Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4162
Hei!

Kan noen hjelpe meg å finne ut admin passord til Genexis ED500, som er den nye ruteren fra Nextgentel?

User-passord står på enheten, men jeg ikke klarer å justere noe som helst med user-tilgang.

Ruteren er fra Inteno, bare har fått et annet navn, og fortsatt kjører Iopsys/OpenWRT.
Prøvd "admin" som brukernavn og passord?
Trådstarter
4 0
Prøvd "admin" som brukernavn og passord?
Vis hele sitatet...
Det går dessverre ikke.
Har du prøvd "password" som passord?

EDIT:
Eller "1234"

Prøv: "user" som brukernavn og "admin" som passord.
Sist endret av utepaanordnes; 29. desember 2019 kl. 02:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hjeg antar disse er låst på samme som min. Hvis det stemmer så er det kun user user som fungerer som login på ruteren (om en skal tro min kundeservice rep.)
Er du heldig så er user-brukeren brukende, og passordet til denne er klistret på routeren (evt. som WPA2-nøkkel).

Tidligere NGT routere har hatt admin-passord av typen VebBfB196 (som kundeserviceansatte i Bergen måtte pugge/copy paste, siden det var basert på "Vi er berømte Brann fra Bergen 1963" (1963 var vel siste gangen de vant gull når dette passordet ble oppfunnet for Inteno-routerene)), så du vil nok ikke klare å gjette deg frem til det aktuelle admin-passord med mindre Kundeservice nok en gang lar dette lekke ut..
Sist endret av bashfoo; 29. desember 2019 kl. 07:32.
Trådstarter
4 0
Helt utrolig. I begynnelsen var brukernavnet "user" og passord var det som stå på klistremerket.
Nå er både brukernavn og passord "user"...