Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3311
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette er min første opplevelse med 2C-I,
faktisk er det min første erfaring med hele fenethylamin gruppen.
Vi inntok 16mg hver, nøyaktig oppmålt på en særdeles
fancy laboratorievekt en bekjent anskaffet seg en tid tilbake.

Jeg og en bekjent her kallt R, prøvde dette sent en kveld hos ham.

Ettersom visse bivirkninger (bl.a. spying) har blitt rapportert med sniffing av
fenethylaminer, spesiellt 2C-* gruppen, og de dødsfallene som
mistenkes å være pga overdose skjedde ved sniffing, inntok vi det oralt, selv
om bekjente anbefalte sniffing, ettersom rusen ble mer intens.

Vi blandet det i hvert sitt glass vann, smaken var som de fleste
rene syntetiske stoffer, stikkord: medisin.

+00:15 Kjenner noe, som med alt er det for tidlig å si, det er fullt
mulig en placebo effekt.

+00:40 Definitivt noe på gang, kjenner den lurende energien som bygger seg frem.

+01:10 En stor bølge passerte meg, er nå ca midt i oppturen,
merkelig i forhold til andre psykedelia, rushet er intenst på vei
oppover, men man blir ikke dratt inn i de vanlige tanke-loopene,
eller mindfuck som noen sier.

En ting vi også la merke til er at hørselen er svært god, vi trodde musikken var høy,
stemmene våre også, vi endte opp med å hviske utover kvelden.

+02:00 Vi bestemmer oss for å gå ut entur.
Det merkelige med stoffet her, er at du kjenner rushet fra bølgene av energi,
men du kan lett 'ignorere' det i en liten stund (noen sekunder) før det plutselig
kommer tilbake, i min mening er det vel dette som kan gi folk noia på psykedelika som
sopp, syre osv.. man kommer seg ikke vekk fra den intense opplevelsen før flere timer
senere.

Går opp mot den lokale kirken, der er det fin utsikt, som sagt rusen 'gjemmes' litt
når man konsentrerer seg på andre ting, f.eks å gå, snakke osv.
Men kommer tilbake i full styrke så fort du tømmer sinnet.

Vi ser opp mot himmelen, som er overskyet, det er sent og mørkt, alikevell ser vi de
utroligste ting oppe i hva andre bare hadde beskrevet som 'mørkt og grått'.
Alt har symmetri, små biter av skyene deler seg opp og arrangerer seg i kaleidoskopiske
mønstre, samtidig som hver kant består av farger jeg ikke helt kan beskrive.
Dette går så over i linjer, etterhvert ligner det nordlys, men i farger jeg aldri
har sett før.

Vi beundrer himmelen og utsikten over byen lenge før vi bestemmer oss for å gå tilbake.

+03:00 Vi har vært ute ca. en time, og røyker oss et stapp hver. Som jeg og min
sammensvorne diskuterte etterhvert: Endel ser på cannabis som en boost på trippen,
dette er vel temmelig sant, men i det hele så gir det meg (og R) et ankerpunkt, om du vil,
i 'galskapen', en kjent følelse å feste seg til, selv om det ikke var helt nødvendig i
en såpass håndterbar tripp som det her.

I Taket henger det to tepper med symmetriske mønstre på, disse ble mer
'tegnefilm' aktig,mønstrene puster og flyter ut over, etterhvert gjør resten av rommet
det også, vi er på høyden av trippen.

Hallusinasjonene er mer fremtredende og skarpe enn hva jeg for det meste har
opplevd på andre substanser.
Hele rommet er i bevegelse, synet er svakt forvrengt også, som når du ser igjennom
søylen med varm luft som kommer fra et bål, eller noe annet veldig varmt.

+03:40 Er vel på vei ned nå, eller så er det trøttheten som tar over,
andre prater om stimulerende effekter, vi har hatt samtaler, men det føltes påtvungne,
kjedelige, uten hold.
Bølger av energi flyter over meg nå og da enda, de virker ganske intense, men man har
full kontroll etpar sekunder senere.

R vil sove, noe som virker som en god idé, jeg tussler meg hjemover, å sykle var en
unik opplevelse, jeg fikk assosiasjoner med hoffmann på sin første sykkeltur på syre,
noe vi lo godt av da jeg sa farvell til R.

+05:00 La meg ned å så noe tv for å bli trøtt, småstimulert, men klarer å sovne inn
ganske greit.


Sov lenge neste dag, våknet opp med en fin afterglow, det er alltid kjekt å ha en dag
eller tre til gode etter en tripp, en regel jeg alltid holder, jeg tror jeg hadde fått noen
rare reaksjoner på jobb om jeg hadde dratt dit i denne formen.
Alt er mye klarere i synet, men du kjenner at det er noe stimulerende
i bakgrunnen, ingen 'mentalt sliten' følelse.


Konklusjon: Veldig interresant, ga desverre ingen personlig innsikt, spirituell følelse e.l. dette er bare for 'show'.
Vurderer om det kan taes i situasjoner med flere folk/fest, kanskje noe snacks til å
sette en spiss på gåturer i fin natur o.l.

NB! Jeg oppfordrer på ingen måte noen å gjøre det som blir beskrevet her.
Personlig tar jeg alle mulige forhåndsregler: Ikke lek med kombinéring
(det eneste unntaket i mitt tilfelle, er cannabis).
Stille, rolig setting der du/dere garantert ikke blir forstyrret.
Om du går på medisiner, sjekk grundig om sammspillet mellom de og stoffet/ne du inntar.
Og om du har lite erfaring med psykedelika bør du ha en nykter 'sitter' som
passer på deg/dere om noe skulle skje.

Update: Ez test viste positivt på 2C-* stoff i prøve:
Sist endret av Dodecha; 27. desember 2009 kl. 01:55. Grunn: fjernet død bildelink
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fin rapport Dodecha. Jeg hadde egentlig lagt dette stoffet i tankeboksen som "kjedelig", og bestemt meg for å ikke invistere i det, men etter denne rapporten er jeg litt mer usikker...
hmmm. En kompis av meg har dett sier an i flytende form og at det er lovelig? stemmer det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det kan vel blandes ut i noe flytende, men i konsentrert form er det et hvitt, melaktig pulver.

2C-I Er ulovlig, ikke spesifikt oppført på listen, men er vel en isomer av 2C-B i en forstand:
§ 2. Hva regnes som narkotika m.v.
Som narkotika m.v. regnes de stoffer, droger og preparater som er oppført i den i henhold til § 3 fastsatte Narkotikaliste.
Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger
og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter.
Preparater regnes som narkotika m.v. når de inneholder stoff eller droge som nevnt.
Vis hele sitatet...

Tias: Jeg hadde også lagt de fleste 2C-* stoffene i kjedelig-hyllen, med unntak av 2C-B, som jeg enda ikke har fått klørne mine i. Men jeg ble overrasket, selv om det ikke ga noe indre innsikt må jeg jo innrømme at det var en fin visuell tur.
Sist endret av Dodecha; 31. desember 2006 kl. 03:00.
Likte historien din,eller hva jeg skal kalle det,hehe... men er 2C-* "produkter" vanskelig og få tak i?
Jeg skal prøve 2c-e i morgen (nyttårsaften), skal snorte 5 mg og jeg lurer på en del ting.
Det blir aller første gang med no hallusinogent (røyka hasj og drikki en del alkohol, dette er de eneste rusmidlene jeg har tatt før). Ifølge en hau av erowids rapporter skal det funke som et veldig greit partydrug.
Dodecha og andre med 2c-* erfaringer, noen tips eller noe jeg bør tenke på/huske på whatever?
5 mg er en relativt liten mengde, og grunnen til at vi snorter det er at vi helst vil ha en relativt kortvarigrus.
Er litt redd for at jeg og vennen min som skal teste dette blir nervevrak av alle de høye lydene fra nyttårsrakkettene .

åååh, gleder meg så sykt, håper at det blir akkurat som jeg ser det for meg i hode mitt nå

edit: jeg er på en antibiotika kur (tetracyclin acro) <- ifølge legen kan man ihvertfall drikke så mye alkohol man vil på disse uten at det skjer noe. Hadde vært jævli fint om noen her kunne hjelpe meg å finne ut om det er farlig å kombinere medisinen med 2c-e.
Sist endret av gæærn; 30. desember 2006 kl. 23:56.
hehe morro! bra rapport(Y)
har fått tak i 2c-t-21, har ikke erfaring med RC'er før nå...det nærmeste jeg kommer er syre! er det dumt første gang? peace takk for alle svar=)
Til gæærn: Selv synes jeg ikke psykedelia passer på fest i det hele tatt. Masse mennesker (gjerne fulle også), mye bråk og mye som skjer på en gang..
Pyskedelia bør nytes i kontrollerte former, da får du mest ut av trippen, og du minsker sjangsen for å badtrippe.
2C-E er et meget sterkt stoff som kan gi deg noen skikkelig ville synsbedrag, tankegangen blir dog ikke like fjern som på sopp ol. men nok til at du kan bli litt "satt ut"
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av hellrazor
hehe morro! bra rapport(Y)
har fått tak i 2c-t-21, har ikke erfaring med RC'er før nå...det nærmeste jeg kommer er syre! er det dumt første gang? peace takk for alle svar=)
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe erfaring med 2C-T-21 men jeg ser at dosene er enda mindre enn 2C-I,
(8-12mg), varigheten er ca den samme (8-10 timer), så det første jeg vil anbefale deg er å få dette nøye oppmålt på en skikkelig vekt som måler ned til mg, dvs fire desimaler.

Ellers så slapp av, sørg for at du/dere ikke blir forstyrret under turen

gæærn: Har ikke sett noe ang. antibiotika og fenethylaminer enda, det er vel heller medikamenter med nevrologiske o.l. egenskaper man tenker på: Stimulerende, sløvende medikamenter.

Håper du fikk en fin opplevelse, godt nyttår.
Sist endret av Dodecha; 9. januar 2007 kl. 17:52.
Sitat av Ompa86
Til gæærn: Selv synes jeg ikke psykedelia passer på fest i det hele tatt. Masse mennesker (gjerne fulle også), mye bråk og mye som skjer på en gang..
Pyskedelia bør nytes i kontrollerte former, da får du mest ut av trippen, og du minsker sjangsen for å badtrippe.
2C-E er et meget sterkt stoff som kan gi deg noen skikkelig ville synsbedrag, tankegangen blir dog ikke like fjern som på sopp ol. men nok til at du kan bli litt "satt ut"
Vis hele sitatet...
Neida det var helt topp! 2c-e i veldig smådoser virka på meg som en blanding av speed og svaaaksvaaak hallusinogen.(ikke det at jeg har erfaring med noen av de fra før av) Blandet med alkohol og det var perfekt parydrug. (så ikke på det som nødvendig, men ei litta vodkashot er kos.) Ble til å hoppe rundt å se på nydelige raketter, selv om jeg må inrømme at noen av smellene ble ubehagelige høye, spesielt de rakettene som smalt 3 meter fra huet mitt. (jævla fulle fjortizzer med lightere!). Vennen min tok vel dobbelte av meg og virka som han hygga seg han og.

Jeg vil også konstantere at jeg fortsatt lever etter min ville antibiotika og 2c-e kombinasjon .
Sist endret av gæærn; 2. januar 2007 kl. 23:01.
Mener det var 2c-e jeg fikk i meg når jeg var på byen sist, vis det ikke var 2c-i. Men er ganske sikker på at det var 2c-e! Uansett, veldig fint partydrug spørr du meg, uten at jeg skal anbefale andre til og ta drugs på party! Aner ikke hvor mye jeg tok men sniffa en fin linje og det gjore farger veldig fine å klare, musikken ble veldig mye høyere og rommet vi var i virket veldig mye større men varte veldig kort ( 3-4 timer ) så måtte kjøre på litt pepper utover kvelden for og holde oppe energien

Ompa86: Psykeliske er ypperlig på fest synes jeg, dro på helt vanlig fest etter og ha spist 4x 150-250mg syrelapper, helt sinnsykt morro og rått
Sist endret av Formen; 5. januar 2007 kl. 11:57.
I små mengder er sikkert det meste psykedelia artig på fest. Man lever seg inn i musikken, og man har det generellt topp.
Men hvis man turer skikkelig, da er det etter min mening totalt feil å befinne seg på en fest. Det er som mange vet viktig å ha et trygt og godt sted å være når man bruker pyskedelia, og det er ikke mye "trygt" på en fest akkurat!
Har selv hatt noen ville turer på 2c-e samt norsk spiss flein. Jeg takker gud for at jeg befant meg i senga i et rolig rom, og ikke ute på dansegulvet. Ting tok litt av for å si det slik...
Så i små mengder kan man sikkert ha det fett på fest, men hvis man turer skikkelig da holder mann seg unna..
Kommer vel veldig ann på person til person! Jeg synes fest er et ypperlig sted og være når man turer skikkelig, om det er hjemme fest eller byen
bra rapport. Testa selv 15mg 2c-i oralt en gang. Har ikke mye erfaringer med pshykedlia, men synes det var ganske skuffende. Husker jeg ble i litt cola form, og at alle avstandere ble rare. Når jeg fokuserte på en gjenstand så begynte alt rundt å bevege seg.
Kommer vel egentlig helt ann på festen. Har selv tura på diverse greier på mange store fester. Kommer bare ann på hvem som er der egentlig..
(Bra rapport forresten )