Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3001
Hei,

Jeg inntok store mengder diazepam for tre-fire dager siden (er ikke vant til slike) Er fremdeles VELDIG zombie i kroppen. MÅ på jobb i morgen. Har fått tak i amfetamin. Vet ikke hvordan jeg best kan innta det. Har en ansvarsfull jobb og er livredd at sjefen skal merke noe på meg!
VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Mat, vann og søvn. Ikke speed så klart..
Noen har smurt seg i hendene når de lurte TS til å kjøpe speed
Sov. Sov. Sov.- Sov.

tar du speed no, så er du en idiot og fortjener å få sparken.
at du vurderer å ta speed for å klare en ansvarsfull jobb, forteller meg at du muligens ikke er ansvarsfull i det hele tatt, og kanskje ikke burde ha den jobben om du skal ruse deg.
Hva trenger du hjelp med? Å tømme amfen? Vi klarer ikke å si hvilke doser du skal ta for å prestere optimalt. Spis mye mat. Legg deg tidlig i kveld slik at du kan være mest mulig uthvilt til i morgen.
Bruk egenmelding om du har en jobb som innebærer ansvar eller om du er en fare for liv og helse. ikke vær idiot og gjør ting værre. egenmelding er bedre løsning enn å risikere ALT for ingenting.
Du kan ingenting for at du er syk av og til, og da er det bedre å ringe NÅ, enn i siste liten.

Skal love deg at om din jobb hadde hatt ansvar for min sikkerhet/helse, hadde jeg grisejula deg om jeg fant ut at du tok speed for å være " safe" om du var bussjåføren min eller what not.
Sist endret av Mokkasinen; 29. oktober 2019 kl. 11:59.
Søvn, Mat, Vann og Kaffe før/på jobb, du kan eventuelt prøve å mikrodose i dag og før jobb i morgen, jeg vil anbefale å innta det ved nesespray.
Sist endret av A.Nietzsche; 29. oktober 2019 kl. 12:01.
Sitat av Miss_karla Vis innlegg
Hei,

Jeg inntok store mengder diazepam for tre-fire dager siden (er ikke vant til slike) Er fremdeles VELDIG zombie i kroppen. MÅ på jobb i morgen. Har fått tak i amfetamin. Vet ikke hvordan jeg best kan innta det. Har en ansvarsfull jobb og er livredd at sjefen skal merke noe på meg!
VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG!
Vis hele sitatet...
Så slik jeg forstod dette, så inntok du noe narkotika for 3 dager siden og føler deg dårlig, også trenger du hjelp til å bli frisk slik at du kan innta en annen type form for narkotika før jobb imorgen?

Jøsses for en verden vi lever i..
Dude, du har omgangssyke.
Egenmelding er svaret
Sitat av cplpro Vis innlegg
Så slik jeg forstod dette, så inntok du noe narkotika for 3 dager siden og føler deg dårlig, også trenger du hjelp til å bli frisk slik at du kan innta en annen type form for narkotika før jobb imorgen?

Jøsses for en verden vi lever i..
Vis hele sitatet...
Nei, det var ikke det TS mente. Hen føler seg som en zombie etter å ha inntatt mye Valium for 3-4 dager siden og fikk en "lys" ide om å ta amfetamin for å framstå mer oppegående på jobben imorgen.

Vi lever i en verden der enkelte burde lære seg å forstå det som står skrevet.

Til TS: enten latt som du er syk eller møtt opp på jobb uten å ta speed (for det kan fort skje at folk merker det på deg), forbeholdt at jobben ikke innebærer risiko for skade på andre enn deg selv.
Lurer på hva slags jobb han har. En gymlærer på speed kan høres litt slitsom ut. En peppra butikkansatt burde være tidenes beste selger og fylle hyller som en champ.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Lurer på hva slags jobb han har. En gymlærer på speed kan høres litt slitsom ut. En peppra butikkansatt burde være tidenes beste selger og fylle hyller som en champ.
Vis hele sitatet...
Jobber selv i butikk og har snakket med flere bekjente om at dette er vanlig i noen butikker. Han ene hadde tatt amfetamin sammen med sjefen før de skulle legge ut varer kl 6 på morgenen... Det gikk unna visstnok, men synes likevel det er en trist tilstand man er i dersom det virker som en fornuftig idé å ta speed for å klare/orke å jobbe lenge nok til å få gjort de daglige oppgavene.
Sitat av Miss_karla Vis innlegg
Har en ansvarsfull jobb og er livredd at sjefen skal merke noe på meg!
VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG!
Vis hele sitatet...
Om du faktisk er redd for at noen skal merke noe så er du good. Sov godt i natt så er du mer enn fin nok til i morgen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jobber selv i butikk og har snakket med flere bekjente om at dette er vanlig i noen butikker. Han ene hadde tatt amfetamin sammen med sjefen før de skulle legge ut varer kl 6 på morgenen... Det gikk unna visstnok, men synes likevel det er en trist tilstand man er i dersom det virker som en fornuftig idé å ta speed for å klare/orke å jobbe lenge nok til å få gjort de daglige oppgavene.
Vis hele sitatet...
Er ikke snakk om å orke, alle orker det uten hvis de må. Men det er drit kjedelig. Repetitivt arbeid er gøy på speed, det er det som gjør det så effektivt hvis man kan styre det i riktig retning og ikke sitter og skrur ifra hverandre tven, finner på konspirasjonsteorier eller runker hele natta.

Tipper det hadde vært knall stemning på overtid med vareopptelling langt utpå natta hvis de ansatte var på speed prata skit og jobba som noen maskiner. Men det spørs hva som skjer dagene etterpå når ansatte er på nedtur.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Er ikke snakk om å orke, alle orker det uten hvis de må. Men det er drit kjedelig. Repetitivt arbeid er gøy på speed, det er det som gjør det så effektivt hvis man kan styre det i riktig retning og ikke sitter og skrur ifra hverandre tven, finner på konspirasjonsteorier eller runker hele natta.

Tipper det hadde vært knall stemning på overtid med vareopptelling langt utpå natta hvis de ansatte var på speed prata skit og jobba som noen maskiner. Men det spørs hva som skjer dagene etterpå når ansatte er på nedtur.
Vis hele sitatet...
Sikta mer til at mengden arbeid er så stor at å gjøre det i edru tilstand er umulig. Speed gir jo en økt utholdenhet under påvirkning, dvs man kan komme unna med flere timer med arbeid enn hva man vanligvis klarer å yte.

Gjør man det som en sosial aktivitet eller for å unngå kjedsomhet er det hvertfall ingen følelse av maktesløshet i bildet, det blir et friere valg på mange måter.

Er jeg på bærtur om jeg mener å ha sett en dokumentar om steder i Asia hvor fabrikkarbeidere jobber på speed/meth flere dager i strekk for å tjene mer spenn? Uansett var poenget at vi ikke trenger slik tilstander i Norge da vi har nok sykefravær til at vi trenger folk på nedtur som ringer inn syk annenhver dag.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp 0.2 i rizzla papir/do papir på morningen om du absolutt må. Men spis en god frokost først.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dropp 0.2 i rizzla papir/do papir på morningen om du absolutt må. Men spis en god frokost først.
Vis hele sitatet...
med tanke på at amf man får vanligvis er mellom 5-75% renhet, og ofte kutta ned med koffein el opp med meth, så er dette et idiotisk råd å gi.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ring inn og si du er dårlig men har tatt paracet og kommer på jobb om formen blir bedre.

Så koker du deg en kopp kaffi heller litt speed oppi, spis god frokost først. Så ser du det an.
nei nei nei, for all del gjør som Alge sa, er du i stand til å føle at du er redd for at noen ser noe så er du i god nok form! sku d bli så ille at noen merker du er bittelitt annerledes er det både mye mindre enn hva d vil se ut som om du putter "litt" i kaffen en spiser 0.2 osv osv.

med amfen i deg så blir d vanskelig å bortforklare "formen" selv om du skulle vært så heldig å dosere riktig, enn en saftig dose valium for 4 dager siden som lett kan bortforklares med at du ikke føler deg 100% (kanskje du begynner å bli syk el bare har sovet dårlig, i verstefall).

med speed som du 90% sikkert ikke vil klare dosere riktig så vil du ikke bare gjøre deg mer mistenksom, men også få en mye saftigere krasj enn 4 døgn etter valium.

se på ALLE som ikke er anonyme her, er gode grunner til at vi sier du ikke bør ta amf for dette.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS hvordan gikk det?