte for meg
Ahh husker leirskolen.. De sjekket alle bager og jakker, mens jeg stod å nippet til en termos full av sprit, men snusen under pungen..
Vi dro på leirskole på slutten av ungdomsskola og da er man jo godt i gang med mye forskjellig. Er leirskola langt unna? I vårt tilfelle hadde vi en i gjengen som hadde hytte ikke så alt for langt unna, så helga før vi dro opp gikk han fra hytta til leirskoleområdet og "glemte" en sekk strategisk plassert.
Tobakk legger man i en lang tynn plastpose og putter den innenfor truselinningen, synes ikke.

Flytende ting oppbevarer man i sånne intravenøs-poser eller lignende som man fester på innsiden av lårene med slike elstiske sokker som man bruker for å trekke over bandasjer.

Begge deler får man på apotek billig.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Den gang jeg var på leirskole teipet jeg en 20 pakning med gaffateip til låret. Anbefales ikke.
The Nerdrager
Røyk er ett rusmiddel?
Sitat av Rediver Vis innlegg
Røyk er ett rusmiddel?
Vis hele sitatet...
Såklart, hva ellers?
Unlicensed Surgeon
Du har med deg deoderant regner jeg med? Ta ut innholdet å stapp den full av røyk!
Du har kansje med noe godteri? Åpne potetgullposen, stapp den full av røyk, og lim den igjen så den ser uåpnet ut.
Jente sier du? Bruk noen knehøye støvletter eller ligende å stapp disse fulle av smuglegods!
Du har kansje med deg et par sko ekstra, en termos, muligens tilåmed en sovepose?

Burde ikke være noe problem å få med seg nok "smuglegods" til at man har for i hvertfall 1 månde, eller 2.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Den gang jeg var på leirskole teipet jeg en 20 pakning med gaffateip til låret. Anbefales ikke.
Vis hele sitatet...


DETTE er det beste rådet så langt i tråden! Fyyy faen å ille det er å ta av igjen!
Dersom du vil være skikkelig crazy tar du på deg en litt romslig jakke også stapper du pakker med sigaretter i jakkelomma! eller for å være skikkelig syk, så bruker du innerlomma!
Men husk det nærmer seg sommer så ikke gå helt vill og ta den største boblejakka ever! Husk en røykpakke(dersom det er vanlige sigaretter vi snakker om) ikke er mer en 9cm høy x 5,5cm lang x 2cm bred.

Dersom du likevell har på deg enorm jakke på sommeren så kan du også gjemme alkoholen der, les: lommelerke
Sist endret av LowRider; 24. mars 2012 kl. 18:06.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hell alkoholen ned i halsen, og lås væsken i kjeften uten å svelge. Så bare holder du kjeft og går rundt med drikke i halsen helt til du kommer fram, så spytter du det ut i en flaske. Få alle kompisene dine til å hjelpe deg, så får du en litersflaske tilslutt.