Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2041
I dag tidlig kom den en ganske stor jævel av en edderkopp kryppende opp i senga mi. Den hang så fint over meg fra en lampe jeg har festet til veggen. Når jeg så den tenkte jeg umidelbart på å finne noe jeg kunne slå den med, men når jeg hadde gjort det var den så klart borte..

Har en del kroker og vanskelige områder på rommet som den kan gjemme seg i, så derfor lurer jeg på om noen her har noen tips til hvordan jeg skal jakte på denne eller eventuellt lokke den fram?

Btw. Trur det var en slik en: http://no.wikipedia.org/wiki/Husedderkopp eller denne http://no.wikipedia.org/wiki/Stor_husedderkopp
Hvorfor er det så mye om den edderkoppen akkurat nå???
Disse edderkoppene gjør jo ikke stort annet enn å løpe, så det mest effektive er vel å finne en pinne som du kan stikke under senga og inn i kroker for å lokke den frem, for så og fange den på et eller annet vis. Fang den i et glass og hold et papir under når du løfter glasset og kast ut edderkoppen.

For tiden er jeg jævlig glad jeg bor i 2. etasje i en stor blokk.
Sitat av Marlos Vis innlegg
For tiden er jeg jævlig glad jeg bor i 2. etasje i en stor blokk.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg på den! Ingen edderkopper her!
Huhu, er en god del med folk som er araknofober her ja. LAN med kompis i går, fant en edderkopp, kastet den på han og fy faen han stakk av.
Trådstarter
38 7
Noen som veit hvordan man kan lokke fram edderkoppen? Den har nå gjemt seg på et sted jeg ikke kommer til
Sitat av FishHead Vis innlegg
Noen som veit hvordan man kan lokke fram edderkoppen? Den har nå gjemt seg på et sted jeg ikke kommer til
Vis hele sitatet...
Støvsuger, da regner jeg med den kommer relativt fort.
La nå den søte stakkaren få være i fred går utifra at om du var en liten tass så ville ikke du likt å bli most for det at noen synes du så helt for J stygg ut
Trådstarter
38 7
Sitat av losjien Vis innlegg
La nå den søte stakkaren få være i fred går utifra at om du var en liten tass så ville ikke du likt å bli most for det at noen synes du så helt for J stygg ut
Vis hele sitatet...
Man veit aldri hva en edderkopp tenker, den er sikkert ute etter å ta meg Så heller meg en den!
Sitat av FishHead Vis innlegg
Man veit aldri hva en edderkopp tenker, den er sikkert ute etter å ta meg Så heller meg en den!
Vis hele sitatet...
Om så den hadde hatt en iq på 276, så ville den ikke hatt sjanse til å ta deg.
Mener, den er på størrelsen med en liten mandarin og veier mindre enn en middels stor fjær.

Pluss den holder fluer og annet småkryp unna huset.
Sist endret av Bombasa; 11. august 2011 kl. 13:32.