Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2972
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Hei.

Jeg er ikke helt noob, men jeg er svært forsiktig med opiater. Nå er jeg fri for Oxynorm 10 mg, og jeg sitter med Oxycontin 10 mg. Selvfølgelig er de ubrukelige å snorte når du har toleranse, du ender bare opp mer en diger «buse» av hinnen som er rundt tabletten, med mindre du tar 10 mg og blander med grapefruktjuice, da blir det fort litt mer mer futt. Det funger dog ikke lenge - rusen. Nå driver jeg å teste ut knusing for å så putte i en tom kapsel (klarer ikke droppe i rizzla) jeg vil regne med jeg får typ samme effekt som å svelge en Oxynorm av samme styrke om ikke litt pluss minus.

Tilbake til spørsmålet: hvordan få best effekt av Oxycontin (og mest langvarig type de vanlige 4-6 timene Oxynorm pleier fungere) uten å blande det med grapefruktjuice og potensielt dø fordi det skal så lite til. Jeg hører at å putte det opp rektalt fungerer plenty, men hvordan metode fungerer best der (steg for steg?)

Jeg er livredd for å overdosere igjen (sovna, overlevde heldigvis) - det var grusomt, man er klar i hodet men kroppen bare slutter å respondere og du sovner til slutt av.

Og sist av alt: har noen erfaring med snorting av Tramadol (de 50 mg, ikke depot - de er som melis rett og slett)? Var en Tramadol-kapsel som ble brukt til Oxycontinen, så lar ikke noe gå til spille her. Skal kjøpe tomme gelatinkapsler.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Best effekt får du ved å knuse og svelge innholdet i en kapsel, papir etc.

Å snorte tramadol er jeg ganske sikker på at ikke har noe for seg. Ta heller å svelg de
Bruker dele en i to å tygge den halve å svelge den andre halve "hel"..ikke så mange andre metoder å få rask funk..har å i perioder pimpet grapejuice uten å kunne si det har hadd spesielt stor effekt..at man lett kan dø av det?? Neppe..om ikke det bare er meg da som har ganske høy toleranse fra start av..tror jeg må dra å kjøpe litt å teste igjen da d er en stund siden..;p er på trasssig nedtrapping som er no dritt....:/
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
Trådstarter
41 7
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Best effekt får du ved å knuse og svelge innholdet i en kapsel, papir etc.

Å snorte tramadol er jeg ganske sikker på at ikke har noe for seg. Ta heller å svelg de
Vis hele sitatet...
Ja, skal kjøpe tomme gelatinkapsler og bruke det som nevnt over Ja, putta resterende Tramadol over i to vanlige Tramadolkapsler, er litt ekstra plass der uansett.

Sitat av Luckystrike440 Vis innlegg
Bruker dele en i to å tygge den halve å svelge den andre halve "hel"..ikke så mange andre metoder å få rask funk..har å i perioder pimpet grapejuice uten å kunne si det har hadd spesielt stor effekt..at man lett kan dø av det?? Neppe..om ikke det bare er meg da som har ganske høy toleranse fra start av..tror jeg må dra å kjøpe litt å teste igjen da d er en stund siden..;p er på trasssig nedtrapping som er no dritt....:/
Vis hele sitatet...
Takk for tips. Lykke til med nedtrapping uansett! Jeg har god og dårlig erfaring med grapefruktjuice, så holder meg unna. Vet aldri hvor stor effekt en får.
Sist endret av Freakyme71; 24. mai 2020 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare et lite dumt tips hvis du ser etter noe som kan forsterke opiatrus: Lyrica.

Virkestoff: Pregabalin.
Inntaksmåte: oralt.
Full effekt etter halvannen til to timer.
Prøv 150mg først. Om du ikke synes det gjør susen helt øker du til 300mg.
Husk at en 300mg kapsel kan åpnes og at innholdet (pulver) kan deles i to.
Anbefaler ikke å ruse seg, men anbefaler Lyrica som booster hvis du først skal.
Sist endret av krystallkongen; 25. mai 2020 kl. 09:22.
1. Sug av skallet på utsiden av oxyen. Tørk av resten med litt do papir
2. Knus oxyen til så fint pulver som overhodet mulig
3. Bland oxyen og 1ml vann i ett shotteglass
4. Trekk opp vesken i en 1ml sprøyte uten kanyle
5. Før sprøyten inn bak kun 2 - 4 cm langt inn. Det er viktig at du ikke putter den for langt inn, da vil du få dårligere effekt (stå mens du gjør det, ikke legg deg ned eller noe)
6. Press stempelet sakte inn, ta sprøyten ut og sett deg rolig ned en plass og slapp helt av til effekten kommer på

Ikke snort tramadol, det har ikke noe for seg og svir som faen, tro meg!
Sist endret av Alge; 25. mai 2020 kl. 11:40.