Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 7369
Nå som oppdateringene har kommet, så liker jeg Newcastle veldig godt. Ba og Cisse !
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anbefaler West ham united, om du liker rå kraft.
4-2-2-2 er formasjonen jeg bruker å spille med dem.
Tror dem er 3,5 stjerneslag.

Dem har mange kjente spillere som Noble, Carlton Cole,Matthew Taylor,Kevin Nolan, Lansburry (talent fra arsenal), Robert Green og så klart vår egen mann John Carew.

I online divisjonene så er det ganske artig og spille med lag som har lite stjerner. Vant 1.divisjonen to ganger med West Ham satser på rå kraft. Taylor er innleggsspesialist og med Carew + Cole på spissene som begge har over 90 i styrke så er det en ganske enkel jobb og vinne med West Ham.

Om noen ønsker en match og har PS3 er det bare å PM meg.
Manchester United.

De Gea

Valencia - Jones - Evans - Evra

Carrick
Cleverly
Rooney
Young Nani
Welbeck

OFFENSIVT. Bakrom. Trekant. Say no more. 3. div Head to Head, level 30 og en knust kontroll.
Ingen som spiller Ultimate Team?

Har ett norsk lag og et lag basert på spansk liga. Det spanske laget nærmer seg dog mer og mer Real Madrid.

Norsk tropp

Spansk liga

Det norske laget har ikke kosta allverden. Men det tok allikevel tid å bygge det, har også mange backups som ikke trekker ned nivået på laget veldig mye i denne troppen.

Det spanske laget har kosta mye mer, og jobbes fortsatt med. Har ikke så mange backups enda. Har Santi Carzola på høyrekant, som forøvrig er helt rå. Veksler på å spille med han og Di Maria. Også har jeg Nilmar som backup på topp. Jobber med å få coins til å kjøpe Özil, mangler en 8000 coins.
Når det kommer til formasjon liker jeg å spille 4-2-2-2. Med 2 deffensive midtbanespillere og 2 offensive. Drømmelag:

Hugo Loris(Lyon)

D.Alves(Barca) - Pique(Barca) - Hummels(Ett tysk lag tror jeg) - Bale(spurs)(liker å bruke han på VB)

A.Vidal(Juventus) - X. Alonso(Real madrid)

Gerrard(Liverpool) - Iniesta(Barca)

Pato(Milan) - Messi(Barca)

Innbyttere: Reina - P.Jones - Mascherano - Øzil - Ronaldo - Zlatan - Xavi

Ellers liker jeg å spille med Milan, liker veldig godt formasjonen deres og Pato+Zlatan på topp, så er jo Nesta+Silva ett veldig godt midtstopper par.

Barcelona er også fint å spille med, men blir litt kjedelig når alle bruker det laget. Liker også godt å spille med Manchester city, da med Tevez helst.

4 stjerners lag: New castle, Atletico Bilbao, B. Dortmund og Shalcke 04.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Rhox Vis innlegg
Ingen som spiller Ultimate Team?

Har ett norsk lag og et lag basert på spansk liga. Det spanske laget nærmer seg dog mer og mer Real Madrid.

Norsk tropp

Spansk liga

Det norske laget har ikke kosta allverden. Men det tok allikevel tid å bygge det, har også mange backups som ikke trekker ned nivået på laget veldig mye i denne troppen.

Det spanske laget har kosta mye mer, og jobbes fortsatt med. Har ikke så mange backups enda. Har Santi Carzola på høyrekant, som forøvrig er helt rå. Veksler på å spille med han og Di Maria. Også har jeg Nilmar som backup på topp. Jobber med å få coins til å kjøpe Özil, mangler en 8000 coins.
Vis hele sitatet...
Hvor mye har du brukt på FUT?
Som i ekte kronasjer?

Har kjøpt tre av de beste gullpakkene. Tror de koster $3. Men kun fordi jeg hadde cash i walleten fra et gavekort. Mesteparten av coinsa er tjent opp ved trading, og å spille kamper selvfølgelig.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Re installerte ps3, nå nylig. Skulle spille litt Fifa online, men det sto at koden er brukt. Jeg har lagd en ny ps3 bruker. Vis jeg logger inn som den gamle, vil jeg kunne spille online da?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hvorfor ikke bare prøve?
Om ingen av dere har prøvd Napoli har dere gått glipp av noe. Den angrepsrekka der er jo verdt sitt jizz i gull!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Personlig spiller jeg best med Milan. Liker den smale formasjonen, og kombinert med Abate på høyresiden og Zlatan i feltet blir det fyrverkeri
Stoke er best på fifa12. Easywin!
Bruker egentlig mesteparten av laga, men Brasil er favoritten ;-)

Keeper: Cesar
Forsvar: Dani Alves, Thiago Silva, Lucio, Maicon
Midtbane: Kaka, Ganso(offansiv), Ronaldinho
Angrep: Hulk, Pato, Neymar.

Maicon kan byttes med Marcelo. Hulk kan byttes med Robinho.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøver å laste ned sanger fra fanchants.com og videre følge denne malen http://fanchants.com/blog/all-i-want...chants-fifa-1/ . Når jeg har lagt over sangene på en minnepenn og går inn på PS så står det "Det er ingen sanger". Hva gjør jeg galt?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Feil format?
Vis hele sitatet...
Ja det kan nok godt stemme, men har prøvd alt av formater
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Jeg har ett problem når jeg skal spille online, spiller mest lagspill. Selvom jeg sletter og laster ned oppdaterte lag, får jeg feil melding veldig ofte. "Din lagfil matcher ikke din motstander, du har blitt frakoblet fordi det ikke skal bli urettferdig for motstanderen". Hvorfor skjer dette? Skjer til og med når jeg får beskjer om å laste ned lag oppdateringer rett før en kamp. Veldig frustrerende.

Leste på nett att dette var ett problem før men har du blitt fikset helt. Jeg har da altså fortsatt dette problemet.
Ingen som har svaret?
Hadde et lignende problem for ca 1 mnd siden. Gå selv redigerer lag/lagoppstiling så skal det stå tilbakestill det vil si at den ikke tar med noen oppdateringer du har gjort.

Etter dette må du oppdatere den, som står litt nedfor på redigerer kategorien.

Nyt fifa og kos deg
Har prøvd det utallige ganger, får fortsatt feilmelding. Men i perioder funker alt som det skal. Snodig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Real Madrid, 41212... Ronaldo er bare syk!
Synes det er så feigt å bruke lag som Barca, Man Utd, City, Real Madrid osv....

Liker å bruke Belgia, de har mange gode spillere, spesielt Lukaku, Wetzel, Hazard og Kompany!
Borussia Dortmund
Sitat av Darking Vis innlegg
Synes det er så feigt å bruke lag som Barca, Man Utd, City, Real Madrid osv....

Liker å bruke Belgia, de har mange gode spillere, spesielt Lukaku, Wetzel, Hazard og Kompany!
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det feigt? Blir som å si at det er feigt med raketter i krig.

Liten korreksjon, han heter Witsel.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Hvorfor er det feigt? Blir som å si at det er feigt med raketter i krig.

Liten korreksjon, han heter Witsel.
Vis hele sitatet...
Litt mer utfordring å spille med et antatt dårligere lag, og mer respektfullt å spille bra med et lag som ikke alle andre bruker!

Hehe, riktig
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Real Madrid, 41212... Ronaldo er bare syk!
Vis hele sitatet...
Du får definitiv ikke ut ronaldo's fulle potensiale i en 41212 formasjon, siden han blir alt for langt bake, mye bedre å spille 433 eller 4321, selv syns jeg 4321 er best, for da er han hakket lengre frem.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Real spiller 4-2-3-1, den synes jeg er best.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, Freakz!

Jeg lurer bare på om det er noen som vet om det går an å komme inn på et landslag med egen virtual pro på Fifa 12?
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Det er ikke mulig.
Spiller en del FIFA selv, men spiller bare karriere av den enkle grunn at det er gøy å bygge seg opp, kjøpe spillere, utvikle talenter og bytte klubb. Noen som har tips til spillere som er rundt 70-80 som er veldig, veldig gode? Veit om et par jeg har kjøpt, men husker de ikke akkurat nå og PSN er av..
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Diaby, rata 76.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Det er ikke mulig.
Vis hele sitatet...
Okey, vet dere om det blir mulig på fifa 13, og når fifa 13 kommer ut?
Sitat av siidetrack Vis innlegg
Spiller en del FIFA selv, men spiller bare karriere av den enkle grunn at det er gøy å bygge seg opp, kjøpe spillere, utvikle talenter og bytte klubb. Noen som har tips til spillere som er rundt 70-80 som er veldig, veldig gode? Veit om et par jeg har kjøpt, men husker de ikke akkurat nå og PSN er av..
Vis hele sitatet...
Gourcuff og Giovinco er helt sjuke å spille med. Er vel henholdsvis 81 og 80 tror jeg
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Eddyboii Vis innlegg
Okey, vet dere om det blir mulig på fifa 13, og når fifa 13 kommer ut?
Vis hele sitatet...
Nei, det vet jeg ingenting om.
Noen med på en match fifa? England - Italia, jeg er england
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vil spille litt i kveld? (spiller med 1 guest)