Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 860
Jeg røyka ein joint igår og fikk telefon om at jeg skal ta urinprøve på fredag, altså 5-6 dager etter. Jeg røyker ikke til vanlig og det var kun en joint delt på 2 personer. Er det stor sannsynlighet får at det kommer til å slå ut på prøven?
Å er det noe jeg kan gjøre får å få thc en kjappere ut av kroppen?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Benytt sjansen, si at du er i karantene, hva skal de si?
Trådstarter
4 0
Det er fastlegen jeg skal til, hadde ikke de visst om jeg var i karantene ?
Jeg forstår ikke hvordan i helvete de kan bruke tid på noe sånt når alt man hører om er bekymringer angående helsevesenets kapasitet.

TS: Hvis du ikke røyker til vanlig vil jeg tro du er trygg om du trener/svetter litt ekstra og får i deg rikelig med vann. Lykke til
Jeg skulle også tatt urinprøver, men har blitt totalt nedprioritert av helsevesenet.
Trådstarter
4 0
Hjelper det å kjøpe detox produkter ?
Nei.

Men det hjelper å ringe og si at du har hoste
Det går mest sannsynlig bra.

Men hadde heller dagt jeg har en stygg hoste og fått det utsatt en liten stund.
jeg hadde rett og slett nektet denne ene gangen (regner med du har levert rent før dette?), for jeg tror jeg hadde sluppet unna med en unnskyldning om at jeg ikke vil risikere noen, hverken dem, meg eller mine, i disse corona-tider