Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3553
Hey! Så det har seg sånn st jeg bestilte meg en PWO(preworkout) til trening. En nettside fra polen. Den skulle være levert igår men posten sier det står 00020 på sendingen og det skal stå 0020. Så nå har den kommet til norge og stått som Lørenskog håndtert og videresendt, men den har stått sånn i 4 dager nå. Ringte posten og de sa avsender har skrevet feil og da vil den automatiske maskinen på Lørenskog bli forvirret og sansynligvis sende tilbake til avsender i Polen. Herlig, tok noen dager før den dukket opp i Norge mildt sagt... Jeg har skrevet inn riktig postnummer, men jeg tok kontakt med avsender i polen og polakkene har også skrevet riktig, de sendte screens av detaljene og i registeret dems. Men sp er det jo noen som har fraktet denne til norge hvorvidt de heter Prime Express (utland) så det er vel muligens dem som har klart p klusse til postnummeret... faen altså. Hva burde jeg gjøre, har sendt bilder og tekst til Posten på face men de har ikke svart enda. Jeg har betalt for den driten og jeg vil ikke at polakkene skal få den om en uke også sitter jeg her med 700 kr i minus (ja + den jævla tollen)

Helt jævlig utrolig at en pakke ikke havner i ukjent-haugen på postsenteret enn att ett jævla siffer skal være nok til at de avrbyter hele sendelsen og sender den tilbake. Avsender vil jo ikke stå for noe da de har gjort riktig...

Noen som vet råd?
Norsk post er håpløst ja.. heldigvis har de monopol på markedet så all rettmessig kritikk bryr de seg fint lite om.

Mvh en kar som har gitt opp posten
Anders ;)
Trådstarter
Jævla møk... prøvd å sende en mail til nr3 da, Prime Express. Er vel de som har skylden muligens, som fraktet fra PL til Norge..
Er adressen korrekt, skal ikke en null formye ha betydning. Dét er helt normalt på post fra Tyskland og Sverige som også har 5sifret nummer. Du er sikker på at den ikke ligger til fortolling?

Men, er du sikker på at postnummeret ditt er 0020? Når jeg jobbet i Posten var det et spesialnummer for postbokser til regjeringa og intern post.

Har du sendingsnummeret, ville jeg gått på postkontoret og etterlyst den.

Selv har jeg god erfaring med å kontakte posten på Facebook (Messanger).