Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 27113
det er det sjukeste jeg har hørt
Sitat av pulse Vis innlegg
det er det sjukeste jeg har hørt
Vis hele sitatet...
Noe av det sjukeste jeg også har lest på lenge.. Hørtes ikke bra ut i det hele tatt!! Takk og lov for at alt gikk "bra" (til slutt)!
Sist endret av tafsern; 2. februar 2009 kl. 12:56.
Sitat av Kiddo Vis innlegg
Det med testkanin var det jeg og tenkte når jeg leste, og er det tilfellet så fy faen så vanvittig dårlig gjort. Ubeskrivelig. Klarer ikke å forestille meg hvor jævlig det må ha vært.
Vis hele sitatet...
Om dei virkelig gjorde det med vilje, altså lot dei være testkaniner. Er det jo faen meg drapsforsøk. >.<
Heilt vanvittig. Men godt å høre det ikkje gjekk verre.
Har du snakket med personen som forvekslet 2C-I med speed i ettertid? Noen idé om hvorfor dere endte bukseløse ut på gata når dealern deres (eller vennene hans) egentlig burde ringt ambulansen så snart de så hva som skjedde med dere?
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Har du snakket med personen som forvekslet 2C-I med speed i ettertid? Noen idé om hvorfor dere endte bukseløse ut på gata når dealern deres (eller vennene hans) egentlig burde ringt ambulansen så snart de så hva som skjedde med dere?
Vis hele sitatet...
Det er ikke det første en gjeng speedfreaker gjør når de har masse dop og samtidig ungen sin i leiligheten
Og hos dealeren skjedde det nok ingenting du. Utenom at jeg fikk bank, og ble slept ut av huset og overlatt til meg selv.
Vis hele sitatet...
hvorfor i alle dager fikk du juling?

hadde egentlig planer om å p eksperimentere litt med amf, dog aldri med nåler.

men fortsatt, etter å ha les historien din har jeg valgt å holde meg unna.
fy faen for en historie.
Sitat av Atilla-Apati Vis innlegg
2C-B og 2C-E både har å er blitt solgt som "syre" i bodø, får telefoner hele tiden om jeg er hypp på syre, da blir jeg glad og fornøyd å det som møter meg er 2C-B eller 2C-E. 2C-E er forsovidt fett men ikke når man forventer ordenklig syre!
Vis hele sitatet...
Hvike av alle disse 2 C osv, er det som kommer i pulver form og ska taes i millimeter streker??
Skal liksom være 60 brukerdoser i et og jeg kan tenke meg at 5 av oss som brukte den kvelden, sniffet sikkert mellom 7 og 10 doser på en gang! Syre tripp har aldri vært i nærheten.. Ikke tre hoffmann på rappen engang.
Eneste kjipe var at hun ene, etter en stund sluttet å puste og pulsen var så og si vekke. Og vi andre var jo lengre vekke en pulsen og brukte over en time på å skaffe ambulanse.
Men det tidige var at når ambulansen kom og sku kjøre henne vekk, (hun var våknet til live igjen da), rygget den med halve siden av bilen opp en bakke og veltet over en garasje!!

Tro alle på festen fikk seg en skikkelig lattis då, hehe. Til og med hun som satt fast-stroppet inne i bilen..

Men det jeg sku fram til var at 2cb var slingrende sinnsykt og sopp og syre kan ikke måle seg
Sist endret av Mullah; 6. februar 2009 kl. 17:26. Grunn: Fikset sitat
Alle 2C-x stoffene kan komme i enten pille eller pulver form, og de doseringene måles i milligram. Hvis dere sniffet 7-10 doser på en gang ville dere ikke vært i stand til å gå. Hvis dere gikk utifra at det var 60 brukerdoser i det grammet så ville dere måtte snorte omlag 16 milligram for hver dose, 7-10 doser med 16 milligram blir 112-160 milligram på en person, opp i nesa. Tok dere virkelig så mye?
Trikssssi
Trådstarter
God kveld!

Hyggelig å høre det enda er liv i "freakerne".

Har ikke blitt så mye skriving på meg det siste året, ser jeg. Men bare for å ha sagt det, så går det superfantastisk med meg.

Tenkte jeg kunne svare på noen av de spørsmålene jeg fikk med meg, nå nettopp, mens jeg leste gjennom de siste postene.

Var jeg en "forsøkskanin"?
Nei, det var jeg nok ikke. Selv om du tar det i betraktning at jeg hater dette mennesket av hele mitt hjerte, må jeg allikevel være ærlig og si at det hele faktisk var et "uhell". Dette fordi vedkommende var så kraftig ruset denne kvelden. Da mener jeg ordentlig "dopet".

Men det avgjørende argumentet mitt er nok det at han, etter omtrent 20 minutt med prøving og feiling, til slutt greide å fiske noen små poser opp av lommene sine.

Han så aldri hvilke poser han gav meg. Men faktum er jo det, at dersom jeg hadde valgt å åpne den andre posen først, ville hele greia sannsynligvis aldri skjedd. Fordi den andre posen inneholdt nemlig amfetamin.

Hvordan vi vet det var 2C-i:
Nei, konklusjonen er vel den at jeg ikke vet. Og sannsynligvis kommer jeg aldri til å få vite det heller. Mistanken min, om at substansen var 2C-i er grunnet i det faktum at jeg visste han solgte 2C-i. Vi hadde faktisk et par dager før, sittet og pratet om stoffet, veid og porsjonert osv.

Hvorfor jeg fikk juling:
Ettersom jeg nok aldri har snakket med "vedkommende" etter hendelsen er teksten under, hovedsaklig antagelser.

Det hele skjedde ganske raskt i alt kaoset etter injeksjonen og etter at rusen slo inn på meg (m.a.o: 20 sekunder kanskje). Jeg hadde nemlig helt uten forvarlsen falt fra stående stilling, ned på stuegulvet og på turen ned hadde hodet mitt først truffet en meget hard kant på et bord eller noe lignende.

Resultatet var "naturlig" nok at jeg ble liggende bevisstløs og uten å puste.

I sjokket og panikken som følgte forsøkte "vedkommende" i sin fortsatt like brutalt neddopa tiltand å få liv i meg igjen. Problemet var bare at jeg ikke reagerte på verken tilsnakk, skriking eller musikk, og i tillegg ikke så ut til å våkne med det første.
Så i panikken og kaoset hadde underbevisstheten til dette ikke fullt så intelligente menneket konkludert med at eneste utvei var å slå meg grønn og blå. Fordi, da MÅTTE jeg vel bare våkne? Eller kanskje ikke...

Hvordan endte vi opp "halvnakne" i veikanten?
Helt totalt umulig å si sikkert. Mest sannsynlig har jeg, en eller annen gang fått panikk for noe som skjedde i "min verden" at det nok har resultert i at klærne mine ikke var "festet like godt".

Kort og godt tror jeg at en slik mengde potent kjemikalie, tatt intravenøst, uten engang å være klar over noe før det var for sent, er nok til at det meste av panikk, frykt, sjokk og redsel man måtte ha i seg uten forvarlsen kommer til overflaten, og derfor gir deg (meg) en helt uforutsigbar oppførsel hvor egentlig alt kan skje.

Grunnen til at vi endte opp i veikanten er jo enkelt og greit det faktum at enhver småparanoid junkie heller vil la vennen sin dø av overdose, enn å redde livet hans ved å ringe ambulanse. Grunnen er jo selvfølgelig det at vedkommende er redd for hva som måtte skje med han selv, med tanke på eventuell straff eller dom osv.

Bivirkninger og nåtiden:
Personlig mener jeg at det sykeste med hele denne "hendelsen", er det faktum at jeg den dag idagikkehar en enestepsykisk eller fysisk plage etter det som skjedde.
Dersom "uhellet" har påvirket meg i det hele tatt, så er det til det positive. Jeg forstår nå hvor viktig det er å sette pris på livet i seg selv, personer rundt seg og alt man opplever.
Alt som har skjedd er for meg, en enorm motivasjon, til å bygge opp et godt liv og en sikker framtid med utdanning og jobb. Fordi jeg har vært i min egen lille "rennestein" lenge nok, og er fast bestemt på at jeg vil forandre ting før det er for sent.

Den dag idag er livet mitt helt topp. Vel og merke er omgangskretsen min omtrent en brøkdel av hva den var. Men til gjengjeld lever jeg et normalt liv, har en fantastisk kjæreste, har kjøpt meg leilighet, har tatt sertifikatet, har kjøpt meg bil og begynner til høsten på en bachelorgrad i bedriftsøkonomi.

Så alt i alt har det hele vært en erfaring å ta med seg, i tillegg til en liten påminnelse i stunder hvor ting kanskje ikke er så bra; nemlig at når den overdosen tok livet eller psyken min, så kan jeg takle hva som helst.

Fred ut!

Haha... ser at jeg bomma litt på siste setningen der.

La meg omformulere:

Så alt i alt har det hele vært en erfaring å ta med seg, i tillegg til en liten påminnelse i stunder hvor ting kanskje ikke er så bra; nemlig at når den overdosen IKKE tok livet eller psyken min, så kan jeg takle hva som helst.

Sist endret av DonVito; 6. februar 2009 kl. 02:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det som ikke dreper, gjør en sterkere. Er det ikke så?
Tror du burde snakke med dealeren din og få han til å gjøre ting litt mer kontrollert.

God Bedring!
Sitat av Sky Vis innlegg
Alle 2C-x stoffene kan komme i enten pille eller pulver form, og de doseringene måles i milligram. Hvis dere sniffet 7-10 doser på en gang ville dere ikke vært i stand til å gå. Hvis dere gikk utifra at det var 60 brukerdoser i det grammet så ville dere måtte snorte omlag 16 milligram for hver dose, 7-10 doser med 16 milligram blir 112-160 milligram på en person, opp i nesa. Tok dere virkelig så mye?
Vis hele sitatet...
Dønn seriøst! Vi satt 9 stk på et eget rom på festen, og han som delte, lagde til 9 små speed streker( 2cb, men bare for å illustrere størelsen på strekene).
4 av oss stakk, OG VI 5 som satt igjen, fikk da 4 streker blandet inn i våre egne og de var nå blitt helt greie speedsteker. Siden jeg hAdde vært med på betalingen, skulle jeg ha min først.
Jeg dro den inn og en sinnsyk sviing i nesen kom med engang.. Reiste meg opp og gikk ut døren og da begynte det å funke! Ante ingenting. Ikke hvor jeg var, hvor jeg skulle eller ka faen jeg skulle gjøre. Deretter kommer de 4 andre løpende ut en etter en og er akkurat like ute i hode som meg.
Fant kjapt ut at "her kunne vi ikke være" og min bror klarte å geleide oss to hus oppenfor der han bodde.
Der fant vi litt roen og hadde det ganske tidig. Følte det var 50 personer der hele tiden og alt var så sinnsykt rødt og grønt og tegneserie aktig

Men så fikk hun ene hjerte og pusteproblemene og alle gikk rett på dett! Vi var jo så slingrende ute at alle hadde sin egen mening om hvordan hun måtte gjennopplives, men ingen fikk til å gjøre noe serlig før vi omsider fikk tak i ambulanse som forklarte oss hvordan, mens de brukte over en time på å komme! Gikk ned på den orginale festen etter sykebilen var kommet. Der hadde alle tatt litt mindre doser og form og stemning var på topp.

Men etter ambulanse velt, kom politi og foreldre og hele sulamitten.. Kan si at da kom detten igjen.. Men alt i alt endte det bra for alle

Fikk tak i mer pulver noen uker seinere og var på sandviks bataljonen på et utendørs rave.. I gjengen jeg fester med, er det en uskreven kode som sier "Ta heller litt for mye og bli muud, istedet for litt for lite og få dett pga dårlig funk". Dum som eg var skulle jeg ta litte granne mer en jeg gjorde forrige gang.. Svidde mer i nesen og funket ENDA fortere.. Tok fem steg bortover før jeg bare måtte sitte meg ned å spy som faen og prøve å snyte pulveret ut igjen Men det skal jeg love at ikke har å si når funken først er der.. Men etter spyingen ble alt ganske mote og det ble nok en trivelig kveld for meg
Sitat av Ragge Magnus Vis innlegg
I gjengen jeg fester med, er det en uskreven kode som sier "Ta heller litt for mye og bli muud, istedet for litt for lite og få dett pga dårlig funk".
Vis hele sitatet...
Ta heller for lite enn for mye! Du og gjengen din kan bare legge av dere den "ta så mye du kan" innstillingen.
Syk historie.. har selv prøvd 2c-i så dette høres bare helt jævlig ut :P
Tror nok han som solgte deg dette gjorde det ved en feil, hadde han vært ute etter å skadet deg hadde han nok sikkert gitt deg noe som var billigere, ikke noe av det dyreste stoffet som er å oppdrive.

Men kanskje dette ga deg en aldri så liten åpenbaring, det sies at det er dine indre tanker og følelser som kommer fram når du tar sånne stoffer..

Men fy faen for en tur du må ha hatt.. det er vel 10 dobbel dose
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sinnsyk historie Don vito. Bra du overlevde! Hørte om noe lignende: En fyr spiste 10 piller som han trodde inneholdt litt mdma og litt speed, men som viste seg å være 2cb. Han hadde det helt jævlig. Sikkert fått i seg ca.200mg 2cb. Han sto bokstavelig talt og sloss med nevene mot virkeligheten. Han måtte bruke alle bruke alle ninjatriks i skapet og så helt sinnsyk ut for de andre i rommet. Hvis han tapte kampen visste han at han ville bli en "grønnsak". Han vant til slutt og virkeligheten kom tilbake. Nå tar fyren ingenting lenger.. Fikk seg et støkk!

En viktig regel er å alltid vite hva man spiser/snorter etc. ! (ditt tilfelle er jo litt utenom det vanlige, Don vito.)

love
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av DonVito Vis innlegg
Har nok ikke fått noen reaksjoner fra politiets side, siden postkassen fortsatt er tom. Men man vet jo aldri. Saksbehandlinga dems er ikke alltid den raskeste. Men har ikke hørt noe enda, og regner heller ikke med noe.
Vis hele sitatet...
Tror ikke politiet er så umenneskelig og gir deg straff fordi noen forgiftet deg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Lurer egentlig bare på om du fortsatt lever og hvordan det går med deg jeg.. Lenge siden vi har hørt noe fra deg her!
god som gull
Sitat av Zenoxy Vis innlegg
Lurer egentlig bare på om du fortsatt lever og hvordan det går med deg jeg.. Lenge siden vi har hørt noe fra deg her!
Vis hele sitatet...
Ser på brukeren hans at han var logget på senest i går, så han lever nok
Lever å rapper på norsk på urørt.no om jeg ikke tar feil.
Åja, supert! Kanskje jeg burde gjøre litt research før jeg spør.. haha ^^
Du er jævlig heldig som lever. Folk har dødd av mindre i 2c-serien. !
suvert beskrevet. har også tatt en del av noe amf. som heller lingnet et dårlig mdma pulver, strekt å fungerende, men ikke noe kul rus. det gikk også som speed. lurer på hva der var får noe pulver.??? vet ikke hva 2C-i er-
skal sjekke opp littt om det nå jeg
Her har DonVito skrevet om hendelsen mer utfyllende, som er enda mer spennende lesning
Det er slike ting som dette som får meg til å håpe at andre leser det og tar med seg videre at man:

- Må ta forhåndsregler. Uforsvarlige doser er lite taktisk. Det sier seg vel selv.

- Ikke kjøpe fra såppas kraftig berusede folk.

- Sjekke eller dobbeltsjekke det du skal ha i deg.
Sist endret av Skrillex; 10. mai 2011 kl. 19:49.
▼ ... over et år senere ... ▼
elevatormusician
sorrY's Avatar
Hvordan går det med TS?
Lest hele tråden? Se på forrige side...