Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3839
Heisann.Kom over noen stk av disse i oslo sentrum ish.

Ble utgitt for og være Xanor seff.

men tviler sterkt da jeg alltid kun kjøper på brett feks.

Merket er av AZ - 1 ?

legger ved bilde..

Sist endret av namnam85; 22. september 2018 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jada, det er generisk alprazolam (Xanax) på 1mg. Funker fint.

Google bare "alprazolam LPH 1mg Comprimate" så kommer disse opp.

Siden vi sikkert har fått de fra ulike sted, kan jeg jo ikke si med 100% att det er just alprazolam du har fått.

Du kjøpte de løst, ikke i blister alltså?
Sist endret av travaxa; 24. september 2018 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
De kommer på brett 1mg X10. Kom just over de så skal finne utav om det er noe funk i de. Gjorde litt research of fant Utah de kommer fra Romania. Hører at de skal fungerr som et bikjebein, men har mine tvil. Hva syntes du om de?



Sist endret av MellowHT95; 9. mai 2019 kl. 21:24.
Kjøpt utallige av de fra rumenerne, funker akkurat som de skal spør du meg Kan selvsagt ikke si noe for sikkert hvis du har fått den uten brett, men går den ikke fra hverandre når du har den på tunga og smaker normalt - og ekkelt - xanax, så bør det ikke være noe tvil.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
de fungerer. de er rumenske ja, helt enig med han som skriver over meg TheBean...