Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1940
Er det flere her som har kastet seg på bølgen og spiller på Kronos II? Laget en Horde char der forrige Torsdag og har storkoset meg med nostalgien. Serveren er ganske så full, så man føler man får det "sosiale" aspektet tilbake om man skal sammenligne med dagens retail wow.

Serveren er Blizzlike, med dette menes det at serveren skal være identisk med Blizzards vanilla WoW. Levlingen er hard og veien er lang til 60, men dette er spillets sterke sider. Når man har så mange spillere på sitt nivå i samme zone blir det raskt gøy.

Serveren blir er progressiv så innhold vil bli sluppet slik som ble gjort i 2005/2006: http://www.kronos-wow.com/info/ (Skroll ned for Kronos II)

Så om noen spiller her, eller ønsker å starte å spille ta kontakt i tråden eller på PM. Har sett maaange svensker her siden Kungen og Nihilum spiller her, så hadde gjort godt men noen flere nordmenn.
Jeg spiller der, riktignok som Alliance. Var Horde på Nostalrius så trengte variasjon. Vi treffes nok til krig
Trådstarter
Hvordan ser det ut på Alliance siden? Like fullpakket som på Horde?
Vi gjør nok det, hvilke class/race spiller du?
Ja, det er fryktelig mye folk der. Spiller human rogue ved navn Flexi.
Trådstarter
Var det jeg trodde, grinder for øyeblikket..eller prøver å finne mobs å grinde :P
Tauren/shaman her Svaart. Ser deg nok ingame etterhvert
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan er serveren egentlig? Er det mye bugs osv.?
Severen er meget bra scriptet, kjenner ikke til noen bugs som ikke var på Vanilla. Skal nevnes at Kronos har blitt Ddoset de siste dagene, og det kom et nytt angrep i forgårs.. jeg og kompisene mine har ikke kunnet logget inn siden, men mulig det går nå?
Ikke mye bugs på Kronos i det hele tatt, regnes vell som den beste for Blizzlike opplevelse. Og serverne har opplevd ddos i 5 dager nå pga de stengte ut goldsellere2og de ble ikke fornøyd. Serverne blir nå flyttet og alt kommer opp igjen på søndag/mandag. De slet visst litt med å beskytte seg mot 320gb/s
Jeg gikk den harde veien ifjor sommer å levla opp en hunter sakte men sikkert mens det var rundt 200-400 folk logget inn per side.
I hele mars var det 7x exp på Kronos, folk lagde accounts som bare det å levla gjerne opptil 5 chars på en gang lol chars løp rundt med lange rekker (follow) med flere chars å bare drepte mobs, utrolig bra xp.. det var plutselig 800-1200 folk online per side.
Noen dager etter 7x exp boosten var over gikk nost ned. Nost folka kom løpende til Kronos å det siste tallet jeg så var godt over 5000 per side og mye lagg, de fjernet "who" så nå kan man ikke se hvor mange som er pålogget lenger da de cappa det til "50".
Folk solgte plutselig accounts for utrolige summer (euro). Hehe, litt konspirasjons teori her men jeg lurer litt på om det er de samme folkene som eier kronos som eide nost. Hvis det er tilfelle var det ihvertfall utrolig smart og gjennomført gjort hvor de tjente enormt med penger ved å legge ned nost. Mange som kom fra nost gadd ikke å levle opp ny char så de kjøpte lvl 60 folk istede i frustrasjon (det tar TID å levle i vanilla). Kronos har blitt så overfullt at de startet en Kronos II. Jeg levlet fort opp 2 chars til 60 når det var 7x boost og startet på et parr andre chars jeg ikke rakk å levle opp. Har en 60 hunter, 60 warrior, 38 mage, 21 rogue på et account. Account nr to har jeg en lvl 60 druid healer og en totalt imba lvl 19 hunter twink (bis men mangler wsg rep). Det har vært mange morsomme timer i warsong gulch som twink etter nost ble lagt ned hehe. Har prøvd å logge på kronos de siste dagene uten hell. Det har vært en herlig opplevelse å spille på kronos, men syntes mye av sjarmen gikk vekk når kronos ble totalt overpopulated. Lurer på om jeg ska legge ut charsa på twinstar :/
I'm a boy!
Trådstarter
Kronos har for tiden DDO'S problemer, dem er konstant under angrep. Serveren har vært nede nå snart en uke, utviklerne sier den er forventet oppe igjen mandag.

https://www.reddit.com/r/Kronos2/com...t_from_kronos/