Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6575
Hei freaks!

Dette er ikke et spørsmål hvor bare jeg skal nytte meg av svarene, åpenbart.
Mitt mål med tråden er å at vi skal dele 'gode' Android spill vi vet om, som andre kan ha det morsomt med når de kjeder seg. F.eks på en buss.

^that

Kom gjerne med spill som ikke krever en superny tlf også!

#TAke Care

-Egeenz
Bubble Shoot, Words og Bloxorz er mine forslag. Flotte tidsfordriv. Ellers har du jo også Copter, Bejeweled, GTA 3, og mye annet snadder.

Forøvrig mener jeg å huske at der finns et par slike tråder fra før av, men men.
Sist endret av Dimergon; 26. oktober 2012 kl. 19:30.
Dead Trigger anbefales!

Det er et zombie-spill som har veldig bra grafikk ( ift. andre mobilspill ). Det er gratis, men jeg ble fort lei av det. Det blir litt av det samme hele tida ( imo ), men det har veldig bra anmeldelser!

Jeg forstår ikke hvorfor Angry Birds er så stort, det er selvfølgelig gøy, men når det blir SÅ populært..
Trådstarter
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Bubble Shoot, Words og Bloxorz er mine forslag. Flotte tidsfordriv. Ellers har du jo også Copter, Bejeweled, GTA 3, og mye annet snadder.

Forøvrig mener jeg å huske at der finns et par slike tråder fra før av, men men.
Vis hele sitatet...
Gode forslag!
Sjakk. Finner ikke bedre spill enn dette, og det egner seg faktisk veldig godt på touchtelefoner
Jetpack joyride! genialt spill!
Oh oh oh. Kom nettopp på at Worms har nylig blitt sluppet til Android!
Tempel run og E. warriors 2.

Men last ned songify på et nasjspill, det er ikke et spill, men det er lættis!
"Dragon, Fly!" selvfølgelig. Du er en baby-drage som prøver og fly ifra mammaen din, men du kan enda ikke fly så du hopper på bakker i landskapet. Er artig når du begynner og få det til!
Hill Climb Racing (Gratis)
Flight Control (Demo, 17,50kr)
Bloons TD4 (18kr)
Subway Surfers (Gratis)
GTA3 er på tilbud nå, 7kr
Sist endret av Marr; 26. oktober 2012 kl. 21:51.
Airbag Frank, timevis med underholdning.
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
Hill Climb Racing (Gratis)
Flight Control (Demo, 17,50kr)
Bloons TD4 (18kr)
Subway Surfers (Gratis)
Vis hele sitatet...
Finner ikke Subway Surfers, ser fett ut men...

Finner bare cheats & Guides til det..

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Airbag Frank, timevis med underholdning.
Vis hele sitatet...
^Anbefales!
Subway Surfers, som nevnt er fantastisk avhengighetsdannende!
Subway Surfers, drit kult spill anbefales

Du finner det ikke? hvilken tlf har du? den ligger på 2 plass på topp 10 under spill
Trådstarter
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Subway Surfers, drit kult spill anbefales

Du finner det ikke? hvilken tlf har du? den ligger på 2 plass på topp 10 under spill
Vis hele sitatet...
Har en gammel en....

LG Optimus One ett eller anna..

Når jeg søker på Subway surfers kommer bare cheats og guides til spillet opp..
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Har en gammel en....

LG Optimus One ett eller anna..

Når jeg søker på Subway surfers kommer bare cheats og guides til spillet opp..
Vis hele sitatet...
mest sansynelig får du ikke spillet til mobilen din. hadde samme problemet med SG note det var så stor skjerm at du ikke fikk alle spillene til den.
men du fikk spillene på S Galaxy 2.
Noen som har "alternetiver" til Wordfeud? Altså andre rundebaserte onlinespill.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Temple run 2 !
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Noen som har "alternetiver" til Wordfeud? Altså andre rundebaserte onlinespill.
Vis hele sitatet...
Illustert Vitenskaps Quiz Battle.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Illustert Vitenskaps Quiz Battle.
Vis hele sitatet...
og jeg er hekta på Plague Inc
Fun Run er noe alle burde sjekke ut. Multiplayer med randoms eller venner. Utrolig underholdene.
▼ ... over et år senere ... ▼
Smash Hit er jo genialt!
Savant Ascent er ganske artig. Også kommer jo Size Does Matter i slutten av mai hørte jeg. Musikkspill begge to.
Har fått prøve sistnevnte og med litt øvelse så er det knall.

Hva med Kabal? alltid morro å se hvor fort man klarer en runde. Er nedi 2 min med "trekk ett" modus.

(Shameless plug)
Sist endret av F4celess; 18. april 2014 kl. 06:58.
UnBlock me
Moro tidsfordriv på buss/tog/i senga..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Alt jeg har av spill som faktisk blir spilt er QuizUp, Quizkampen og en haug emulatorer (NES, SNES, GBC, GBA, DS og N64), en del timer underholdning der.
Plague Inc. er det eneste spillet jeg har på S4'en min. Lag og utvikle et virus og utvikle det videre for å ta livet av hele menneskheten. Bra tidsfordriv, men kan til tider suge litt batteri.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Daddy Long Legs er et spill jeg spiller mye, rett og slett om å gå lengst mulig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Overkill 3. Kommer snart, blir ett spill du blir hekta på ! Vedig bra
Offroad legend 1-2. Er ypperlig bilspill raskt og laste så du rekke ett par runder hvis det er kø i kassa, Eller når som helst! Du blir fort hekta, og det er mange bare en gang til bret der.
ePSXe og vGBA + DualShock3 = jizz og nerdgasm
Born Rich Slots - slot machine-spill. Grunnen til at jeg heller spiller dette enn alle de andre som er der ute, er at her kan du trykke stopp og få stoppet slot-hjulene med en gang, noe som kan øke både spenningen og premien. (Har gått lei de vanlige slots-greiene hvor du ikke får gjort stort annet enn å øke innsats, og trykke spin, her deltar du mer i spillet.)
Spiller kun for simulerte penger, og du kan nårsomhelst resette til 10.000 spill-credits (fåes gratis av spillet.)
Skulle dog ønske det var ekte når jeg kom så langt at jeg vant 44 millioner, med en innsats på 500.000.- per spin :P
Det finnes også flere forskjellige varianter innenfor samme spill, personlig spiller jeg "fluffy dogs". Om du får bonus her, vil symbolet av chihuahua "låse" seg i posisjon på reelene, og du vinner gang på gang (omtrent). Rekker både få og mange runder med dette spillet
Sist endret av _tommen_; 7. januar 2015 kl. 13:11.
Kan jo anbefale Day race.