Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 347304
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Ei veninne av meg poppet en halv xtc. 10-15 minutter etterpå blir hun rett og slett bare dårlig. Hun blir varm, dwt begynte gravis å stige.
Veldig svimmel, som hun ar drita.

Hun har hatt en opplevelse med det før da hun droppet 0,3 med molly. Det var jævlig første halvtimen også begynte det å gå seg til. Men ikke på xtc.

Moren hennes var heroin-misbruker. Født i rusen.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Angst, eller kroppen som reagerer på stoffet som er for mye eller for sterkt for henne.
Jeg tror problemet er mentalt. Hu har sikkert ett lass med dårlige erfaringer og opplevelser med å ha en mor som er avhengig av heroin. Jeg tror hu er veldig klar over at rusmidler er farlig og at det kan ende med et liv som avhengig. Jeg tror at hun ikke klarer å slappe av og nyte å være ruset på grunn av den bakgrunnen hun har. Kroppen hennes stritter i mot når hun kjenner rusfølelsen bygger seg opp og det blir til et fysisk ubehag.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.

Ei veninne av meg poppet en halv xtc. 10-15 minutter etterpå blir hun rett og slett bare dårlig. Hun blir varm, dwt begynte gravis å stige.
Veldig svimmel, som hun ar drita.

Hun har hatt en opplevelse med det før da hun droppet 0,3 med molly. Det var jævlig første halvtimen også begynte det å gå seg til. Men ikke på xtc.
Vis hele sitatet...
Ecstasy er det samme som molly...
0,3 med MDMA er en veldig, veldig stor dose.
Okæi, hun reagerer ikke bra på Molly. Hvorfor prøve å tvinge frem en god opplevelse når stoffet åpenbart ikke er noe for kroppen hennes? Finn heller noe annet og dropp MDMA-prosjektet.

Hvis dere prøver igjen, gi henne en dose på 0,10-0,12g. Ikke en dose som er mer en det dobbelte av hva man egentlig trenger.

PS! XTC inneholder som regel mye annet enn MDMA som man kan få kjipe opplevelser av. Skaff krystaller. Hilsen Krystallkongen
Sist endret av krystallkongen; 30. mai 2020 kl. 20:48.