Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 920
Hei, har noen spørsmål angående ps3.
jeg å broren min deler ps3, å det er den med 80 G. Eller noe,
så vi har da en bruker vær. å plassen blir fordelt sånn at jeg har 37 G og han det samme,

går det å gjøre så jeg får mere plass en han?

Også når jeg legger inn bilder og musikk på ps3'en på min bruker, da kommer de samme bildene inn på han sin bruker, går det å få til at bare jeg kan se bildene mine?

og går det å sette passord på brukeren min?

og en ting til, åssen er det jeg legger inn fimer på ps3'en har noen filmer på datan jeg gjerne skulle hatt inn på ps3?

takker for alle svar:P
vet ikke helt om dette kom i riktig forum men det var her det handlet om spill, fant ingen med konsoler.
Trådstarter
21 4
ps: jeg har den ps3 med bare 2 usb inputter foran hvor mange G er det på den igjen?er det ikke 60?
En kan sette på Parental Control, men jeg tror ikke det går ann å få passord på PS3'en.

Ang. det med plassen vet jeg ikke.

Prøv å google litt.
Sitat av .XO. Vis innlegg
ps: jeg har den ps3 med bare 2 usb inputter foran hvor mange G er det på den igjen?er det ikke 60?
Vis hele sitatet...
Nei, 60GB versjonen har 4, alle andre har 2.
Allok er feks et godt program til konvertering.
Kommer selvsagt ann på filformat, har du høydefinisjons filer av typen mkv, bruker du mkvtovob,
Husk at det er mkv( eller andre hidef format for den saks skyld) som ter seg best på større skjermer
Trådstarter
21 4
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
En kan sette på Parental Control, men jeg tror ikke det går ann å få passord på PS3'en.

Ang. det med plassen vet jeg ikke.

Prøv å google litt.
Vis hele sitatet...
ok, da beggyner jeg med å spørre: hva er en ''Parental Control'' koster dette penger eller bare å laste ned?
"parental control" vil si voksen kontroll noe som ligger inne i PS3 systemet
Trådstarter
21 4
Ok, men hva hjelper denne ''foreldre kontrollen''?
"foreldre kontrollen" setter passord på spill som er over den begrensningen men setter.
mener det gjelder for spill