Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1713
DealExtreme har gode priser på LED-lys, men er kvaliteten på lysstyrken og levetida ok? Noken som har erfaring med typen GU10-LED frå DX?

Såg på desse to:
- GU10 4-LED 360-Lumen
- GU10 4W 320-350LM
Er jo mange som allerede har skrevet reviews på de. Siden de er såppass billige er det jo bare å ta sjansen! Forøvrig har jeg sett LED-pærer på Europris til nesten samme pris som på DX
Sist endret av mo3; 1. oktober 2011 kl. 11:43.
DX er uansett en genial side, gratis frakt på alt under ca. 200kr (rundt 30$)
Min erfaring med flere av disse er at "warn light" er en blank løgn. De er helt greie til utebruk eller på steder hvor lystemperaturen ikke spiller noen rolle, men du bør ikke satse på å ha dem i stua.
Jeg har kjøpt av den første typen du linker til. De gir fra seg greit med lys, men er veldig direkte rettet (ikke så stor spredning). Men jeg bruker fortsatt LED kontra vanlige spotter, da levetiden er enormt mye bedre (alle er fortsatt i live) og strømforbruket går ned.
Trådstarter
Takker for svar. Bruken vil vere i gangen og på to bad. Eg kjøper tre stykk av den første linken til test. Håper DX pakker dei godt
Sist endret av jha85; 1. oktober 2011 kl. 12:34.
har handla en del led pærer men det til bil da å kvaliteten har variert veldig på di. hvet ikke åssen det er med pærene du linker til men nå har jeg vertfall sakt åssen di er til bil. men er jo ikke gale prisen da å det er jo bare en måte å finne ut åssen di er å det er joe å kjøpe noen. regn på 3-6 uker på levering ivertfall etter min erfaring.