Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 715
Hei!

Har tenkt å kjøpe sånn Hauppage HD pvr greier.

Men jeg lurte på om det funker på xbox360 med PCskjerm?
Problemet er om det ikke funker, så vil jeg ha en HD pvr som funker på pc skjerm.
Har Samsung pcskjerm.


Håper på raskt svar.

-Mathisen
Du må jo nesten bare se hvilke spessifikasjoner du har på skjermen, og hva Pvren støtter.
Spessifikasjoner?


Har lyd, hdmi og strømkabel til skjermen, pluss to sånne fansyie ting som likner : o--o
Du må ha komponent ingang på skjermen, men det var det ikke, så du kan vell kjøpe en overgang fra hdmi til komponent?
Btw du skal vell bruke en annen skjerm en den du spiller på til og reccorde med?
Du må kjøpe en HDMI-Komponent converter. En kompis av meg gjorde det og opptakene blir veldig bra.
KarlEdvin: Har hørt at jeg må kjøpe meg sånn komponent greie, og det skal jeg sannsynligvis. Hva mener du? Bruke to forskjellige skjermer? Ene når jeg spiller vanlig, og andre når jeg recorder? Isåfall, så må jeg si nei. Har bare en skjerm jeg kan bruke.


Imoan: HDMI komponent converter??
Sitat av 13Mathisen37 Vis innlegg
KarlEdvin: Har hørt at jeg må kjøpe meg sånn komponent greie, og det skal jeg sannsynligvis. Hva mener du? Bruke to forskjellige skjermer? Ene når jeg spiller vanlig, og andre når jeg recorder? Isåfall, så må jeg si nei. Har bare en skjerm jeg kan bruke.


Imoan: HDMI komponent converter??
Vis hele sitatet...
Du må da ha en pc som du recorder det på menst du spiller og da må du ha en ekstra skjerm til og starte/stoppe recordingen på pc-en kan jeg tenke meg.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Du må da ha en pc som du recorder det på menst du spiller og da må du ha en ekstra skjerm til og starte/stoppe recordingen på pc-en kan jeg tenke meg.
Vis hele sitatet...
Ja, har en laptop ved siden av så null stress.