Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3086
Heisann. Vet ikke helt hva jeg ser for meg å få ut av denne tråden,
men for en tid tilbake ble jeg lurt av et Par/en nettside som tilbyr såkalte "custom videos", der de basically lager en video du vil se mot en pris
(du betaler og legger ved manus/ideer etc..)
Rett etter vi hadde blitt enig om en pris (ikke all verden..typ 50$) sluttet han/de å svare på mail og jeg har heller ikke motatt videon (de sa forrige Onsdag).
Jeg vet at det er lett å bli lurt og hadde "medberegnet" det, altså skjønte selv hvilken risiko jeg tok og har intet problem med å leve med tapte penger, MEN på en annen side suger det å bli lurt og ikke få gjort noe med det..
All kontakt skjedde via e-post så har ikke en side å rapportere, det eneste jeg har gjort så langt er å finne en annen side han/de reklamerer hvor jeg skrev en "warning" post til andre potensielle kunder..

Noen som har noen tips til andre ting jeg kan gjøre?
Ta det med som en nyttig erfaring
Hvis du betalte vie paypal kan du lage en paypal-tvist for å få pengene tilbake. Er verdt ett forsøk
Betalte du med kreditkort kan du vel få pengene tilbake?
Sitat av stianiquniez Vis innlegg
Betalte du med kreditkort kan du vel få pengene tilbake?
Vis hele sitatet...
Jepp, det kan man. Men hvis han betalte en svindler med kredittkort har han nok større problemer enn å miste $50!
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Jepp, det kan man. Men hvis han betalte en svindler med kredittkort har han nok større problemer enn å miste $50!
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Kredittkort er jo det tryggeste å betale med, for da får man tilbake hele summen om man blir lurt.
Sist endret av caperno; 10. november 2014 kl. 11:16.
Betalte via paypal, så ser ann det som mulighet. Nå har jeg imidlertid fått et par ydmyke eposter av han hvor han
sier at mine advarsler har fått konsekvenser (de jeg postet på en annen side han har profil)
En lang remse med unskyldninger (dårlige sådann) og tilbud om pengene tilbake OG videoen hvis jeg venter en ukes tid. SÅ da vet dere det. takk for tips og tanker