Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3793
Er det lett å oppføre seg noenlunde normalt på amf? Noen som har brukt amf på jobb? Noen som har blitt BUSTA på jobb med amf?

Jeg har forresten ingen interesse i å bruke rusmiddelet selv, er kun nysgjerrig.
det er veldig merkbart for folk som har vært rundt speeda folk el prøvd d selv.
overdrevent pratsom og energi om de kan å justere, til at de er alt fra skikkelig OCD på ting, forvirra, aggressiv, høy på "seg selv" osv om de har tatt litt for mye for jobbsammenheng..

ah, og den spes lukta fra svetta til folk på speed, når man først har kjent den så kjenner man den igjen hvor som helst :P
Sist endret av Munted Artist; 30. oktober 2019 kl. 02:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på individet sin toleranse og mengde, har tatt både fart og brus på jobb (kontor) og med religiøs familie tilstede. Regulering er nøkkelen. Og parfyme, når det kommer til speed :P
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
det er veldig merkbart for folk som har vært rundt speeda folk el prøvd d selv.
overdrevent pratsom og energi om de kan å justere, til at de er alt fra skikkelig OCD på ting, forvirra, aggressiv, høy på "seg selv" osv om de har tatt litt for mye for jobbsammenheng..

ah, og den spes lukta fra svetta til folk på speed, når man først har kjent den så kjenner man den igjen hvor som helst :P
Vis hele sitatet...
Da KAN jeg argumentere for at man tar for mye, i mine øyne skal man ikke bli rusa av speed på jobb, da holder det det men en lavere dose. Man kan bruke pepper, få en effekt av pepper uten å svette seg ihjel og gnisse tenner.
Sitat av 420master Vis innlegg
Da KAN jeg argumentere for at man tar for mye, i mine øyne skal man ikke bli rusa av speed på jobb, da holder det det men en lavere dose. Man kan bruke pepper, få en effekt av pepper uten å svette seg ihjel og gnisse tenner.
Vis hele sitatet...
hvem sa noe om overdreven svette osv? sa at svettelukta er annerledes.. den lukter spesielt.. klarer ikke beskrive helt hvordan, men den er distinkt.

og sa også at når noen kan å justere så vil det være overdrevent pratsomhet og energi som kan kjennetegne, resten av argumentene mine sier jeg jo spesifikt at er ved "for mye til jobbsammenheng", men ser nå at det med lukta kan misforståes da jeg la til det i etterkant, så my bad om d forvirra noen.
Autodidakt🔥
Eneboer's Avatar
8 0
Med riktig dosering, kan du fint bruke amf på jobb og alle andre steder uten at det er merkbart.
Anonym bruker
"Løpende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker det lett
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hvem sa noe om overdreven svette osv? sa at svettelukta er annerledes.. den lukter spesielt.. klarer ikke beskrive helt hvordan, men den er distinkt.

og sa også at når noen kan å justere så vil det være overdrevent pratsomhet og energi som kan kjennetegne, resten av argumentene mine sier jeg jo spesifikt at er ved "for mye til jobbsammenheng", men ser nå at det med lukta kan misforståes da jeg la til det i etterkant, så my bad om d forvirra noen.
Vis hele sitatet...
Kommet vel ann på hva man jobber med, sitter du på et kontor eller jobber på sjøen eller en byggeplass, klarte ( til slutt og moderere inntaket til at jeg klarte holde kjeft, og jobbe) men til jobb anbefaler jeg heller cola som er mye enklere å skjule særlig hvis man overjusterer litt
Ja og nei.

Noen er mer kontrollert enn andre å har litt mer oversikt over omgivelsene og kan tilpasse seg deretter, noen blir bare rolig, andre klarer ikke styre seg og de spotter man lett, men rutinerte missbrukere med jobb, hus, bil og familie ser man ikke så lett eller om man i det hele tatt klarer å se det.
Han her brukte det på jobb... Funka ikke så bra for han
Sist endret av jabra; 30. oktober 2019 kl. 12:32. Grunn: lenke
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ja og nei.

Noen er mer kontrollert enn andre å har litt mer oversikt over omgivelsene og kan tilpasse seg deretter, noen blir bare rolig, andre klarer ikke styre seg og de spotter man lett, men rutinerte missbrukere med jobb, hus, bil og familie ser man ikke så lett eller om man i det hele tatt klarer å se det.
Vis hele sitatet...
enig i at om man vet potensen og grensene så kan man ha en positiv effekt mtp jobb osv, men dette er omtrent klin umulig med "speed", tar man legit dexamf piller osv så blir d lett(ere).

men å påstå at noen blir rolig gjelder forsåvidt bare folk med adhd såvidt meg bekjent, og da med kontrollerte medisinske doser.
nå har ikke jeg adhd, men kjenner noen som jeg har speeda med, og de også blir speeda, men trenger mer enn de uten adhd.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo mange som går på dexamfetamin. Kan ikke si jeg merker det så veldig godt
Anonym bruker
"Snill Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Er det lett å oppføre seg noenlunde normalt på amf? Noen som har brukt amf på jobb? Noen som har blitt BUSTA på jobb med amf?

Jeg har forresten ingen interesse i å bruke rusmiddelet selv, er kun nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Ja det er lett å oppføre seg, meen som oftest i slike situasjoner er det ens egen frykt for å bli oppdaget som gjør at man faktisk blir oppdaget ved at man endrer oppførsel i et forsøk på å kamuflere virkningene.

Holder du deg til moderate doser, spiser og sover normalt så er det vanskelig for noen å merke. Og selv om noen reagerer så er terskelen ofte høy for å rapportere det til ledelsen (avhengig av yrke selvsagt).
Anonym bruker
"Snill Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
det er veldig merkbart for folk som har vært rundt speeda folk el prøvd d selv.
overdrevent pratsom og energi om de kan å justere, til at de er alt fra skikkelig OCD på ting, forvirra, aggressiv, høy på "seg selv" osv om de har tatt litt for mye for jobbsammenheng..

ah, og den spes lukta fra svetta til folk på speed, når man først har kjent den så kjenner man den igjen hvor som helst :P
Vis hele sitatet...
Her virker det som du tar høyde for at amfetaminen er utblandet, uren metamfetamin brukt av folk som ikke har sovet på en uke samtidig som de er påvirket av andre stoffer.
Jeg har selv vært lenge i dette miljøet og kan ikke si at det du beskriver er særlig dekkende for en ren amfetamin rus i en normal hverdagslig setting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her virker det som du tar høyde for at amfetaminen er utblandet, uren metamfetamin brukt av folk som ikke har sovet på en uke samtidig som de er påvirket av andre stoffer.
Jeg har selv vært lenge i dette miljøet og kan ikke si at det du beskriver er særlig dekkende for en ren amfetamin rus i en normal hverdagslig setting.
Vis hele sitatet...
selvfølgelig tar jeg høyde for at amfetaminen ikke er ren, lab resultater viser igjen og igjen variablene her, men kilde tror jeg ikke jeg har lov til å gi, da det går til dnmno.. om en mod/admin sier jeg kan poste det så kommer det fort
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
selvfølgelig tar jeg høyde for at amfetaminen ikke er ren, lab resultater viser igjen og igjen variablene her, men kilde tror jeg ikke jeg har lov til å gi, da det går til dnmno.. om en mod/admin sier jeg kan poste det så kommer det fort
Vis hele sitatet...
Av ren nysgjerrighet vil jeg gjerne se disse resultatene, kan du ta screenshot av lab resultater og klippe ut adresse og navn på siden. Eventuelt pm?
Sist endret av Kjelldriver; 30. oktober 2019 kl. 15:07.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stor variasjon der ute ja, her er det bilder av 5 forskjellige typer som har vært rundt nå bare siden sommeren.













Av bare bilde og dømme hvem ser «best» ut av dem?
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet vil jeg gjerne se disse resultatene, kan du ta screenshot av lab resultater og klippe ut adresse og navn på siden. Eventuelt pm?
Vis hele sitatet...
sendt en pm nå, regner med u klarer finne veien til dette stedet om du vil gå inn i trådene og og også se tidligere tråder,.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stor variasjon der ute ja, her er det bilder av 5 forskjellige typer som har vært rundt nå bare siden sommeren.













Av bare bilde og dømme hvem ser «best» ut av dem?
Vis hele sitatet...
Ville holdt meg vekk fra alt som er gult og blir klissent i litt over romtemperatur. Hvis du ikke liker metamfetamin
Anonym bruker
"Forelsket Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stor variasjon der ute ja, her er det bilder av 5 forskjellige typer som har vært rundt nå bare siden sommeren.




Av bare bilde og dømme hvem ser «best» ut av dem?
Vis hele sitatet...
God ide å legge ut bilde av fingrene, du vet fingeravtrykk kan enkelt scannes av ett bilde?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ville holdt meg vekk fra alt som er gult og blir klissent i litt over romtemperatur. Hvis du ikke liker metamfetamin
Vis hele sitatet...
Enig, men jeg med adhd elsker jo mer, gir mye bedre eufori. Men den skal uansett være tørr, gul marsipan er i uprosessert piss. Uansett, jeg måtte luktet og tatt en linje, ikke minst skviset og kakket det selv med kort for å kjenne på konsistensen.. men ville jeg gått for nr. 3.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig, men jeg med adhd elsker jo mer, gir mye bedre eufori. Men den skal uansett være tørr, gul marsipan er i uprosessert piss. Uansett, jeg måtte luktet og tatt en linje, ikke minst skviset og kakket det selv med kort for å kjenne på konsistensen.. men ville jeg gått for nr. 3.
Vis hele sitatet...
Skulle stå elsker meth, ikke mer. Litt benzo stein, my bad.