Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 662
ºhei sànnn ellers er det rundt ca 70 personer av ca 300 som er pàlogga, à nàr jeg logga pà i dag var det bare 1 stk som var pàlogga.. hva kan ha hendt? tviler ihvertfall pà at alle har blokka meg xD trodde kansje det var noe fucka med pcen men har pròvd à logge pà anen pc ogsà men det er det samme der..
folk begynner å få seg et liv?
Trådstarter
hehe sà morsom du er da, men erlig talt.. men det er masse folk som er pà facebook men de er ikke pà msn, det er bare 1 person liksom, var pà msn i gàr à da var det masse folk pà som alltid, er fòrste gang jeg har gàtt pà msn à ingen som er pàlogga liksom :S
Sist endret av azoo; 13. april 2010 kl. 21:39.
Spør de som er på facebook da?
Trådstarter
spòrre dem om hva? hvorfor alle kontaktene er blokka?
logga inn nà nettopp med en anen adresse som er gammel à det er helt det samme der, ingen er pàlogga
... Du har jo ikke peiling på om de har blokket deg? Du skriver: "Det er masse folk som er på facebook, men de er ikke på msn". Spør dem _HVORFOR DE IKKE ER PÅ MSN_, svarer de at de er det, så er det noe galt?
Vent et par timer, eller til imorgen. Har hendt meg innimellom at jeg kun har hatt 1-2 pålogga venner, disse hadde samme problemet som meg(altså at de også kun hadde et par stk pålogga). Noen ganger går det vel litt i surr for msn-serverne eller noe i den duren. Ingenting å bekymre seg for.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Er ikke alle som er på MSN hele tiden vettu.
Sitat av www2 Vis innlegg
folk begynner å få seg et liv?
Vis hele sitatet...
Idiotisk kommentar, Men gjør som de andre sier du og logg på imorra eller senere. Kanskje det vil funke å logge av og på?

Inpact.
Serverene til Live Messenger er ustabile, de er tilbake snart, slapp av, du har fortsatt venner..damn..
Trådstarter
jo pinkrabbitz jeg hadde spurt dem den dagen à alle var pàlogga, du trenger ikke skrive til meg som jeg var 3 àr for det
logga pà i dag à alt var normalt igjen xD
Sist endret av azoo; 15. april 2010 kl. 18:26.