Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 674
Hei.

Vurderer å søke jobb i et firma som heter Datagrafikk. Er det noen som har kjennskap til dette firmaet og vet hvordan det er å jobbe der?

På forhånd takk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Spørre noen som jobber der?
Er vel kanskje det han håper på i og poste her?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av MagicalTrevor
Er vel kanskje det han håper på i og poste her?
Vis hele sitatet...
Sende e-post/ringe noe som sannsynligvis er mer effektivt? (En tråd med mange spørsmål, men ingen svar... 42!)
Trådstarter
8 0
Nå hadde jeg håpet på en objektiv vurdering. Tviler man får det hvis man ringer til arbeidsplassen og spør. Dessuten, hvem skal jeg ringe til? Kjenner ingen der
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av azidops
Nå hadde jeg håpet på en objektiv vurdering. Tviler man får det hvis man ringer til arbeidsplassen og spør. Dessuten, hvem skal jeg ringe til? Kjenner ingen der
Vis hele sitatet...
Du må spørre noen som jobber/har jobbet der for å finne ut hvordan det er å jobbe der. Det du trenger er en _subjektiv_ vurdering. Å foreta en objektiv vurdering av hvordan et arbeidsmiljø er, er å skue hunden på fjørkåpa. Arbeidsmiljø er en subjektiv oppfatning, som ikke trenger å ha mye med frynsegoder o.l. å gjøre.

Les i kontrakter/arbeidsbetingelser for firmaet, sjekk arbeidstider, lønn, ferie. Tenk etter om dette høres ut som noe du liker.