Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1321
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man ekstrahere ut kodein av stikkpiller?
Lite gira på å pakke 10stk opp i stompen
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eller noen annen måte?
Disse pillene er vel fettbaserte
Finner ingenting ved googling
Forsiktig med dosen. Vet ikke hva stikkpillene inneholder men de vanlige har 400 mg paracetamol. Og de sier vel maks dose er 1000 mg. Om stikkpillene har like mye paracetamol kan det kanskje gi levertrøbbel eller forgiftning om dy skyver hele pakka inn bakdøra?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Maks døgndose for paracet er vel 4g.
Samme om det går opp i stompen eller inn i kjeften.

Er 400mg paracet og 30mg kodein
Jeg hadde aldri noen suksess, da de er løst opp i fett. Hadde mann forsøkte CWE på vanlig vis vil jeg tro at det vil bli igjen mye kodein i gugga. Da kodein er løselig i både vann og fett fant jeg aldri noe fornuftig metode, men stikkord om en skal søke litt er jo codeine paracetamol lipid- og/ eller liquid solubility en start. Mulig en kan trikse med temperaturer eventuelt bruke ett annet løsemiddel enn vann feks. Kan dessverre ikke hjelpe men er veldig interessert om noen har hatt suksess

Maks dose er 4g ikke 1 på Paracet men ikke tøy grensene på noe du ikke blir rusa av
Sist endret av Bluesky_; 24. desember 2019 kl. 04:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg får vel i meg 300mg Kodein om jeg pakker 5stk opp bak.
Burde vel funke for en liten rus?
Er 60mg kodein pr stikkpille
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stappa 5stk opp i rassen, jeg. (300mg kodein)

God jul, freaks!
Glade jul,
Hellige jul,
Kodein i rompe-hul