Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 13383
Øyvind skal begynne på komedie skole i New York, men trenger først seriøs brutto får å kunne komme inn. I håp om å tjene noen slanter på loppe salg, havner Morten, Øyvind og Anders inn i en markedsførings plan de sent vil glemme.

Les "Bestemoren til Øyvind er verdens største loppe!"
http://pjosunger.org/img/cover.jpg
Sist endret av Blackkoz; 22. juli 2014 kl. 03:15.
Alle skrivefeilene gir meg malaria i øyet.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
337 sider ja.. Uansett hvor lenge jeg leser er det ingenting som får meg til å ville fortsette å lese.
Tok meg faktisk tid til å lese hele greia, og jeg må si, jeg fant det faktisk ganske underholdende litt voldsom og teit humør, men i min smak.
Trådstarter
så hyggelig Elitebook.

beklager mye skriveleif, men skrift er ikke min sterke side. heller ikke tegning for den saks skyll
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
337 sider ja.. Uansett hvor lenge jeg leser er det ingenting som får meg til å ville fortsette å lese.
Vis hele sitatet...
Hvor blir det av den konstruktive kritikken, Perpermann?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Var forsåvidt behagelig å lese, var greit og bla liksom, men litt for barnslig for min smak.
Er på side 96, ler så jeg griner
Bladde igjennom ganske rolig, men falt ikke i smak for min del.
Men ser ut som det har gått seriøse timer inn i å lage det, kudos for det.
Jeg gjenkjente Mr. Mackey fra south park på bilde 190. Det funker å lese, litt dumt med alle skrivefeilene, men tenker ikke over dem mer.
Sist endret av Relevant; 15. juli 2014 kl. 21:10.
ESM
Lazy Generation
Tja, noen av de var litt morsomme men for det meste falt det ikke i smak. Kommer vel helt ann på hvem som leser antar jeg.
Trådstarter
takk for tilbakemeldinger. negative som pussytive. skal ta de med meg for den neste storyen.
Herlig!

Har ikke fått lest hele, men likte det jeg leste, selv om det var litt barnslig for meg og. Prøv å få noen til å rette det du skriver før du ferdig-gjør den, neste gang.
Sitat av Pjosunger Vis innlegg
takk for tilbakemeldinger. negative som pussytive. skal ta de med meg for den neste storyen.
Vis hele sitatet...
Pussytive. Liker det.

Fra spøk til Machete. Hvis dette er noe du virkelig vil forsøke deg på videre anbefaler jeg deg å finne noen som kan hjelpe deg med rettskriving. Kanskje du kunne tatt noen tegnekurs eller lignende også. Å utvikle et potensielt talent videre burde vel være gull verdt? Regner med at interessen er der når du faktisk har brukt en god del timer på dette prosjektet. Kudos for det. Dessverre ikke helt i min gate, dog. Stå på videre!
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Pussytive. Liker det.

Fra spøk til Machete. Hvis dette er noe du virkelig vil forsøke deg på videre anbefaler jeg deg å finne noen som kan hjelpe deg med rettskriving. Kanskje du kunne tatt noen tegnekurs eller lignende også. Å utvikle et potensielt talent videre burde vel være gull verdt? Regner med at interessen er der når du faktisk har brukt en god del timer på dette prosjektet. Kudos for det. Dessverre ikke helt i min gate, dog. Stå på videre!
Vis hele sitatet...
god ide. jeg har ingen venner, men skal høre om naboen min kan rettskreve
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Klarer ikke å åpne siden? Hverken Safari eller Firefox funker..
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Klarer ikke å åpne siden? Hverken Safari eller Firefox funker..
Vis hele sitatet...
Fjern alt og åpne kun hoved-domene
http://pjosunger.org
Sist endret av Vod0; 15. juli 2014 kl. 23:57.
Masse skrivefeil ja, men var et par morsomme øyeblikk der. Lo godt av "Kan ikke stikke nå, de har sikkert filma alt med et jævla GoPro kamera.
Gratulerer med noe helt spesielt

digga hele opplegget, men så er jeg gammel nok til å være barnslig også.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Humor med mye knall i, hvis man skal si det slik. Grov, men oppdatert. GoProen var sinnsykt bra Også da han dro opp test sprøyta, haha.
Bryr meg ikke om å kommentere rettskriving eller storyen, men du skal ha kudos for å ha lagt ned masse energi på den tegneserien. Og du følger tråden rett bra fra første stund til siste side, noe som gjør det hele lesbart.
Skrivefeil skal du ikke tenke på, det er tusenvis av mennesker som er flinke på rettskriving, det er derimot få som går igang med et så stort prosjekt som du har gjort. Du er kreativ og full av energi og det er en flott kombo.

Fortsett å lage tegneserier, er sikker på at det finnes mange som vil elske humoren og mange som vil hate den. Og det kan jo være en fin ting. For det gjør at det du skaper engasjerer folk. Blir vanskelig å være likegyldig likssom.

Stå på videre, jeg leste hele "smæla"
Bra!! Gleder meg til neste story! Stå på og produser mer i samme stil
Siden loader ikke hos meg, bruker safari.
Dette synes jeg var bra! Faktisk så bra at etter flere år som gratispassasjer på Freak måtte jeg lage meg bruker for å kommentere det.

Herlig humor og artige detaljer med røde øyne. Håper du kommer med flere striper.

Leif
Supert arbeid, fin humor og tar nok oss menn litt på kornet på enkelte ting. Dette må jo være opprinnelsen til gang bang.
Trådstarter
Tusen hjertelig for god feedback. Hjertet mitt gløder som sigarett stumpen til mor.

Jeg lager en ny post når neste story er ferdig. Blir nok ikke før om et par måneder...

Morten

Sitat av Knarq Vis innlegg
Siden loader ikke hos meg, bruker safari.
Vis hele sitatet...
ops, glemte respons til denne.

Føkk safari!
Sist endret av Pjosunger; 17. juli 2014 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Leste igjennom hele, God underholdning!
Noen skrivefeil, men jeg tenkte ikke spessielt mye over det. Ser at du har brukt mye tid på alle tegningene.

Syntes kanskje det ble litt brå slutt, men ellers falt det i smak hos meg!

Keep up the good work!
Creds for at du gjennomførte dette!
Ikke helt min stil, men jeg begynner å bli gammal uansett
Digger det

Kan gjerne hjelpe med rettskriving om du trenger det altså Bare å sende meg en PM
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Digger det

Kan gjerne hjelpe med rettskriving om du trenger det altså Bare å sende meg en PM
Vis hele sitatet...

Kudos, fint å se team spirit på freak!
Haha, jeg er fan! Artig historie. God fortellerteknikk, fin flyt og du skriver bra replikker. ("publicummer", haha!) At du staver feil og tegner "naivistisk" synes jeg kler hverandre. ... Og jeg er egentlig en stolt rettskrivingsnazi. Men jeg setter alltid pris på ting som er helhetlig gjennomført.

Konstruktiv kritikk: Ruteprogresjonen er iblant litt animasjonsinspirert, f.eks. når han endrer sykkelløypa, og bruker fire-fem ruter på å vise at gjerdene blir dratt om, eller når de bærer inn speider-likkistene. Kunne vært to ruter, begge deler. Ellers har jeg ingenting å klage på.
Ser bra ut, men blir kanskje litt for barnslig i forhold til smaken min.
Synes tegningene kunne blitt litt bedre, i hvertfall det å tegne i perspektiv.

Lykke til!
har ikke lest hele, men underholdende er det vertfall så lang
Stå på!
Bra jobbet, har lest hele
Gleder meg til mer
Jeg leste alle 337 sidene, og jeg lo høyt flere ganger Tenkte ikke over skrivefeil eller hvordan det var tegnet, syntes det fikk en sjarmerende stil over hele historien.. Håper virkelig du lager flere historier, jeg er fan Lykke til!
Kudos for serien. hadde en humor og en viss sjarm. Personlig likte jeg tegne-stilen din og replikkene mellom karakterene.
Klarte ikke helt å se at "skogs-porr" var det neste store. Bra påfunn.
Hvis jeg skulle satt fingeren på noe ville det vært at den var litt lang da det tok litt tid å lese gjennom den men det å slå ihjel litt tid fungerer .

Supert arbeid. Gleder meg til neste!
Jeg leste hele og likte den. Ikke alt som var helt min type humor men det var artig for det, spesielt når jeg selv er fra Follo. Bra jobba, stå på!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Haha. Så jævlig sykt. Dette var bra.