Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3736
Jeg og en kompis testa gir for første gang og dagen etter på var begge skikkelig tørr på hendene og det var oransje flekker på dem. Hendene blei også fort kalde, pga lav blodtilførsel. Begge blei utrolig dårlig dagen etter på og. Jeg lurer på om det er normalt ved inntak av amfetamin? Eller er det noen andre stoffer vi har fått?
Jeg har bare prøvd det en gang, og da ble jeg noe dårlig dagen etter.
Jeg har hørt at det er ganske vanlig.

Hvis du søker litt finner du masse lesestoff om det
Trådstarter
10 0
Jeg har søkt men det står ingenting om oransje flekker på knokene.
svetta noe sinsykt og
Sist endret av labben; 9. april 2007 kl. 22:10.
opplevd noe av det samme på pepp de første gangene mine. bare jeg fikk lilla/røde prikker/streker. har aldri hatt det siden.
Trådstarter
10 0
Jeg har de og men det er orsnsje flekker og er det farlig
Sist endret av labben; 9. april 2007 kl. 22:23.
Sitat av plater
opplevd noe av det samme på pepp de første gangene mine. bare jeg fikk lilla/røde prikker/streker. har aldri hatt det siden.
Vis hele sitatet...
Lilla hud på hendene blandt annet har jeg fått permanent av peppern tror jeg.
Trådstarter
10 0
den er ikke lilla, oransj er f<argen og det er en liten "kul" der de er de oransje flekkene. takker for svar og håper på flere
Har sett flere som får det du beskriver, oransje flekker på hendene bare når de blir sterkt nedkjølt, tror ikke det er no farlig. ser bare helt fucka ut :P
Har brukt mye av den dritten opp igjennom. Men er kan ikke huske noe om oransje flekker altså.
Potensiellt en allergisk reaksjon på noen av innholds/bi- stoffene.
Amfetaminen du snakker om, det var et hvitt, gulhvitt eller mildt lyserosa pulver?
jeg fikk det 4-5 ganger. Kan ikke huske åssen type amf det var, untatt de 2 første gangene da var det marsipan. har ikke merket noe til det i senere tid.
Trådstarter
10 0
det var marsipan som var den typen som vi drog. Takker for svarene
Akkurat som om du skulle være ute lenge en dag i 20 minus grader og du holder hendene dine ut, de får litt røde/oransje flekker (dette kommer jo ann på hvordan hud du har, om du er blek eller mørk) Siden speed er blodfortynnde vil da altså blådet ikke ha like stor "varmevne" og vil merke at du fryser (sykisk for det meste) Har også noe med at du sikert er dehydrert
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Kastrup
Akkurat som om du skulle være ute lenge en dag i 20 minus grader og du holder hendene dine ut, de får litt røde/oransje flekker (dette kommer jo ann på hvordan hud du har, om du er blek eller mørk) Siden speed er blodfortynnde vil da altså blådet ikke ha like stor "varmevne" og vil merke at du fryser (sykisk for det meste) Har også noe med at du sikert er dehydrert
Vis hele sitatet...
Spørs vel hvor mye pigmenter man har i huden. Hvordan fryser man forresten psykisk? (regna med at det var det du mente, fant ikke no på "sykisk").
Sitat av labben
Jeg og en kompis testa gir for første gang og dagen etter på var begge skikkelig tørr på hendene og det var oransje flekker på dem. Hendene blei også fort kalde, pga lav blodtilførsel. Begge blei utrolig dårlig dagen etter på og. Jeg lurer på om det er normalt ved inntak av amfetamin? Eller er det noen andre stoffer vi har fått?
Vis hele sitatet...

Får sånn omtrent vær gang jeg hehe.. Er fordi du tørker inn på amf å da blir du tørr, men grunnen til at huden blir svakt lilla eller litt rosa aktig har jeg ingen aning om egentlig, men er helt vanlig så ikke noe å engste seg over Har det faktisk nå :P hehehe
Det er som de andre sier, at når du blir kald, så får du oransje flekker. Jeg har også hørt at det skjer pga vitamin- mangel sammen med kulde. Kan være det ligger noe i det med kulda.

-Aryer
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Sitat av InTrance
Har brukt mye av den dritten opp igjennom. Men er kan ikke huske noe om oransje flekker altså.
Potensiellt en allergisk reaksjon på noen av innholds/bi- stoffene.
Vis hele sitatet...
Når vi er inne på allergiske reaksjoner: hver gang jeg er på peppern får jeg etter hvert blodspreengte øyer som er fulle av gul gugge. Noen andre som har opplevd noe lignende?