Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2933
Halla folkens, er klar over at dette er et spørsmål som blir stilt alt for ofte, men jeg er full, har kun tilgang til mobilen, og da er det jævla klumsete å søke.
Har litt alkohol i blodet, tenker det blir max 12 øl i løpet av kvelden, har også lomma full av ksalol. Nå er jeg relativt ny på benzo, det jeg lurer på er:
Om jeg med 12 alkoholenheter i blodet hiver i meg en eneste ksalol, vil jeg bli fullstendig huleboer? Eventuelt, hvor er grensa på hvor mange jeg kan ta uten å gå på trynet etter alkohol?
Tilleggsinformasjon: mann, 80kg, 185cm, ingen toleranse benzo, massiv toleranse alkohol, tom mage.
Klem, zyko
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
6mg xanax og 1 liter sprit er min favorittkombo.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
12 pils + 1 Ksalol kan enkelt gjøre deg sprø
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Trådstarter
Vil bli litt sprø, men gjerne ikke sette fyr på bilen til naboen. Kaster i meg en nå
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glhf
Kompis tok 10mg ksalol og masse sprit

Her er resultatet

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/O...kniv-og-pistol
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å holde meg til max 2mg om jeg skal drikke, om du ikke er en helt tilbakestående person i utgangspunktet kommer du ikke til å bli det av et par mg xanax heller.
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Trådstarter
Tok akkurat andre dose, føler meg litt sløv, men ikke ukontrollert i det hele tatt. Kan si at det føles som om jeg har drukket litt mer enn det jeg egentlig har. Men takk for advarsler. God kveld

Tar det tilbake, har en periode på flere timer hvor jeg ikke husker en dritt. Vet jeg stakk innom en bar etter posten, fikk i meg flere shots, så er det helt blankt. Våknet opp i sofaen på et trygt sted, heldigvis. Bare i jævla ustand. Tingene mine var spredd utover, tlf under sofaen, pils overalt. Føler meg fortsatt fucka, også. Kommer lett til å bli forelska i denne komboen.
Sist endret av zykonaut; 12. februar 2020 kl. 07:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva er det som er så digg med blackout? De få minuttene med rus før alt blir svart?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Et lite innspill: en av effektene fra alkohol og fra benzoer, er at du mister oppfatningen av hvor påvirket du er.
Det er en ganske usikker metode å bare "kjenne etter" hvis man har alkohol og benzo i blodet.

Edit: som jeg ser du fant ut.
Sist endret av meaculpaUIO; 12. februar 2020 kl. 18:45.
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva er det som er så digg med blackout? De få minuttene med rus før alt blir svart?
Vis hele sitatet...
Nå er det jo ikke sånn at alt blir svart. Vil heller ikke si at det er akkurat blackout jeg er ute etter.
Jeg kan si at for meg personlig er det digg å være griserusa. Om det ikke er det samme for deg, så la være da
Benzo og alkohol er ekstremt digg, ja. Helt enig med deg der.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Benzo og alkohol er ekstremt digg, ja. Helt enig med deg der.
Vis hele sitatet...
Også en jonas
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok nettopp 4mg ksalol, 3 glass vin og noen øl og kunne aldri sett for meg å gjøre apestreker
Fortell oss om apestrekene i morgen Rask Katt!

Sitat av zykonaut Vis innlegg
Kommer lett til å bli forelska i denne komboen.
Vis hele sitatet...
Jeg er ingen helgen, tro meg. Men det skumle med denne mixingen av & gjør at hverken eller blir kos hver for seg lengre. Krysstoleransen øker hurtig! Og da blir det eneste som blir gøy denne gode mixen. Hvis du må kombinere hold det til en og en annen gang. Hva med å heller ta seg et par ksalol som kos alene noen ganger som erstatning for alko (alle drikker vel for en grunn..)? Sparer kroppen for 12 halvlitere (usunt for hjerte og vekt i lengden).
Hilsen hobbymoralsnuten
Sist endret av urunderarrest; 13. februar 2020 kl. 07:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.