Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1261
Hvilket rainbow tables er det folk her har? Kanskje det kan være snakk om å bytte litt..
er det lm hash , nt-hash eller md5 hash tabel du har da?
Trådstarter
lm, nt, wpa og mener at jeg skal ha noe md5 en plass og.
1-7 lm_alpha-numeric-symbol32-space = [ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123456789!@#$%^&*()-_+=~`[]{}|\:;"'<>,.?/] (fra The Shmoo Group)
1-6 lm-allspace-nor = [ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅËÄÖ0123456789!@#$%^&*()-_+=~`[]{}|\:;"'<>,.?/] (selvgenerert)
1-12 md5-numeric = [0123456789] (selvgenerert)

Hva har du å by på?
Sitat av saroth Vis innlegg
lm, nt, wpa og mener at jeg skal ha noe md5 en plass og.
Vis hele sitatet...
wpa spørs hvilken ssid som du har i tabel din da. hvsi det er den fra The Shmoo Group så er det topp 1000 lista med ssid'er dem som vil ha dem kan like greit bare joine torrent'en
Trådstarter
det er den fra shmoo group jeg har ja, er vel o store renderman so har laget de.

jeg har:
1-7 lm_alpha-numeric-symbol32-space
1-7 lm_alpha-numeric
1-7 lm_alpha
1-7 lm_all_fast (for cain)

nt og md5 tabellene jeg har ligger på en disk jeg ikke finner igjen for øyeblikket. trodde jeg visste hvor den var,men borte nå. kommer tilbake med det jeg har der.

LeChuck:
Har du generert med rtgen? Jeg prøvde å generere tabeller med ÆØÅ med både rtgen og winrtgen, men de fungerte ikke i verken rcrack eller cain. Har du fått dine til å funke? Selvgenererte tabeller ten ÆØÅ fungerer bra.
Har generert mine med WinRTgen, og de fungerer utmerket. Du må huske på å legge til charsettet i charset.txt for Cain og rcrack.
Trådstarter
jeg vet jeg må legge inn i charset.txt, men problemet har vært at de bare ikke har klart å knekke passord med æøå. trodde kanskje det var noe skrull med koding av tegn. men når du har gjort det så burde d funke. før prøve på nytt.
har du fått winrtgen til å bruke flere enn en cpu kjerne?
Bare å kjøre så mange instanser av WinRTgen at all prosessorkraft utnyttes. Eksempelvis kan du generere den ene halvparten i én instans og resterende i en annen.
Trådstarter
det var det jeg trodde. er ikke det bare å sette igang to instanser med samme parametre?
Sitat av saroth Vis innlegg
det var det jeg trodde. er ikke det bare å sette igang to instanser med samme parametre?
Vis hele sitatet...
Joda, men da vil du jo generere akkurat det samme innholdet to ganger. Det er jo bare å generere én tabell i den ene instansen av programmet og en annen i den andre instansen.
Trådstarter
hvor stor er den tabellen du har laget? har ud mulighet for å sende til meg på en eller annen måte? skulle testet om jeg får den til å funke. skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk mine æøå tabeller til å funke.