Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5711
hei. jeg har tenkt å selge alle pokemon kortene mine.

jeg har:

222 "runding pokemoner"
89 "trekant pokemoner"
48 "stjerne pokemoner"
86 runding trainer kort
47 trekant trainer kort
10 stjerne trainer kort
37 runding enrgi kort
3 trekant energi kort
2 stjerne energi kort

hvor mye tror dere jeg kan få solgt dem for?
Jeg trenger opptenningspapir, 10kr!

Ærlig talt: Forumet her består ikke av 7åringer, så med mindre folk trenger noe å kaste i peisen, får du ikke solgt dem i det hele tatt.
Gå på barnskolen som er nærmest deg etter jule tider og få et par hundre for dem.
Eg vil ha "2 stjerne energi kort", men uhm, kva faen skal eg med det:S?
azeklor's Avatar
Trådstarter
jeg lurte bare på om noen viste hvor mye de var verdt.

oge det er faktisk voksne folk som spiller/samler på pokemon kort
Sitat av azeklor
jeg lurte bare på om noen viste hvor mye de var verdt.

oge det er faktisk voksne folk som spiller/samler på pokemon kort
Vis hele sitatet...
Ja, voksne folk ja, då må dei ha satan t mykje å finna på... Du får sikkert solgt dei t noken småunger?
De som har stjerne for du mest for, de andre er søppel

Pokemon er ganske så utdatert, så tviler du får solgt dem + aldersnivået her er høyere enn den på pokemon-stadiet.

Lykke til.
Post Bilder!

P.S. Selg dem til en tegneserie/spillekort butikk eller auksjonssider som eBay, QXL eller Finn!
Sist endret av Turbolego; 20. oktober 2007 kl. 23:23.
azeklor's Avatar
Trådstarter
Sitat av 3RD
De som har stjerne for du mest for, de andre er søppel

Pokemon er ganske så utdatert, så tviler du får solgt dem + aldersnivået her er høyere enn den på pokemon-stadiet.

Lykke til.
Vis hele sitatet...
jeg prøver ikke å få solgt kortene her, prøver bare å få vite en pris. men takk for svaret
QXL og finn er nok en veldig mye bedre plass å selge slike kort på en
nFF.
Outlands i Oslo drev med innbytte av spillekort tidligere.
Jeg kan kjøpe hele bunchen. 40 kr?
Noen fler nå som vil forklare han at ingen på NFF vil kjøpe korta? Han vil vel igrunn bare vite prisen på dem...

Prøv å se litt her: http://buy.ebay.com/pokemon
Bl.a. et sett på 500 kort i god stand en har fått 51$ bud på. Bør nok prøve å legge dem ut på ebay, vil tro du kan få 100-300 for dem.
Jeg kan godt kjøpe et kort, bare sånn for å være snill.
Har fått med meg at han vil vite prisen, men hvis han kanskje vil selge dem også, noe som ofte kan være naturlig, så står jeg til rådighet.
Har en koffert full av pokémon kort. Lol, er det virkelig noen som er villig til å kjøpe dem? Utrolig hva folk fortsatt samler på
Sitat av lolatmeg
Har en koffert full av pokémon kort. Lol, er det virkelig noen som er villig til å kjøpe dem? Utrolig hva folk fortsatt samler på
Vis hele sitatet...
Eg vil kjøpe dine stjernekort
Har rundt 600 pokemon kort selv jeg og, pleide å stjele fra naboungen når jeg var mindre xD

Noen som vi kjøpe?
Herregud.. Jeg vet ikke hva jeg helt skal si til dette her.
Men kanskje jeg kan kjøpe de, og selge de til småtassene i nabolaget!
Fyfy til både ScrOtum og CapIno La småungane styre pokepon-opplegget i fred, så kan heller dikka samla på dei i smug(A)
Sitat av lolatmeg
Har en koffert full av pokémon kort. Lol, er det virkelig noen som er villig til å kjøpe dem? Utrolig hva folk fortsatt samler på
Vis hele sitatet...
Ja, kjenner folk som samler på Magic-kort enda.
Har selv noen av de første som kom ut, og de begynner å bli bra verdt i de riktige kretser

Pokèmon som var enda mer populært enn Magic burde jo begynne å bli verdt noe?
Sitat av Scr0tum
Har rundt 600 pokemon kort selv jeg og, pleide å stjele fra naboungen når jeg var mindre xD

Noen som vi kjøpe?
Vis hele sitatet...
Så du selger tyvegods? FY FAEN HVORDAN KLARER DU Å LEVE MED DEG SELV?