Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 6271
Det kan hende at hvis du bestiller 220v optional versjonen så har de rett og slett loddet/festet ledningene fra høyspenten inn på et annet sett viklinger som tåler 220v på ac motoren, hvis det er en slik motor som sitter i, det hadde hvertfall redusert produksjonskostnadene!
Trådstarter
15 0
Mechie: Jeg kjøpte transformatoren av avshop. Det vil si at jeg kommer til å kjøre juicemaskinen med 120V 60hz.

Vel jeg spurte om jeg bare kunne skifte støpsel, det ville ikke virke i følge supporten.
Trådstarter
15 0
Transformatoren er i hus og juicemaskinen sviver helt fint.
Tror du gjorde det som var mest fornuftig i og med at du hadde kjøpt en maskin med 110V standard.
Nå har du jo også muligheten til å kjøpe annet utstyr da du allerede har trafoe'n.

Gratulerer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
sertifisert idiot
Sitat av Znerk Vis innlegg
xavi0n: TS skrev faktisk: "Voltage: 120V/60Hz or (Optional 220V)" - det vil si at 220V skal fungere!
TS: enten kan du skaffe deg ett nytt støpsel, som du skrur på ledningen (du kutter av det orginale), ellers kan du kjøpe en adapter som denne!

Slutt og kom med feilinfo gutter og jenter(?)!
Vis hele sitatet...
det kan jo hende at man kan få dem i 220 volt utgaver da, men er jo bare å setta på en sånn omformer som du linker til.

og den kan man jo kjøpe på europris, expert, elkjøp, clas ohlson mm
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
det kan jo hende at man kan få dem i 220 volt utgaver da, men er jo bare å setta på en sånn omformer som du linker til.

og den kan man jo kjøpe på europris, expert, elkjøp, clas ohlson mm
Vis hele sitatet...
Problemet er løst, så du er nok litt sent ute. Forresten tror jeg ikke du får 220v->110v omformer på noen av de butikkene du nevnte.