Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 8627
Hallo! Da er tiden inne for å søke som elektriker lærling. Jeg har da muligheten til å søke hos en selskap som heter Conoco Phillips, men jeg vet ikke om hvor god søknaden min er. Er litt redd for at jeg bruker "jeg" litt for mye, men jeg har lyst på litt feedback fra dere. Hadde også vært veldig greit om dere kom med forslag til forandringer. Jeg har tatt bort navn og adresse for diverse grunner. Uansett, her er søknaden:

Navnet mitt
Adressen min
Post addressen min

30. November 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 Stavanger

Søknad som Elektriker lærling

Viser til stillingen i fra Finn.no, og ønsker derfor å søke som fulltids lærling

Jeg er en 17 år gammel ungdom, som har vært bosatt I Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre skole utdanningen min som elektriker, og håper på å kunne få meg en god lærling arbeidsplass

Dette er en jobb jeg vil ha fordi den kan tilby et bredt spekter av utfordringer for min kompetanse. Den gir meg muligheten til å få intressant utdannelse og en veldig ettertraktet arbeidsplass. Jeg får også jobbe i et svært sosialt miljø der man må sammarbeide for å oppnå gode resultater. Denne jobben gir meg også muligheten til å være en del av en veldig viktig innovasjon.

Jeg startet min videregående utdannelese hos Stangnes Videregående Skole, der jeg fullførte VG1 Elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 El-Energi som jeg forventer å fullføre med forbedret vitnemål.

Jeg kan tilby en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode sammarbeidsevner, og fungerer godt i det sosiale miljøet. Mitt morsmål er nord-norsk, men jeg har gode engelske kunnskaper. Jeg er også strukturert og selvstendig.


Jeg passer til denne jobben fordi jeg har lite fravær, gode karakterer, en positiv holdning og gode personlige egenskaper. Interessen min for å lære mer om denne jobben er veldig høy, og tillater meg til å ha en høy motivasjon. Jeg vil gjerne bidra til å gjøre miljøet enda bedre.


Hilsen

xxxx



Vedlegg
CV og vitnemål
Jeg startet min videregående utdannelese hos Stangnes Videregående Skole, der jeg fullførte VG1 Elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær.

Dette føler jeg er unødvendig å ha i søknaden. Slike ting som dette skal gjerne komme gode frem av CV og vedlegg. En søknad burde fokusere på framtiden, mens CV fokuser på fortiden. Ting som burde komme frem av en søknad er "hvorfor ønsker du denne jobben?", "Hva kan du bidra med?", "Hvorfor skal vi velge deg i stede for han andre med samme utdanning?" og om jobben har muligheter for noen form for karriære kan fremtidsplaner også legges frem. Siden du søker som læring kan det f.eks. være greit å nevne at du ser på dette en en god arbeidsplass hvor du ser for deg at du kan jobbe også etter endt læretid.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Hallo! Da er tiden inne for å søke som elektriker lærling. Jeg har da muligheten til å søke hos en selskap som heter Conoco Phillips, men jeg vet ikke om hvor god søknaden min er. Er litt redd for at jeg bruker "jeg" litt for mye, men jeg har lyst på litt feedback fra dere. Hadde også vært veldig greit om dere kom med forslag til forandringer. Jeg har tatt bort navn og adresse for diverse grunner. Uansett, her er søknaden:

Navnet mitt
Adressen min
Post addressen min

30. November 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 Stavanger

Søknad som Elektrikerlærling

Viser til stillingen i fra Finn.no, og ønsker herved å søke som fulltids lærling

Jeg er en 17 år gammel ungdom, som har vært bosatt i Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre skoleutdanningen min som elektriker og håper på å kunne få meg en god lærlingplass

Dette er en jobb jeg vil ha fordi den kan tilby et bredt spekter av utfordringer for min kompetanse. Den gir meg muligheten til å få en interessant utdannelse og en veldig ettertraktet arbeidsplass. Jeg får også jobbe i et svært sosialt miljø der man må sammarbeide for å oppnå gode resultater. Denne jobben gir meg også muligheten til å være en del av en veldig viktig innovasjon.

Jeg startet min videregående utdannelese hos Stangnes Videregående Skole, der jeg fullførte VG1 Elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 El-Energi som jeg forventer å fullføre med forbedret vitnemål.

Hva betyr forbedret vitnemål? Uklart..

Jeg er en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode sammarbeidsevner og fungerer godt i det sosiale miljøet. Mitt morsmål er norsk, men jeg har gode engelskkunnskaper. Jeg er også strukturert og selvstendig.


Jeg passer til denne jobben fordi jeg har lite fravær, gode karakterer, en positiv holdning og gode personlige egenskaper. Interessen min for å lære mer om denne jobben er veldig høy, og jeger svært motivert til å bidra til å gjøre miljøet enda bedre.


Hilsen

xxxx



Vedlegg
CV og vitnemål
Vis hele sitatet...
Jeg rettet opp litt skrivefeil og fjernet noen unødvendige kommaer. JEg ville funnet ut litt om den bedriften du søker hos og med den bakgrunnen skrive to setninger om hvorfor du søker hos akkurat dem.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Først og fremst lurer jeg på hvorfor søknaden er datert 30. november 2014.

Elektrikerlærling er ett ord, ikke to. Du kan også droppe stor e i elektriker. Fulltidslærling ville jeg også skrevet i ett ord, men det kan gå som to. Skoleutdanningen er ett ord. Generelt sett har du problemer med orddeling.

Ikke skriv "17 år gammel ungdom", det blir smør på flesk. Skriv heller: "17 år gammel gutt/jente". Ingen grunn til å ha stor "i" mellom bosatt og Harstad. Har du brukt engelsk rettskrivingsprogram? Det kan forklare at du ikke har sett en del av skrivefeilene dine. Du har ofte store forbokstaver når du ikke trenger det, husk: kun egennavn og første ord i setningen skal ha stor forbokstav.

Interessant skrives ikke "intressant"Morsmålet ditt er norsk, ikke nord-norsk. Engelske kunnskaper høres ut som om du har kunnskaper på engelsk, omformuler til engelskkunnskaper.

Sikkert noen skrivefeil jeg har oversett.
Trådstarter
Det med 30. november var for å bare ta en helt tilfeldig måned sånn at det er vanskeligere å søke opp denne på internettet. Derfor jeg ikke brukte mitt eget navn og adresse

Grunnen til at jeg har endel "engelske tendenser" er fordi jeg skriver veldig mye Engelsk, da blir det fort store "I'er". Har forresten heller ikke brukt noe rettskrivings program, er mest bare gjort litt for fort kanskje.


Forresten, TUSEN takk for all hjelpen jeg har fått, det er veldig greit å kunne få gode tips til forbedringer. Kan fort bli skrivfeiler og utydelige settninger når det er min første søknad.

Bedre nå?


xxxxx
xxxxx
xxxxx

30. Januar 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 Stavanger

Søknad som Elektriker lærling

Viser til stillingen ifra Finn.no, og ønsker herved å søke som fulltidslærling

Jeg er en 17 år gammel gutt, som har vært bosatt i Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre skoleutdanningen min som elektriker, og håper på å kunne få meg en god lærlingplass

Dette er en jobb jeg vil ha fordi den kan tilby et bredt spekter av utfordringer for min kompetanse.Jeg får muligheten til å få meg en ettertraktet utdannelse og en fin arbeidsplass. Jeg får også jobbe i et svært sosialt miljø der man må sammarbeide for å oppnå gode resultater. Denne jobben gir meg også muligheten til å være en del av en veldig viktig innovasjon.

Jeg startet min videregående utdannelese hos Stangnes Videregående Skole, der jeg fullførte VG1 Elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 El-Energi som jeg forventer å fullføre med høyere karakterer, mindre fravær og god orden og oppførsel

Jeg er en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode sammarbeidsevner, og fungerer godt i det sosiale miljøet. Jeg er også strukturert og selvstendig. Morsmålet mitt er Norsk, men jeg har gode engelskkunnskaper


Jeg passer til denne jobben fordi jeg har lite fravær, gode karakterer, en positiv holdning og gode personlige egenskaper. Interessen min for å lære mer om denne jobben er veldig høy, og jeg er svært motivert til å bidra til å gjøre miljøet enda bedre. Mine intensjoner er å fortsette etter endt læretid, da dette er noe jeg brenner for.


Hilsen

xxxxxx



Vedlegg
CV og vitnemål

har også lagt til noen grunner til hvorfor jeg akuratt velger DEN bedriften.

"På grunn av at dere at gode tekniske egenskaper, økonomiske ressuser, erfarne ansatte og etablerte forretningsforbinelser, så er dette en svært interessant arbeidsplass"

Jeg har valgt å ta med litt hvorfor jeg vil akuratt velge dem.

"På grunn av dere har gode tekniske egenskaper, økonomiske ressuser, erfarne ansatte og etablerte forretningsforbinelser, så er dette en svært interessant arbeidsplass"

Ser også at jeg glemte å endre på "Elektrikerlærling"
Sist endret av Furyon; 30. januar 2014 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Dette er en jobb jeg vil ha fordi den kan tilby et bredt spekter av utfordringer for min kompetanse.
Vis hele sitatet...
Dette tror jeg at jeg ville forandret på. Få det heller i personlige egenskaper at du liker utfordringer og tar de på strak arm.
Måten du skrev det på, virker mer som at du ser på jobben som en utfordring.
"kompetansen min fører til en del utfordringer på jobben".

Skjønner?
Sist endret av Antonymus; 30. januar 2014 kl. 23:27.
Sitat av Furyon Vis innlegg
xxxxx
xxxxx
xxxxx

30. januar 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 STAVANGER

Søknad på stilling som elektrikerlærling

Viser til stillingsannonse på Finn.no, og ønsker herved å søke på stilling som fulltidslærling.

Jeg er en 17 år gammel gutt, som har vært bosatt i Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre skoleutdanningen min som elektriker, og håper på å kunne få meg en god lærlingplass.

Dette er en jobb jeg vil ha fordi den kan tilby et bredt spekter av utfordringer innenfor mitt kompetansefelt. Jeg får muligheten til å få meg en ettertraktet utdannelse og en fin arbeidsplass. Jeg får også jobbe i et svært sosialt miljø der man må samarbeide for å oppnå gode resultater. Denne jobben gir meg også muligheten til å være en del av en veldig viktig innovasjon.

Jeg startet min videregående utdannelse hos Stangnes videregående skole, der jeg fullførte VG1 Elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 El-Energi som jeg forventer å fullføre med høyere karakterer, mindre fravær og god orden og oppførsel.

Jeg er en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode samarbeidsevner, og fungerer godt i det sosiale miljøet. Jeg er også strukturert og selvstendig. Morsmålet mitt er norsk, men jeg har gode engelskkunnskaper.

Jeg passer til denne jobben fordi jeg har lite fravær, gode karakterer, en positiv holdning og gode personlige egenskaper. Interessen min for å lære mer om denne jobben er veldig høy, og jeg er svært motivert til å bidra til å gjøre miljøet enda bedre. Mine intensjoner er å fortsette etter endt læretid, da dette er noe jeg brenner for.


Vennlig hilsen

xxxxxx



Vedlegg:
CV og vitnemål
Vis hele sitatet...
Ordnet litt skrivefeil.
Mange gode råd her, men hush; legg vedlegg i den rekkefølgen du skriver, leverer du personlig ha søknaden øverst,så cv,vitnemål og evt attester/kursbevis, samme på mail bare at vedlegg legges til i riktig rekkefølge OG navn på filer
Trådstarter
Nå har jeg fikset litt, og lurer på om alt er blitt ordnet:

xxxx
xxxx
xxxx

30. januar 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 STAVANGER

Søknad på stilling som Elektrikerlærling

Viser til stillingsannonse ifra Finn.no, og ønsker herved å søke som fulltidslærling

Jeg er en 17 år gammel gutt, som har vært bosatt i Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre skoleutdanningen min som elektriker, og håper på å kunne få meg en god lærlingplass

Dette er en jobb jeg vil ha fordi den kan tilby et bredt spekter av utfordringer for mitt kompetansefelt .Jeg får muligheten til å få meg en ettertraktet utdannelse og en fin arbeidsplass. Jeg får også jobbe i et svært sosialt miljø der man må samarbeide for å oppnå gode resultater. Denne jobben gir meg også muligheten til å være en del av en veldig viktig innovasjon.

På grunn av at dere har gode tekniske egenskaper, økonomiske ressuser, erfarne ansatte og etablerte forretningsforbinelser, så er dette en svært interessant arbeidsplass

Jeg startet min videregående utdannelse hos Stangnes Videregående Skole, der jeg fullførte VG1 Elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 El-Energi som jeg forventer å fullføre med høyere karakterer, mindre fravær og god orden og oppførsel

Jeg er en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode samarbeidsevner, og fungerer godt i det sosiale miljøet. Jeg er også strukturert og selvstendig. Morsmålet mitt er norsk, men jeg har gode engelskkunnskaper


Jeg passer til denne jobben fordi jeg har lite fravær, gode karakterer, en positiv holdning og gode personlige egenskaper. Interessen min for å lære mer om denne jobben er veldig høy, og det gjør meg svært motivert til å bidra i miljøet. Mine intensjoner er å fortsette etter endt læretid, da dette er noe jeg brenner for.


Vennlig Hilsen

xxx



Vedlegg
CV og vitnemål
Sist endret av Furyon; 31. januar 2014 kl. 16:55.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hei, mye bedre! Du kan skrive elektrikerlærling uten stor forbokstav.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Nå har jeg fikset litt, og lurer på om alt er blitt ordnet:

xxxx
xxxx
xxxx

30. januar 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 STAVANGER

Søknad på stilling som Elektrikerlærling

Viser til stillingsannonse fra Finn.no, og ønsker herved å søke på stillingen som fulltidslærling

Jeg er en 17 år gammel mann som har vært bosatt i Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre skoleutdanningen min som elektriker, og håper på å kunne få meg en god lærlingplass.

Dette er en jobb jeg ønsker da jeg er en person som liker utfordringer og jeg føler at denne jobben kan gi meg akkurat det. Jeg får muligheten til å få meg en ettertraktet utdannelse og en fin arbeidsplass, samt jobbe i et svært sosialt miljø der man må samarbeide for å oppnå gode resultater. Denne jobben gir meg også muligheten til å være en del av en veldig viktig innovasjon!

Siden dere har gode tekniske egenskaper, økonomiske ressurser, erfarne ansatte og etablerte forretningsforbinelser; så er dette en svært interessant arbeidsplass for meg.

Jeg startet utdannelsen min hos Stangnes Videregående Skole, der jeg fullførte VG1 elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 El-Energi som jeg forventer å fullføre med høyere karakterer og god orden og oppførsel!

Jeg er en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode samarbeidsevner, fungerer godt i et sosialt miljø og Jeg er strukturert og selvstendig. Morsmålet mitt er norsk, men jeg har gode engelskkunnskaper.


Jeg passer til denne jobben fordi jeg har en positiv holdning og gode personlige egenskaper! Interessen min for å lære mer om denne jobben er veldig høy, og det gjør meg svært motivert til å bidra til miljøet. Mine intensjoner er å fortsette etter endt læretid da dette er noe jeg brenner for!


Med vennlig hilsen

xxx



Vedlegg
CV og vitnemål
Vis hele sitatet...
Jeg fikset litt på den. Jeg synes den er bedre nå, men det får du nesten avgjøre selv. Jeg synes ihvertfall du brukte "lite fravær" alt for mye da det som sagt er noe som skal komme fram i CV'en og/eller vitnemålet. Kall deg selv en mann i offentlige sammenhenger selv om du teknisk sett ikke er det. Det får arbeidsgiveren til å tro at du er mer moden og selvstendig. Ellers har jeg egentlig bare fikset på setningsoppbyggingen din.
Elektrikere kjører ofte firmabil, få gjerne med at du er i ferd med å ta førerkort klasse B/ har intensjoner om å begynne på kjøreskole så snart inntekten din tillater det. Klasse BE (tilhenger) er også relevant her.
Stikkord: HMS, samarbeid, kollegialt samhold, godt arbeidsmiljø, godt humør/humørspreder, utadvent (kunderelasjoner), løsningsorientert, ordsmed, selger, teknisk innsikt/forståelse, forståelse for økonomi, selvstendig, iniativtager, evt fremtidsplaner(teknisk fagskole, automasjon mm), "relevante" hobbier (hobby elektronikk, arduino ol, mm)..
Har du relevante kurs fra før? Førstehjelp, varme arbeider, liftkurs, arbeid i høyden mm..

Har du mulighet så lever søknaden personligt, da har du i teorien allerede fått deg et mini intervju. Og kle deg etter hva du skal søke på, en anleggsmaskinfører som stiller opp i dress på intervju stemmer liksom ikke helt..
Trådstarter
Tusen takk for forbedringene, setter veldig stor pris på det.


Dette er for de som ikke vet et veldig stort olje og gass firma, og dette er en jobb på platform.

Har som intensjoner å skaffe meg sertfikatet til bil så fort jeg fyller 18, (6 november). På El-Energi her hos Stangnes så får vi ikke noen kurs, det blir gjort i bedriften. Søknaden må også leveres elektronisk, og da skal CV være i samme dokument.

Men hvordan foreslår du at jeg skal kle meg, om jeg greier å komme til intervjuet?
Sist endret av Furyon; 31. januar 2014 kl. 17:56.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Men hvordan foreslår du at jeg skal kle meg, om jeg greier å komme til intervjuet?
Vis hele sitatet...
Causal Ikke festantrekk, ikke joggebukse..
Trådstarter
Jeans og skjorte?
Det er det vel bare den som skal intervjue deg som kan svare skikkeligt på, men om jeg skulle intervjuet noen så hadde ikke det vert et dumt valg. Man må nesten "være seg selv" slik at det virker troverdig og "ærligt".
Men nå har ikke jeg vert på intervju siden jeg søkte lørligplass for over 10 år siden. Fikk en 3-4 tilbud og måtte takke nei til noen intervjuer etter at jeg hadde takket ja på første tilbudet som forøvrig også var der jeg ønsket å jobbe. I ettertid så har jeg vert noen uker i en annen elektrikerbedrift som "sommerhjelp" i sommerfeiren i militæret (jaddam fikk 4 uker ferie + påske og potetferie der ) Nå jobber jeg i min "2" bedrift hvor jeg fikk jobben på fest igjennom en kompis hvor jeg også har fått tatt læretiden som automatiker (men ikke fått tatt noen fagprøve enda, men det er mer min feil som ikke har meldt meg opp pga kalde føtter :P)
Skriver om søknaden slik jeg ville gjort det.

Navnet mitt
Adressen min
Post addressen min

<...........................................innrykk......... .............................>31. Januar 2014


ConocoPhilips
Stavanger 11
4014 Stavanger

Søknad på stilling som elektrikerlærling
Viser til stillingsutlysningen på finn.no, og ønsker med dette å søke på stillingen.

Jeg er en 17 år gammel ungdom som har vært bosatt i Harstad hele livet. Jeg holder på å fullføre utdannelsen min som elektriker, og håper på å kunne få en læringplass i ConocoPhilips.

Dette er en jobb jeg vil ha fordi den virker utfordrende, og den gir meg muligheten til å få en intressant utdannelse og erfaring fra en stor og anerkjent bedrift. Jeg synes også det er givende å jobbe i et svært sosialt miljø der man må samarbeide for å oppnå gode resultater.

Jeg startet min videregående utdannelse på Stangnes videregående skole, og jeg fullførte VG1 elektrofag med gode karakterer og svært lite fravær. Nå går jeg VG2 el-energi som jeg forventer å fullføre med forbedret vitnemål.

Jeg er en svært arbeidsvillig person som har stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Videre har jeg gode samarbeidsevner, og fungerer godt i det sosiale miljøet. Jeg er strukturert og selvstendig, og har gode engelskkunnskaper.

Håper dere synes min kompetanse virker interessant, og ser fram til å høre fra dere om dere mener jeg er aktuell for stillingen.


Med vennlig hilsen

(underskrift)

Hans Hansen




Vedlegg:
CV
Vitnemål
Vis hele sitatet...
Søknaden bør leses nøye før du sender den inn. Søknaden bør ikke inneholde skrivefeil eller andre feil med f.eks. tegnsetting eller grammatikk.

Dessuten bør du tenke på om du vil levere fra deg en søknad som noen andre har skrevet for deg. Det kan gi et feil inntrykk ovenfor arbeidsgiveren som du kanskje blir avslørt på ved en senere anledning.
Sist endret av belisarius; 31. januar 2014 kl. 19:18.
Dra i land en vits om at du er veldig sterk grunnet kronisk onanering, så er dette i boks!
Det er slike ting som får søknaden din til å skille seg ut.
(lært dette på Nav)
Slik ville jeg gjort det, med litt omformuleringer av setningene. Men det finnes selvsagt en milliard måter å gjøre det på, du må tilpasse slik at det føles riktig for deg:

Sitat av Furyon Vis innlegg
Viser til stillingsutlysning på Finn.no. Jeg ønsker med dette å søke om fulltids lærlingplass hos dere.

Jeg er 17 år gammel, født og oppvokst i Harstad. Jeg går nå VG2 El-energi, og håper å kunne få en god lærlingeplass etter dette skoleåret.

Mitt inntrykk av ConocoPhillips er at dere kan gi meg lærerike utfordringer og et sosialt miljø med samarbeid i fokus, noe som er viktig for meg. Jeg ønsker også muligheten til å være del av viktig og spennende innovasjon. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg også ser for meg dette som en arbeidsplass i fremtiden.

Det jeg kan tilby dere, er en svært arbeidsvillig og motivert person, med stort fokus på sikkerhet, ansvar og ærlighet. Jeg har gode samarbeidsevner, og fungerer godt i det sosiale miljøet. Jeg arbeider strukturert og selvstendig, og har stor interesse for å lære mer om elektrikerfaget. Jeg ser frem til å få erfaring fra arbeidslivet. Mitt morsmål er norsk, men jeg har også gode engelskkunnskaper.

Håper på positiv respons.

Med vennlig hilsen,
Vis hele sitatet...
Ta med at du planlegger førerkort, og som andre sier, om du har private interesser innenfor feltet. Da skjønner de at du er motivert, det er dobbelt så verdifullt som å skrive at du er motivert.

Du har noen litt generelle setninger, som at du "passer til jobben fordi du har lite fravær", eller har "gode personlige egenskaper". Det blir litt tekstmessig fyllmasse synes i alle fall jeg. Også "jeg får jobbe" og "denne jobben gir meg" er litt husvarmt for en søknad. Jeg ville brukt mer "gir meg muligheten til ..." eller "jeg ønsker å ..."

Men som sagt, dette er bare tips. Du må tilpasse slik at det føler naturlig for deg.
Trådstarter
Kan admin slette tråden?

Forresten, takk for alle de gode svarene

Admine, kan du værsåsnill å slette tråden?
Sist endret av Furyon; 1. februar 2014 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.