Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6883
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
I forbindelse med freakfest 2014 lørdag 21 juni vil det være en del freakere som kommer til å reise inn til byen. Noen av dere har kanskje ikke råd eller lyst til å betale for hotell/motell. Dette er en tråd for de som vil tilby soveplass i Oslo, og for de som ønsker å kunne sove hos eventuelle tilbydere. Hvis dere ser noe som frister kan dere bare sende PM til de som tilbyr soveplass. Tilbydere kan jo få med i posten om de vil tilby soveplass fredag den 20 juni, lørdag den 21 juni eller begge dager og eventuelt hvor mange de vil ha hos seg. Husk å oppdatere i tråden hvis du har fylt opp sofaen din.

Oppsummert:
1) Kan du tilby soveplass fredag 20 juni, lørdag 21 juni eller begge dager?
2) Hvor mange har du plass til?
3) Regelverk i heimen.
*) Oppdater i tråden hvis du ikke har soveplasser igjen.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Kan jo også anbefale http://airbnb.com når man alt skal ha en slik tråd
Sist endret av uaexed; 23. mars 2014 kl. 21:54.
Bor for meg selv på lambertseter (58kvd) og har sikkert plass til 1 (2godevenner) på sofaen min
Regler: Lovdata.no -noe. Kan tilby soveplass begge dagene. Brukere med god fartstid, eller som jeg har møtt er velkommene. Alle andre kan ta seg en bolle

Må legge til at jeg også har katt
Sist endret av Pyromanic; 24. mars 2014 kl. 04:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Har lyst til å endelig se kåken din Pyromanic. Mulig jeg tar med 1godvenn. Kan litt om matlaging og rengjøring. Dreper ikke katter.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Noen med plass til en spinkel sørlending? Nå er det vel på høy tid at jeg endelig får dratt den avsosiale ræva mi ut av kåken så jeg og kan få opplevd et freaktreff.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Noen med plass til en spinkel sørlending? Nå er det vel på høy tid at jeg endelig får dratt den avsosiale ræva mi ut av kåken så jeg og kan få opplevd et freaktreff.
Vis hele sitatet...
Du kan krasje i leiligheten min fra fredag til søndag hvis det er nødvendig. Toseteren er "approved by Jonta" og har blitt oppgradert med et pledd til 1500 spenn som moren min insisterte på at jeg måtte ha. Kommer til å fly mye rundt i Oslo den helga, men du kan alltids låne nøkkel.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om du er et trivelig menneske som ikke har noe imot eller er allergisk mot hunder, er du hjertelig velkommen hjem til meg. Om du ønsker ta du ha medbragt, plass til 2 stykker totalt. Det spiller ingen rolle hvilket kjønn du er. Eget soverom finnes også tilgjengelig, med nyoppredd seng. Sov gjerne begge dager om du eller dere ønsker.

Middag disker jeg også opp med om du ønsker, men du må kjøpe din egen mat generelt.

Plasser: 2
Dager: begge dager
Bare ikke rot helt forjævlig mye, er min regel.
stiller kanskje leilighet i sentrum til disp, krav er at du ikke er polis... litt usikkerhet fortsatt om jeg er i oslo da
Kan kanskje opplyse om at snut er ut for min del også.
Til alle freaks som er usikker på hele freakfest-opplegget på grunn av stress med sted å bo:

Denne tråden er gull verdt!

Jeg fikk selv flere tilbud for to år siden, og Oslo-oppholdet gikk som en drøm. Flott at flere allerede har meldt seg på og tilbyr plass. Oppdater gjerne og skriv i tråden hvis dere lover bort plassen til noen i mellomtiden.

Vet enda ikke om jeg har mulighet til å komme på FF14, så det er vanskelig å planlegge, men om jeg så må ta det på sparket i siste liten, så er jeg ikke det minste bekymret for losji. Det er så mange gode freaks her at jeg ikke er bekymret i det hele tatt. Love you all! Dette er noe alle dere tvilere bare må benytte dere av for alt det er verdt!

Stå på, folkens!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan tilby et gjesterom med plass til to. Muligheter for å slå ut sofaen i stuen om man ikke ønsker å dele seng.

Dager: Begge dager
Plasser: 2
Regler: Mobiltelefon bes holdes i flymodus så lenge man oppholder seg i leiligheten. Bildetakning er forbudt. Politi er uønsket.
Sist endret av kn^tte; 6. mai 2014 kl. 14:08.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Regler: Mobiltelefon bes holdes i flymodus så lenge man oppholder seg i leiligheten.
Vis hele sitatet...
av ren nysgjerrighet. Why?
Sitat av lurvelen Vis innlegg
av ren nysgjerrighet. Why?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg liker å fly høyt vel...
kn^tte, fortsatt ledig plass? Lyst på weekend roomie?
Elemental: du kan krasjlande her ja send PM for mer info;-)
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sofaen min er forresten okkupert..
No one can get me
Barlong's Avatar
12 3
Kan muligens tilby coachsurfing både 20-21. En person.
Kjip sofa, men grei for et par netter. Nært transport. o.O
No one can get me
Barlong's Avatar
12 3
Antar ingen har lyst å sove på min deilige sofa, med pledd og pute og bamsa og... ah vel, like greit.
Ikke som om æ ville sove i den sofaen... selv om æ gjor det et år. o.O
Den har madrass å alt mulig liksom.