Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 871
Jeg har rundet det men det går jo ikke ann å spille det etter jeg har rundet det på samme saven.
Og jeg savet rett etter jeg drepte siste boss, så hva skal jeg gjøre da?
Gratulerer du har rundt spillet og er ferdig med det
Har du en save fra før siste boss kan du spille på den, eller du kan starte på nytt..eller move on
Ok du ikke får begynt på den rett før begyner du på nytt og utforsker enda men en sist ;D
Sitat av Shudo Vis innlegg
Ok du ikke får begynt på den rett før begyner du på nytt og utforsker enda men en sist ;D
Vis hele sitatet...
Ææææ, Kan du meina?
Han sier at du kan bare spille det på nytt. Jeg har spilt NV 2 ganger, med 2 helt forskjellige typer characters og andre factions. Fikk faktisk mere glede ut av andre gangen enn første. Mye på grunn av at du vet veien gjennom de lange og knotete vaultene og questene. Som for eksempel den jævla vaulten som planter har tatt over, fy faen den var kjip første gangen xD
For andre gangs gjennomgang anbefaler jeg perken Wild Wasteland!

EDIT: Trait, ikke perk
Tusen takk for tipset!
Det tok jo evigheter å komme til new vegas når jeg spilte det for første gang, og nå klarte jeg å unngå å måtte gjøre questen Come and fly with me, den var creepy og top hundre år å ble ferdig med. Skjønte aldri meininga med den questen. :/