Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 849
Hei. Har fått en gammel fiskestang av en kompis og er keen å fiske på Akerselva som ligger 15 min unna, men ser at jeg må ha et fiskekort for å fiske. Det koster 600 kr for hele året, men jeg er litt usikker om jeg kommer å fikse ofte på elva og marka. Det koster 120 kr for en dag og jeg er ikke så keen på det. Er det verdt å betale 600 kr for hele året? Skal flytte snart vekk, er det mulig å selge fiskekort til en kompis?
Hvis du tror du skal fiske mer enn 5 ganger lønner det seg med sesongkort, med mindre du vil støtte arbeidet de gjør og går for sesongkort uansett. Akerselva er vel ikke det beste området å fiske med mindre du bor rundt grefsen/nydalen, ville heller dratt inn i marka. Sognsvann, Steinbruvann, Nøklevann f.eks. Jeg syns det er verdt det med sesongskort, med tanke på jobben de gjør, som å sette ut fisk osv.

Skitt fiske!
125 2T
Tokis's Avatar
Trådstarter
Sitat av MadameFraulein Vis innlegg
Hvis du tror du skal fiske mer enn 5 ganger lønner det seg med sesongkort, med mindre du vil støtte arbeidet de gjør og går for sesongkort uansett. Akerselva er vel ikke det beste området å fiske med mindre du bor rundt grefsen/nydalen, ville heller dratt inn i marka. Sognsvann, Steinbruvann, Nøklevann f.eks. Jeg syns det er verdt det med sesongskort, med tanke på jobben de gjør, som å sette ut fisk osv.

Skitt fiske!
Vis hele sitatet...
Godt poeng! Har flere kompiser som har kjøpt fiskekort for året. Og dermed kjøpte jeg også det. Da har jeg iallefall en grunn å komme meg til marka for nyte naturen og fiske med kompiser.