Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1449
Jeg er nå i campen til siste bossen, men jeg klarer aldri å drepe han.
Jeg ser på youtube at jeg egentelig skulle hatt med meg hjelpere med de kommer aldri. Hva skal jeg gjøre?
søkte å fant dette

RJLupin2
Posted 10/23/2010 2:46:56 AM

Ugh, I don't know why this boss is so hard...
I was able to kill him eventually by just running backwards and using my Thump-Thump (special Grenade Launcher). All they would do is chase me, so they'd all pool together; explosives worked well because of that.

I don't know what other advice I can give you. Maybe pump yourself up full of psycho/buffout/super-stimpacks, maybe even magazines?
I wish you luck, with this. Also, not gonna spoil anything, while he's the main guy you have to kill, there may or may not be more people after you kill him

kan kanskje hjelpe ?
Sitat av UniQQe Vis innlegg
søkte å fant dette

RJLupin2
Posted 10/23/2010 2:46:56 AM

Ugh, I don't know why this boss is so hard...
I was able to kill him eventually by just running backwards and using my Thump-Thump (special Grenade Launcher). All they would do is chase me, so they'd all pool together; explosives worked well because of that.

I don't know what other advice I can give you. Maybe pump yourself up full of psycho/buffout/super-stimpacks, maybe even magazines?
I wish you luck, with this. Also, not gonna spoil anything, while he's the main guy you have to kill, there may or may not be more people after you kill him

kan kanskje hjelpe ?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har ikke noen stimpack og porten til å komme meg ut av leiren er lukket, hvordan kan jeg få åpnet den?
Om du virkelig står fast kan du alltids skru på godmode et øyeblikk.
Husk at du kan justere vanskelighetsgraden.
Er det Caesar du snakker om? Isåfall så vil ikke porten åpne seg før han er død, og du er rimelig sjanseløs uten stimpak og turbo osv. Hvis dette ikke gjelder Caesar, så må du gjerne opplyse oss om hva oppdraget heter, da det finnes flere forskjellige endgames. Jeg drepte selv Caesar før jeg hadde kommet gjennom halve spillet.
Sitat av caperno Vis innlegg
Er det Caesar du snakker om? Isåfall så vil ikke porten åpne seg før han er død, og du er rimelig sjanseløs uten stimpak og turbo osv. Hvis dette ikke gjelder Caesar, så må du gjerne opplyse oss om hva oppdraget heter, da det finnes flere forskjellige endgames. Jeg drepte selv Caesar før jeg hadde kommet gjennom halve spillet.
Vis hele sitatet...
Caesar er ikke sisteboss men Lanius, Det beste vil være å reloade en save fra tidligere så du får companions med deg. Men hvis du ikke vil gjøre det kan du kite han hvis du har nok miner, Løp i ring og leg miner ned og sørg for at han går over når du er tom kast en granat istedet
Edit: Leste at han er 80% raskere en deg så det ikke går å kite han
http://fallout.wikia.com/wiki/Lanius
Sist endret av toxicity; 4. mai 2011 kl. 11:35.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Om du virkelig står fast kan du alltids skru på godmode et øyeblikk.
Vis hele sitatet...
Hvordan skrur jeg på godmode?
Trykk på knappen med | og §, og så skriver du god. Dette funker bare på PC.
Jeg brukte en 50'cal sniper som jeg plukket opp før jeg kom inn i campen. Trengte ikke mange skudd for å ta han med den, de fleste ble blåst bakover av 1 skudd, hehe.

Lykke til!
Kan man spille etter man har rundet spillet?
Nope. Lag deg en save før du går inn til siste delen.
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Kan man spille etter man har rundet spillet?
Vis hele sitatet...
Ikke enda, men det kommer sikkert en DLC som gjør det mulig senere.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Ikke enda, men det kommer sikkert en DLC som gjør det mulig senere.
Vis hele sitatet...
Ikke vær så sikker på det
Sitat av http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1185183-honest-hearts-screenshot-dlc-out-may-17/page__st__100
Unrelated, wanted to note that none of the upcoming DLCs will allow you to play beyond the main quest (for the same reasons noted by the developers prior to the game's release).
Vis hele sitatet...
Ble postet igår
Sitat av Ozma Vis innlegg
Nope. Lag deg en save før du går inn til siste delen.
Vis hele sitatet...
Men jeg har ingen andre saver enn den jeg nettop rundet spillet på, hva skal jeg gjøre? :/
Last den saven og prøv å dra din vei, eller skriv "coc freesideatomicwrangler" i konsollen. Da blir du teleportert dit.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Last den saven og prøv å dra din vei, eller skriv "coc freesideatomicwrangler" i konsollen. Da blir du teleportert dit.
Vis hele sitatet...
jeg har ps3, hvor skal jeg skrive det?
You don't. Det funker bare på PC. Så ikke at vi var i konsollforumet.
hva kan jeg gjøre da?