Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1219
Hei! Noen som har enkel oppskrift/erfaring med og lage dråper av 3 g cannabis. Altså varmebehandle cannabis I olje som ikke stivner til medisinsk bruk I dråpe form... lurte på og bruke solsikkeolje? Men usikker på eventuekt varme ? Og hvor lenge jeg må røre? Anyone
Perfekt varme avhenger litt av hvordan ovnen din er. Hjemme bruker jeg 110 grader men når jeg bruker andre sine ovner må jeg av og til ha 120 og kanskje litt til.

30 min. holder for å få med det meste. CBD trenger 60 min. Å bruke lang tid passer best når man har optimal og stabil temperatur. Altså ikke i bakerovn.

Du kan bruke Solsikkeolje og olivenolje. Har du vurdert å lage tinktur? Da blir det flytende under alle forhold.
Har du testa det selv KnutAnkhAton?

Sverga til kokosolje og kapsler selv siste året.

Hvis du har erfaring. Hvordan gikk du fram?
Nei. Sverger til rikelig med kokosolje. Har det i kjøleskapet slik at det blir hardt som sjokolade. Da blir det mye raskere å veie opp dosen jeg ønsker og mindre klin.
Trådstarter
10 0
Takk for svar!
Har bare minimum 130 grader på denne ovnen.. går dt?uten og miste medisinske egenskaper... og hvor mye olje på 3.. anyone?
130 går. Du kan ta så mye olje du vil. Jeg tror mye olje øker. biotilgjeligheten men mange får det tydeligvis det til med lite olje. Bruker vanligvis minst 200g på 3g.

Egentlig er det lurt å eksperimentere med temperatur/tid selv. Da finne man ut litt. For høy temperatur så brenner virkestoffene opp og for lav så blir for lite dekarboksylert. Når det blir for lite er typisk at man blir sløv uten å bli høy.
Anonym bruker
"Ond Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er en graf som viser thc over tid ved ulike temperaturer

Husk at dette er labtester, ikke stol på ovnen din, legg deg litt under for ikke å 'svi' olja