Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2916
Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her og håper ikke jeg sårer noen ved å skrive dette. Jeg er hverken opptatt av at kjendiser skal være de store nyhetene fremfor andre mennesker, det samme gjelder for personer som har gått bort som skal hauses opp bare fordi de ikke er her lenger. Vet absolutt ingenting om denne personen, noe jeg kanskje burde gjort. Når sant skal sies fikk jeg nyss om dette nå nettopp, kun noen få minutter siden gjennom denne tråden. Jeg gjør dette fordi jeg synes det var kjempebra og noe av det beste norske musikken jeg har hørt. Det er flere som deler musikk her inne men synes de ikke er i nærheten engang. Bare synd at jeg ikke fikk hørt på dette tidligere slik at han hadde fått hørt hva jeg mente om dette selv.

Har dere sanger/videoer med metalrr5 så gjerne del det her, eller hva dere synes om musikken. Jeg starter i alle fall



Som sagt: Hyllest den som hyllest bør: BloodshotEyez /metalrr5



Ivar Åsen : Synes denne rett og slett var bra, litt dårlig skuespill på begynnelsen men det har ingenting å si for musikken. Bra stykke arbeid

Bare å nyte å høre Igjen ett meget bra stykke arbeid Sykt tøft
Sist endret av nso; 12. juli 2019 kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så dette er BloodshotEyez? Hørte akkurat på Strobe coveret og det var nydelig.
Trådstarter
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Så dette er BloodshotEyez? Hørte akkurat på Strobe coveret og det var nydelig.
Vis hele sitatet...
Det stemmer.

Hørte nettopp på Zedd - Clarity (ft. Foxes Rock / Metal Cover) som jeg synes var bra. Gjorde seg med litt mer futt. Mener gutten satt inne med litt talent for musikk, selv om det meste var cover låter.

Sitat av sinkpad Vis innlegg
Hørte akkurat på Strobe coveret og det var nydelig.
Vis hele sitatet...
Liker hvordan den låta bygger seg opp, fra ca 0:30 til 1:10. Ja, den er nydelig den.
Sist endret av Jens1; 13. juli 2019 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tusen takk for at du poster. Fyren var jo åpenbart svært begavet og bør i alle høyeste grad få sin fortjente hyllest. Jeg ble ellers overasket over at han ikke så særlig sliten ut til tross for det harde livet han levde.