Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 666
Hei freaks,
Har putta i meg diverse rusmidler i løpet av den siste måneden.

Det er mulig jeg skal ta en urinprøve neste uke.
Forhåpentligvis ikke.

Men for å være sikker:
Daglig:
1 sixpack alkohol (++I helger)

Semi-daglig:
0.5-1g cannabis

Ukentlig:
0.5g kokain
1-2g amfetamin
1-2mg ksalol
~1g ritalin depot

spørsmålet mitt er
Har jeg noe å bekymre meg for mtp eventuelle urinprøver? Det er ganske så sporadisk forbruk, kan jeg forvente at noe blir plukket opp?

Kan tilføye at det er neste tirsdag den eventuelle urinprøven tar plass; det jeg lurer på er om noe av det jeg har putta i meg har noe form for oppbygd toleranse?? Skål.
Sist endret av zykonaut; 19. mars 2020 kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain og amf er raskt ute av kroppen. Cannabis derimot er det større sjanse for at du tester positivt for...
Du må utdype mer om bruken, når var sist gang og hva legger du i semi-daglig? Ved sporadisk kan det lett sitte 2 uker, ved daglig over 2 måneder.
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kokain og amf er raskt ute av kroppen. Cannabis derimot er det større sjanse for at du tester positivt for...
Du må utdype mer om bruken, når var sist gang og hva legger du i semi-daglig? Ved sporadisk kan det lett sitte 2 uker, ved daglig over 2 måneder.
Vis hele sitatet...
Røyker jevnlig i helgene. Maximum 3g over fredag-mandag. Så nykter 2-5 dager.
Tror du skal slite med med pisse reint for Cannabis på ei uke. Har erfart at det kan gå, har man kun røyka en liten en gang før prøve med clean kropp før inntak.

Du kan forsøke med stort inntak av vann. Da kan prøven bli kjent ugyldig. Du kjøper deg litt ekstra tid før neste prøve.

Vil pisseprøver I det hele tatt bli priorterit sånn som ståa er i landet nå om dagen?

Tviler på at det er normal prosedyre på det ved et vanlig legesenter akkurat nå.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 19. mars 2020 kl. 02:46.