Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1887
I motsetning til alt jeg står for endte jeg opp på en eller annen sinnsyk måte å prøve am-2201.

Det var en cigarett med tobakken i tuppen revet ut og fylt med
am-2201 til tuppen av cigarreten var helt hvit. Som idioten jeg
var satta jeg gang å røyke. Tok alt i 3-4 trekk og så fyrte opp en til
ca 10min senere som jeg tok 6-7 trekk av.

Effekten kan beskrives som veldig dårlig hasj, som manglet en eller flere effekter. Men noya effekten var på maks. Ingen kule effekter som økt sanseinntrykk eller endret romfølelse. Bare bittelitt endret korttidshukommelse og noya thats it, etter 20min var jeg helt edru.

Alt i alt så er am-2201 et forbanna dritdop som jeg aldri kan tilgi
megselv for å ha brukt. Dette er på lik linje med å bruke løsemidler.

Jeg har merket store forandringer siden jeg røykte am-2201, jeg
har nå (2 dager etterpå) ennå problemer med å tenke klart.
Det er nesten som om hjernen har blitt tåket til. Det er også blitt
en endring i korttidshukommelsen min. Jeg merker jeg har begynt å få
en del angst og selvmords tanker også. Merker også tegn til derealization.

Etter 10min på freakforum virker nesten alle dop ut som en god idé å prøve, men jeg skriver dette som en advarsel. Tenk veldig veldig godt etter før du prøver am-2201. Bivirkningene kan være grusomme, selv om du ulikt meg får en bra ruseffekt.
"Jeg merker jeg har begynt å få
en del angst og selvmords tanker også."
Må vel spille inn andre ting enn at du tok trekk av noe dårlig dop, tenker iallefall jeg..
Sist endret av matsicuS; 15. oktober 2011 kl. 19:23.
Tviler ikke at am-2201 kan fucke ting opp i hjernen, men derealisering kan en få av vanlig cannabis også under store doser.. Det som hjelper er å slappe av skikkelig noen dager og prøv å bearbeid over hva du opplevde.. Dersom spørsmålene er altfor eksistensielle og du greier ikke gi slipp så hadde jeg tatt meg en sopptur eller røyket cannabis og meditert for å løsne opp i de noia induserte vrangforestillingene.
Sist endret av Psytrip; 15. oktober 2011 kl. 19:38.
Stemmer det matsicuS, men selv om am-2201 kansje har trigget latente sinnslidelser hos meg så bør
det også være en veldig god grunn til å holde seg unna. Om noe har blitt trigget latent eller om
hjernen har blitt skada så er resultatet det samme. Sinnlidelsene blir uansett ikke bedre. Må også
legge til at jeg såvidt klarer å huske en handleliste på 3 ting nå.

Narkotika bruken min var minimal, jeg drikker ikke alkohol og har aldri i mitt liv røykt en cigarett eller snust. Drikker ikke kaffé engang. Pleide å røyke hasj 1-2 ganger i uken. Har også prøvd lave doser Salvia etter omtrent et halvt år med opplesning om substansen. Også har jeg prøvd en minimal dose fleinsopp en gang som jeg fikk 0 effekt av. Har bestemt meg for å slutte med alt å være helt cold turkey. Selv om jeg liker cannabis så har
jeg en personlighet som tydeligvis fikk meg til å røyke et research chemical i et håp om å ble like high som første gangen jeg prøvde hasj, da er det på tide å stoppe for meg.

Må også si at disse innleggene jeg har i denne tråden blir mine siste innlegg og lesninger her på freakforumet.
Jeg vil prøve å gjøre det beste av dette nye sinnet mitt å finne nye måter å leve på med denne veldig
ødeleggendes opplevelsen på hånd. Jeg er kansje ikke smart nok til å slutte mens leken er god, men
jeg er ikke så dum at jeg fortsetter når leken blir dårlig, takk for meg...
lykke til videre med ny livstil ordner seg sikkert for deg.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Razputin Vis innlegg
Etter 10min på freakforum virker nesten alle dop ut som en god idé å prøve, men jeg skriver dette som en advarsel. Tenk veldig veldig godt etter før du prøver am-2201. Bivirkningene kan være grusomme, selv om du ulikt meg får en bra ruseffekt.
Vis hele sitatet...
Med denne holdningen er det vel kanskje like greit at du holder deg unna rusmidler.

Uansett, det kommer seg nok sikkert, og om det ikke gjør det så har du vel deg selv å skylde på, det er et RC.
Sitat av Razputin Vis innlegg
Etter 10min på freakforum virker nesten alle dop ut som en god idé å prøve
Vis hele sitatet...
Selvsagt driver ikke folk å skriver negativt om dop når rus er noe mennesker nyter, og det hadde nok ikke blitt så populært om det hadde vært "vondt" å ta dop. Dop gir mer en den tar vis du ikke misbruker det, pluss at det er da mest psykedelika og cannabis som blir diskutert her av narkotika vis du ikke tar med amf. Jeg tipper du forbinder dop med all propagandaen du har hørt.

Anbefaler deg å lese denne.
Sitat av Cookie4Sure Vis innlegg
Selvsagt driver ikke folk å skriver negativt om dop når rus er noe mennesker nyter, og det hadde nok ikke blitt så populært om det hadde vært "vondt" å ta dop. Dop gir mer en den tar vis du ikke misbruker det, pluss at det er da mest psykedelika og cannabis som blir diskutert her av narkotika vis du ikke tar med amf. Jeg tipper du forbinder dop med all propagandaen du har hørt.

Anbefaler deg å lese denne.
Vis hele sitatet...
Hva er poenget ditt? At jeg skal lese en post jeg allerede har lest for så
å fortsette å proppe i meg RC? God idé! Forstår egentlig ikke hvordan
du kom fram til at jeg synes negativt om cannabis og psykedelika,
"men jeg tipper du forbinder RC med all propagandaen du har hørt om hvor bra det er her."