Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 7089
Hei folkens Dette blir min første tråd så vær vennlig med meg, hehe ..
Typen min har alltid lurt på om jeg vil prøve cannabis med han, noe som alltid har fristet litt men har ikke fullført det med tanke på lite erfaring. Han har jo babla mye om det, forklart rus, har observert han høy mange ganger men det som stopper meg er egentlig frykt!

Jeg har kun rørt røyk, snus å alkohol i mitt liv. Jeg er den typen som liker å ha kontroll over meg selv uansett hva, har hatt noen tragiske perioder med alkohol bak i tid som har gjort meg veldig forsiktig med alt av rus. Men føler at dere har mye erfaring etter hva jeg har lest, så hadde vært nice om jeg fikk noen råd/tips osv

Har planlagt å ta det enten i kveld eller imorgen hvis det blir noe, siden vi har fri fra skolen til onsdag. Hele skal skje i leiligheten hans der han skulle handle inn alt av mat å godteri som jeg elsker, ordne musikk å rydde/vaske til trippen

Har fått mye info av typen, men han å jeg syntes det var en god ide med litt råd å info av dere så jeg ble litt mer sikker.

-> Når man røyker marihuana, hvordan er det iforhold til smerte i lungene hvis man sammenligner det med røyk?
-> Mister jeg helt kontrollen over meg selv? Jeg vil vell ikke hallusinere?
-> Han snakker om munchis hele tiden, har lest litt om det også. Men jeg kan ikke forstå det helt, blir mat helt magisk eller får man bare en ekstrem sultfølelse?
-> Dagen etter er jeg vell helt normal? Kan på absolutt ingen måte bli tatt, det vil ødelegge så mye for meg med utdanning osv.
-> Hvor lenge vil det vare?
-> Hvordan er hangoveren dagen etter? Angst, nervøs? Typen sier han bare blir litt sliten, men at det er forskjellig fra person til person.
-> Han foreslår å ta en liten joint forderetter å vente 10-20 min og se ann på formen, også justere enda en til hvis jeg vil. Noen andre forslag eller virker det fornuftig?

Er det noen tips til trippen så gjerne fortell

Takker alle sammen for svar!
Sist endret av Damage; 23. november 2014 kl. 11:16.
Det kan oppleves som sterkere og røyke marihuana, men kommer ann på hvordan du skal røyke den, vil anbefale en joint eller vannbong for å gjøre det så mildt som mulig, mange syntes det er veldig sterkt for halsen i starten.
- Du mister ikke kontroll over deg selv, du kan sammenligne det med å være brisen på en måte
- Munchies er når man får skikkelig søtsug, eller bare sug etter noe som smaker godt, for rusen fremhever sansene dine og gjør at mat smaker mye bedre!
- du vil være normal etter et par timer etter inntak, kan variere utifra mengde og person til person da, du vil føle deg litt "bakstein" kanskje utover dagen, litt sløv liksom, men utover det burde det ikke påvirke deg på noen annen måte utifra mine erfaringer.

Lykke til, i værste fall blir det bare litt latter hehe
Sist endret av Isrsxd; 23. november 2014 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Lab
Damage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Det kan oppleves som sterkere og røyke marihuana, men kommer ann på hvordan du skal røyke den, vil anbefale en joint eller vannbong for å gjøre det så mildt som mulig, mange syntes det er veldig sterkt for halsen i starten.
- Du mister ikke kontroll over deg selv, du kan sammenligne det med å være brisen på en måte
- Munchies er når man får skikkelig søtsug, eller bare sug etter noe som smaker godt, for rusen fremhever sansene dine og gjør at mat smaker mye bedre!
- du vil være normal etter et par timer etter inntak, kan variere utifra mengde og person til person da, du vil føle deg litt "bakstein" kanskje utover dagen, litt sløv liksom, men utover det burde det ikke påvirke deg på noen annen måte utifra mine erfaringer.

Lykke til, i værste fall blir det bare litt latter hehe
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Han anbefalte ikke bong for meg siden ifølge han var det veldig sterkt for halsen, å at jeg ville få et ekstremt hosteanfall. Men dessuten har han ikke bong lenger etter han klarte å knuse den, hehe

Brisen? Det klarer jeg fint, så man klarer å gå normalt, snakke normalt og være normal ovenfor andre?

Høres så fristende ut haha, munchies er egentlig en av tingene jeg gleder meg mest til Det skal bli kjøpt inn tortillas, smeltet ost og masse frukt! (elsker frukt)

Er "bakstein" en liten rus i mange dager, eller? Kan ikke komme hjem til Pappa med røde øyne osv. Bor ikke hjemme alene enda, og foreldrene mine er så jævlig strenge og følger nøye med. Kansje lurt å sove hos han til Onsdag? Eller er det litt som å være sliten, så kan jeg bare si at jeg er syk eller mangler litt søvn?

Sorry hvis det blir mange spørsmål
Ikke noe problem å dra hjem til foreldrene dine når du er nede igjen, mine foreldre har haukeøyne, men det har gått fint hele tida

Men det finner du ut, det er ikke psykadelisk så det du ser i speilet er det du ser

Et tips til; sex er awesome høy, men det ville jeg venta med! Kos deg på tur
The Lab
Damage's Avatar
Trådstarter
Sitat av FryingPan Vis innlegg
Ikke noe problem å dra hjem til foreldrene dine når du er nede igjen, mine foreldre har haukeøyne, men det har gått fint hele tida

Men det finner du ut, det er ikke psykadelisk så det du ser i speilet er det du ser

Et tips til; sex er awesome høy, men det ville jeg venta med! Kos deg på tur
Vis hele sitatet...
Er fortsatt redd må jeg si, er som oftest redd for alt selv om det ikke er noe grunn for det, haha

Okei, det er deilig å høre. Høres kanskje teit ut men er så redd for å se monstre, drager osv. Ting som IKKE skal være der liksom

Det har jeg hørt et utall ganger skal jeg si deg, så det er allerede i boks Munchies, samleie å latterkrampe er målet mitt, vi har også planlagt massasje siden typen påstår at det er insane beroligende

Tusen takk, har mer lyst nå. Det er vell ikke mange som får ubehagelige turer på Cannabis når man er hos en man er trygg på, så det blir nok en uforglemmelig tur
Sitat av Damage Vis innlegg
Han anbefalte ikke bong for meg siden ifølge han var det veldig sterkt for halsen, å at jeg ville få et ekstremt hosteanfall. Men dessuten har han ikke bong lenger etter han klarte å knuse den, hehe
Vis hele sitatet...
Tror du misforsto det jeg sa, sa at jeg fikk ekstremt hoste anfall min første gang å at det kunne skje med deg hvis du tok bongtrekk med tobakk.

Jeg har ikke knust bongen, har bare mistet bowlen som gresset skal ligge i når man fyrer opp

Sitat av Damage Vis innlegg
Okei, det er deilig å høre. Høres kanskje teit ut men er så redd for å se monstre, drager osv. Ting som IKKE skal være der liksom
Vis hele sitatet...
Sannsynligheten for at det skjer er ekstrem liten, har aldri hørt om noen tilfeller der personer som prøver første gang uten noe annet rusmiddel i bildet får sterke visuelle syns/hørsel bedrag. Som jeg har sagt før også, første gangen er ofte veldig mild eller null effekt, dessuten kommer du til å starte sakte opp med en liten joint så du kan kjenne litt på følelsen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Damage Vis innlegg

Brisen? Det klarer jeg fint, så man klarer å gå normalt, snakke normalt og være normal ovenfor andre?
Vis hele sitatet...
Jepp, men husk brisen som i første gang du var brisen. D.v.s. det kan bli så morro at du kniser ukontrollert, du vil i øyeblikk kunne "ta deg sammen" for å så bryte ut i latter igjen.

Sitat av Damage Vis innlegg
Høres så fristende ut haha, munchies er egentlig en av tingene jeg gleder meg mest til Det skal bli kjøpt inn tortillas, smeltet ost og masse frukt! (elsker frukt)
Vis hele sitatet...
Frukt og grønt er himmelsk, er som eksplosjoner av smak i munnen, anbefales.

Sitat av Damage Vis innlegg
Er "bakstein" en liten rus i mange dager, eller? Kan ikke komme hjem til Pappa med røde øyne osv. Bor ikke hjemme alene enda, og foreldrene mine er så jævlig strenge og følger nøye med. Kansje lurt å sove hos han til Onsdag? Eller er det litt som å være sliten, så kan jeg bare si at jeg er syk eller mangler litt søvn?

Sorry hvis det blir mange spørsmål
Vis hele sitatet...
Bakstein er ettervirkningene, på samme måte som at dagen etter fylla er man litt sliten og slikt vil god cannabis gjøre at du kjenner deg en smule treg dagen derpå, men god og bra mat hjelper ofte. Man er ikke røde på øynene etter rusen er over, folk er litt forskjellig så du kunne jo ligget over bare for å være sikker på at du ikke oppfattes som ruset når du kommer hjem.
The Lab
Damage's Avatar
Trådstarter
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Tror du misforsto det jeg sa, sa at jeg fikk ekstremt hoste anfall min første gang å at det kunne skje med deg hvis du tok bongtrekk med tobakk.

Jeg har ikke knust bongen, har bare mistet bowlen som gresset skal ligge i når man fyrer opp



Sannsynligheten for at det skjer er ekstrem liten, har aldri hørt om noen tilfeller der personer som prøver første gang uten noe annet rusmiddel i bildet får sterke visuelle syns/hørsel bedrag. Som jeg har sagt før også, første gangen er ofte veldig mild eller null effekt, dessuten kommer du til å starte sakte opp med en liten joint så du kan kjenne litt på følelsen.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, husket ikke helt skjønner du. <3

Jeg vet, men du vet hvor pysete jeg er. Men du å de her inne har nok mer rett en meg, så får nok stole på dere

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, men husk brisen som i første gang du var brisen. D.v.s. det kan bli så morro at du kniser ukontrollert, du vil i øyeblikk kunne "ta deg sammen" for å så bryte ut i latter igjen.


Frukt og grønt er himmelsk, er som eksplosjoner av smak i munnen, anbefales.



Bakstein er ettervirkningene, på samme måte som at dagen etter fylla er man litt sliten og slikt vil god cannabis gjøre at du kjenner deg en smule treg dagen derpå, men god og bra mat hjelper ofte. Man er ikke røde på øynene etter rusen er over, folk er litt forskjellig så du kunne jo ligget over bare for å være sikker på at du ikke oppfattes som ruset når du kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Husker det veldig godt faktisk, trodde jeg var såå drita men med engang jeg måtte fokusere eller være normal var jeg plutselig mye nærmere edru Når jeg tenker tilbake var nok placebo det som spilte mye inn.
Men si hvis Pappa ringer meg i rusen (han ringer ofte), vil jeg fremstå normal eller kan han merke det på stemmen min? Kan ikke unngå å svare, da blir han helt hysterisk og tror med engang at noe er galt. Han er utrolig overbeskyttendes å redd for meg hele tiden, oppå det tviler han litt på typen.

Jeg elsker frukt tilvanlig, spiser det vær dag å hele tiden. Derfor jeg er så spent på hvordan det blir mens jeg er høy! Typen skal kjøpe inn hans favoritt munchie som er tortillas med smeltet ost til også, så det blir nok spennende.

Det gir mer mening, da kan jeg egentlig si at jeg er bakfull til foreldrene mine da. Men skal nok sove over uansett, bare for å være 100% sikker
Sist endret av Damage; 23. november 2014 kl. 13:21.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Klart om du får en telefon og respekterer faren din såpass at du blir nervøs, så vil jo adrenalinet komme og kroppen vil gjøre sitt beste for å høres så normal ut som mulig. Mindre sannsynlighet for å byte ut i latter da, men du må vel kjenne på det selv.
Hva med unnskyldning om at dere så film på kino, utested med høy musikk etc?

Edit: Kommer an på personen hvordan man høres ut, som førstegangsbruker tror jeg ikke forskjellen vil være stor, du vil kanskje høres mer brisen/dritings ut en en jevnlig bruker som meg der stemmen fort kan høres litt treg og sløv ut. Dette kommer av at du som førstegangsbruker vil kjenne de mer akutte virkningene av Cannabis, oppstemthet, eufori, at kreativiteten surrer og latterkramper, mens jeg som jevn bruker får eufori og kreativitet men ikke like mye den oppstemtheten eller hyperaktiviteten som kan forekomme.
Sist endret av Dodecha; 23. november 2014 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Lab
Damage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Klart om du får en telefon og respekterer faren din såpass at du blir nervøs, så vil jo adrenalinet komme og kroppen vil gjøre sitt beste for å høres så normal ut som mulig. Mindre sannsynlighet for å byte ut i latter da, men du må vel kjenne på det selv.
Hva med unnskyldning om at dere så film på kino, utested med høy musikk etc?
Vis hele sitatet...
Huff, det blir et problem. Jeg kan si vi skal drikke, og påstå at jeg er drita? Kan en person uten noen erfaring med cannabis merke på stemmen om du er drita eller høy?
Sitat av Damage Vis innlegg
Huff, det blir et problem. Jeg kan si vi skal drikke, og påstå at jeg er drita? Kan en person uten noen erfaring med cannabis merke på stemmen om du er drita eller høy?
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at faren din ikke vil merke forskjell, gå for den du
The Lab
Damage's Avatar
Trådstarter
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Ganske sikker på at faren din ikke vil merke forskjell, gå for den du
Vis hele sitatet...
Det er bra, du får spille med også hvis han skal ha et par ord med deg over telefonen.
Sitat av Damage Vis innlegg
-> Han foreslår å ta en liten joint forderetter å vente 10-20 min og se ann på formen, også justere enda en til hvis jeg vil. Noen andre forslag eller virker det fornuftig?

Er det noen tips til trippen så gjerne fortell

Takker alle sammen for svar!
Vis hele sitatet...
En joint, for å vente 10-20 minutter for å da kanskje ta en til høres for meg på jordet ut. Ville heller anbefalt 3-4 trekk, så vente 10 minutter å ta 3-4 og fortsette slik. Det er heller ikke sikkert du merker noen som helst ting av cannabisen. Veldig vanlig at folk ikke blir høye eller fjerne de første gangene de røyker, og plutselig så smeller det og de blir ballefjerne. Kos deg.
Jeg har litt erfaring med marihuana , har aldri prøvd hasj. Der jeg bor nå er det enten umulig å få tak i noe som en kan være trygg på. Dersom dere har god kvalitet på det dere skal røyke så er det bare å gi gass�� du blir ikke helt på tur, ser ikke monstrer eller skumle nisser. Jeg snakket med min far på telefonen en gang jeg hadde røyka, det var ikke noe problem i det hele tatt.Jeg er litt misunnelig, skulle ønske det var meg. Du kommer til å få en fin kveld, gle deg til hvor godt det blir å spise, og sex er helt fantastisk etter litt røyking. Det skal ikke oppfordres til bruk v ulovlige midler her på forumet, men jeg vet ikke helt hvor grensen går. Dersom det jeg skriver ikke er lov så får dere slette det.
Du må oppdatere oss på hvordan det gikk, venter spent.
Lykke til, klem fra Nurse Betty
Sitat av Relevant Vis innlegg
En joint, for å vente 10-20 minutter for å da kanskje ta en til høres for meg på jordet ut. Ville heller anbefalt 3-4 trekk, så vente 10 minutter å ta 3-4 og fortsette slik. Det er heller ikke sikkert du merker noen som helst ting av cannabisen. Veldig vanlig at folk ikke blir høye eller fjerne de første gangene de røyker, og plutselig så smeller det og de blir ballefjerne. Kos deg.
Vis hele sitatet...
Gjett om, vi er nå ganske fjerne begge to. Damage sitter i dette øyeblikk å propper i seg lilla druer så det nesten tyter ut av ørene hennes, hun oppfatter det som veldig positivt og beroligende, eneste var litt noia de første trekka du hun følte seg utrolig svimmel og at alt gikk i slow-mo rundt henne. Svimmelheten gikk fort vekk og slow-mo synet ble vist gaaaanske morro etterhvert, hehe.

Damage vil sikkert utdype kvelden imorgen med mer detaljer, jeg kan ikke si så mye når jeg ikke vet mye av det hun observerer.

Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Jeg har litt erfaring med marihuana , har aldri prøvd hasj. Der jeg bor nå er det enten umulig å få tak i noe som en kan være trygg på. Dersom dere har god kvalitet på det dere skal røyke så er det bare å gi gass�� du blir ikke helt på tur, ser ikke monstrer eller skumle nisser. Jeg snakket med min far på telefonen en gang jeg hadde røyka, det var ikke noe problem i det hele tatt.Jeg er litt misunnelig, skulle ønske det var meg. Du kommer til å få en fin kveld, gle deg til hvor godt det blir å spise, og sex er helt fantastisk etter litt røyking. Det skal ikke oppfordres til bruk v ulovlige midler her på forumet, men jeg vet ikke helt hvor grensen går. Dersom det jeg skriver ikke er lov så får dere slette det.
Du må oppdatere oss på hvordan det gikk, venter spent.
Lykke til, klem fra Nurse Betty
Vis hele sitatet...
Hennes far har ringt og han tror nå vi er drita å koser oss hjemme,så det er i boks. Alt går som planlagt og Damage koser seg utrolig mye, dere skulle sett ansikts uttrykket hennes i det hun tygde på en mandarin båt etter mange trekk. uforglemmelig, hehe
Høres ut som dere koser dere,fortsett med det.
Stor klem fra en som må nøye seg med øl i kveld, Nurse Betty
Enjoy folkens!
Husk at om noe føles dårlig, så er det som regel tobakken! (med mindre du snuser/røyker fra før av da - da pleier det ikke være noe problem)

Det er interessant at nesten alle jeg vet om som har "bædet" på weed, som regel har kommet frem til at det er tobakken sin skyld.
Det er ikke så lett å merke forskjellen når man røyker begge to samtidig, men etter noen år så vil jeg si at alle gangene jeg har hatt det kjipt, så har det vært fordi jeg røyker weed med tobakk

Jeg tror mange nybegynnere også sliter mest med nikotinsjokk - det er en potent rus man ikke skal tulle med, hehe
Håper dere hadde en fin kveld, hvordan var det for deg Damage? Ble det litt sex til slutt
Ikke si at du har lagt ut avatar av deg selv, med en sånn tråd som dette!
The Lab
Damage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Enjoy folkens!
Husk at om noe føles dårlig, så er det som regel tobakken! (med mindre du snuser/røyker fra før av da - da pleier det ikke være noe problem)

Det er interessant at nesten alle jeg vet om som har "bædet" på weed, som regel har kommet frem til at det er tobakken sin skyld.
Det er ikke så lett å merke forskjellen når man røyker begge to samtidig, men etter noen år så vil jeg si at alle gangene jeg har hatt det kjipt, så har det vært fordi jeg røyker weed med tobakk

Jeg tror mange nybegynnere også sliter mest med nikotinsjokk - det er en potent rus man ikke skal tulle med, hehe
Vis hele sitatet...
Typen mikset ikke med tobakk grunnet det der! Han er helt enig med deg, typen storsnuser men når det kommer til tobakk røyk i store mengder blir han helt for jævlig.

Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Håper dere hadde en fin kveld, hvordan var det for deg Damage? Ble det litt sex til slutt
Vis hele sitatet...
Unnskyld for sent svar! Opplevelsen var helt fantastisk for meg, skjønner ikke hvorfor jeg har ventet så lenge på og prøve. Spiste mye frukt under rusen, og jeg kan med hånden på hjertet si jeg aldri har smakt noe så godt i hele mitt liv!

Fikk et helt annet syn på alt som var, ble mer åpen for farger å lyder, var ekstremt fantasifull. Husker godt jeg prøvde å løse verdensproblemer på alt som var, fikk også for meg mye rart

Livet var så chill, brydde meg ikke om de små tingene jeg tenkte mye på i det vanlige. Alt var bare fredfullt og positivt, fikk mye mer inntrykk av musikken. Jeg forsto alt de sa, noen ganger falt jeg litt ut å trodde de sang om meg eller handlingen var rettet mot meg, noe som var ganske kult

Å ha sex var magisk, bare å ha typen under seg å vite at han elsket meg var en ubeskrivelig følelse. Samleiet var ubeskrivelig deilig og alt det, men fyfaen så jævlig nær jeg følte meg ham. Var akkurat som vi var "ment to be" der å da, følte meg klar for å gifte meg med han liksom.
Kort forklart så handlet sexen mer om jeg å en person jeg elsker, som gjorde noe vi begge elsket, noe vi begge stammet fra, noe alle har gjort fra starten av menneskeheten! Klarer nesten ikke å forklare det, var så intenst


Sitat av dronepungen Vis innlegg
Ikke si at du har lagt ut avatar av deg selv, med en sånn tråd som dette!
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Er ny her, hva er risikoen?

Må legge til at hukommelsen min fra kvelden er litt ustabil, men husker myee mer iforhold til kvelder med alkohol. Ramsa opp høydepunktene mine å det jeg husket, resten er skurrete :L
Sist endret av Damage; 25. november 2014 kl. 11:35.
Ser du har fått nok svar, så vil bare legge til et tips. Kjøp en veldig moden vannmelon og putt den i kjøleskapet slik at den blir kald og frisk.
Når min munchie er på det værste så forsvinner gjerne en hel voksen melon i løpet av kvelden.
Får bare vondt i magen av snop, så frukt er å anbefale. Store mengder vannmelon øker blodtilførselen i kjønnsorganene så dere kan ende opp med den beste sexen så langt ;-)

Det er så deilig å fråtse på naturens gaver når en er høy og glad hehe
Hei!

Ser du har fått mange informative svar. Men er vel greit med flere.


-> Når man røyker marihuana, hvordan er det iforhold til smerte i lungene hvis man sammenligner det med røyk?
Kommer ann på person til person. Noen "onehitter" bongen for første gang. Mens andre hoster med en gang røyken får kontakt med lungene. Må nesten bare prøve får å finne ut!

-> Mister jeg helt kontrollen over meg selv? Jeg vil vell ikke hallusinere?
Har aldri hørt om noen som halisunerer av weed/hasj. Er slikt svada propaganda Politiet og media fremstiller det. Men blir du VELDIG høy/fjern, kan det begynne å spinne litt. At du får litt "rollercoaster følelse", men er ikke farlig

-> Han snakker om munchis hele tiden, har lest litt om det også. Men jeg kan ikke forstå det helt, blir mat helt magisk eller får man bare en ekstrem sultfølelse?
Her kommer det også veldig ann på person til person. Men de fleste får en følelse av at mat smaker mye bedre. Noen liker å spise godteri og potetgull. Andre liker frukt og bær. Noen liker et glass vin og festmat.
Her har du mulighet til å lære deg å like mat som du ellers ikke liker.

-> Dagen etter er jeg vell helt normal? Kan på absolutt ingen måte bli tatt, det vil ødelegge så mye for meg med utdanning osv.
Du vil mest sannsyneligvis ha "landa" dagen etter. Ikke å bekymre seg for. Men røyker du et par gram kvelden før, så vil du muligens kjenne en liten hasj/weed hangover.

-> Hvor lenge vil det vare?
Kommer ann på person til person. Noen blir edru ganske raskt, mens hos andre kan det sitte i en god del timer. Her spiller kvaliteten på røyken en stor rolle.

-> Hvordan er hangoveren dagen etter? Angst, nervøs? Typen sier han bare blir litt sliten, men at det er forskjellig fra person til person.
Du kan bli være "treig og trøtt" på morrakvisten. Har du opplevd alkohol hangover, så vil du bli overasket hvor lite sliten du blir av weed/hasj hangover.

-> Han foreslår å ta en liten joint forderetter å vente 10-20 min og se ann på formen, også justere enda en til hvis jeg vil. Noen andre forslag eller virker det fornuftig?
Når jeg røyket for første gangen med kjæresten min, så delte vi først en joint. Ventet i en time og tok et godt bongtrekk hver. Bare å ha et langt "røyke vorspiel"


Til slutt vil anbefale deg og andre til å ikke være en skogsturk som springer ut i skogen, tar seg en joint, for så å noie mens man springer hjem.
Slapp heller godt av hjemme. Lag et godt måltid. Hør på god musikk, eller se en film. Slik rusmidlet skal brukes etter min mening.


Lykke til!
Sist endret av Xizt; 30. november 2014 kl. 01:29.