Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1295
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått tom for subutex men fått tak i en del temmere. En fyr fortalte meg i går at alt over 0,6 mg temgesic er bortkasta fordi kroppen ikke tar opp mer på en gang. Tenkte å sette en smell tilsvarende det jeg pleier som er 4-5 mg subutex. Da må jeg ta 10 stk temgesic men samma det. Men vil det ha noen effekt hvis kroppen ikke kan ta opp mer enn 0,6 mg av gangen uansett?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som har peiling? Greit å ha en viss peiling på om jeg laster bort 3,4 mg buprenorfin, men det er heller ikke deres ansvar, men har søkt og søkt på nettet uten å finne ut av det..
Endre topicen din så den sier litt om hva innlegget handler om. Kanskje flere trykker da.
Kroppen tar opp alt du setter av buprenorphin. Det de snakker om er en tak effekt hvor du får mindre og mindre ut av høye doser. Det begynner på 4-8 mg. Så du har ingenting å bekymre deg for. Du vil få full effekt
Om du har 10 Temgesic vil kroppen ta opp all Buprenorfinen.
Det er et tak på når reseptorene er mettet på Buprenorfin, men jeg tror det taket ligger på 32mg eller noe.

Det hadde jo ikke vært noe poeng i å lage Subutex med 2mg og 8mg hvis kroppen ikke tar opp mer enn 0,6mg!

Om din dose er 8mg Subutex må du riktignok ta 20 stykker 0,4mg Temgesic for å få samme effekt.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!
Har også hørt at temgesic og subutex er lott forskjellig at subutex inneholder buprenorfin og temgesic inneholder buprenorfinhydroklorid. Veit ikke forskjellen men hvis jeg skyter i åra burde det vel funke å ta 7-8 stk temmere a 0,4 mg...