Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1912
Nå er det lenge siden sist jeg var i Norge...
Jeg har nytt fantastisk Skunk fra Nederland og superpotent BC Bud fra Vancouver, og er sansynligvis ganske bortskjemt nå.

Så jeg tenkte å høre litt om hvordan det står til med pot i Norge. Hvor dyrkes den, og hvordan er kvaliteten? Eneste jeg har fått tak på i Norge var en liten klump soap bar-hasj, og det var ingen nytelse, akkurat. Og er det noen som en gang har hørt om økologisk gress i Norge?
Nå har ikke jeg noen direkte kjenskap til "plantasjer" etc, men har kompisen min har et søskenbarn i Oslo som kjøper fra "Norges 2. største "plantasje".
Denne poten skal være meget god, og han betaler 8k for 100gram. Om denne er økologisk eller ei vet jeg ikke, men meget røykendes er den

Det har seg vel slik at A/B gjengen, "kjøper opp" dyrkere rundt i landet.
Det har her på vestlandet vært veldig tørt i det siste, både for hasj og pot men etter snakket skal det vist bedrest iløpet av nærmeste fremtid.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis du med økologisk mener organisk fremstilit så tror jeg nok det meste er det i Norge. Det er i alle fall svært utbredt blant hjemmedyrkere.

Ellers er det mye hasj, og heller lite marihuana - dog i stigende mengder. Vet ikke hvordan importpoten er, men det hjemmedyrkede er lett mye mer potent enn hasjen vi får inn imo.
Ganske mye og ganske potent pot for tiden spør du meg. I Akershus / Oslo hvertfall.
Økologisk betyr at den er dyrket uten kunstgjødsel, sprøytemidler, eller andre kjemikalier. Veldig lite pot som dyrkes i våre dager er lever opp til disse kravene.

Imidlertid er det ingenting som tilsier at økologisk marihuana skulle ha noen bedre ruseffekt enn annen weed, men det er selvfølgelig bedre for miljøet, og om man skal spise gresset sitt, så kan det være at økologisk cannabis er mer næringsrikt.

Wow, ikke en gang i denne posten brukte jeg samme navn på stæsjet
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av møkk
Nå har ikke jeg noen direkte kjenskap til "plantasjer" etc, men har kompisen min har et søskenbarn i Oslo som kjøper fra "Norges 2. største "plantasje".
.
Vis hele sitatet...
Hvem var så dommere i denne utnevnelsen? Norges 2. største plantasje? Er dette offentlig informasjon, eller "gatepreik" som ofte har røtter til -skryt- fra en "local dealer"?
Er det egentlig -noen- som kan rangere noe slikt, ettersom det er illegal virksomhet og at det finnes få om så ingen statistikker på det?

Offtopic som det holder, men klarte ikke å dy meg..

Men du har nok endel rett i det du sier ang. det voksende markede for weed.

---

Trådstarer:

Jeg vet ikke hvor lenge siden du var i Norge. Men weed'en er vel som den har vært de siste 4-5 åra.
Det finnes mye dårlig weed og det finnes endel god weed, men som oftest er dette i "lukkede miljøer" der ola normann kanskje vil få vanskligheter med å anskaffe seg det, uten kontakter. Nå snakker jeg for vestlandet, ettersom jeg ikke vet åssen det ligger ann rundt om i resten av landet( selv om jeg har en anelse )

Det dreier seg som oftest om å kjenne "de rette folka", og av og til går det sikkert også rett og slett på flaks/uflaks.
Jeg vet ikke hvilke erfaringer du har gjort deg opp tidligere.

Økologlisk eller ei.. Har ikke clue.
Vet at det finnes dårlig homemade shit på markedet. Vet og at det finnes endel godt på markedet. Fasit svar kan jeg ei gi..
Har aldri kommet over noe soap-bar i norge jeg, heldigvis. Bare dårlig hasj.
Sitat av Slaktern
Har aldri kommet over noe soap-bar i norge jeg, heldigvis. Bare dårlig hasj.
Vis hele sitatet...
Tror det er litt forvirring rundt forbi om akkurat HVA soapbar er, har aldri hørt at det er i salg i Norge
Soap bar betyr at platen, gjerne på 250 gram, er formet som en såpe. Denne er ofte av veldig dårlig kvalitet og/eller blandet med annen dritt. Vil forøvrig nevne at Kripos ikke noensinne har beslaglagt hasj i norge som har vært blandet ut med noe. Sist jeg sjekket hvertfall.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvor får du at den er formet som en såpe fra, Slaktern?
Her får jeg det ifra

Virker som en politelig side syntes jeg, men hvem vet.
Friske nyheter. Viktig å få med seg! Gjelder deler av Sverige og EU-landene:

http://norcan.org/hovedside/rekreasj...er/doc262.ance
Så noe liknende i England som hadde foregått i 6 måneder et sted på nettet.

Edit: Faktisk var det nettopp den filmen jeg så Men sier de noe om sverige eller EU-landene der da? Fikk bare med meg at det hadde skjedd i Wales jeg.
Økologiske planter finner du lite av.
Men det er faktisk skremmende mange private personer som driver med dyrking her i sør-trønderlag.

Problemet er at det er så få av de som deler med offentligheten.
Siden hasj-bar's er lettere å importere grunnet mengde og volum.
Er det stort sett det du finner på gata.

Selv kan jeg anbefale èn homebox, hps 600w og sensiseed.
Velkommen tilbake til Norge