Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2026
Anonym bruker
"Glad Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal gå av heroin igjen og orker ikke helt cold turkey denne gangen. Har fått tak i en haug med tramadol, både depot og ir. Aldri brukt tramadol før og lurer på om noen har erfaringer med bruk av tramadol mot abstinensene?
Funker ikke særlig. Jeg fikk anfall av tramadol. Abstinensene ble ikke bedre av det. Jeg ville heller anbefalt buprenorfin og lyrica i abstinensfasen.
Anonym bruker
"Glad Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Funker ikke særlig. Jeg fikk anfall av tramadol. Abstinensene ble ikke bedre av det. Jeg ville heller anbefalt buprenorfin og lyrica i abstinensfasen.
Vis hele sitatet...
Men noe hjelper det vel?. Noe er bedre enn ingenting?
Anonym bruker
"Arbeidende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke hvis du får anfall av det
Anonym bruker
"Glad Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hjelper vel å ha noe benzo i bakhånd da
Anonym bruker
"Ergerlig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men noe hjelper det vel?. Noe er bedre enn ingenting?
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du om råd etter du handler? Du har valgt det klart dårligste alternativet av de to medikamentene, slutt å be om bekreftelse og gjør undersøkelsene dine i riktig rekkefølge fremover.
Anonym bruker
"Glad Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor spør du om råd etter du handler? Du har valgt det klart dårligste alternativet av de to medikamentene, slutt å be om bekreftelse og gjør undersøkelsene dine i riktig rekkefølge fremover.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke gjort noen ting. Jeg kjøpte ikke tramadolen med tanke på å bruke mot heroinabstinenser. Jeg bare kjøpte dem, og lurte på OM det kan hjelpe. Så ta det rolig bro. Jeg ekke såå dum.
Det aller beste mot opiat abstinenser er buprenorfin i noen uker. Buprenorfin skal IKKE brukes over lengre tid. Det er kun ment i en avrusningsperiode. Lyrica hjelper også noe sinnsykt mot opiatabstinenser.
Det er mye bedre enn ingenting. Jeg pleier å dele depot pillene i to. Det tar dog litt lang tid før magen og sånt blir litt bedre, så du bør ta den på tom mage. Men absolutt bedre enn ingenting. Jeg også Har hatt kramper av Tramadol i veldig høye doser. Men hvis du holder deg under 600mg grensa er du trygg.
Prøv deg fram. Tramadol er bedre enn ingenting. Men pass på. Både jeg og dama fikk anfall av tramadol når vi var opiatabstinent. Å det hjelper IKKE
Sitat av Sondre Vis innlegg
Det aller beste mot opiat abstinenser er buprenorfin i noen uker. Buprenorfin skal IKKE brukes over lengre tid. Det er kun ment i en avrusningsperiode. Lyrica hjelper også noe sinnsykt mot opiatabstinenser.
Vis hele sitatet...
Har aldri hørt fra noen på LAR at det KUN er ment i en avrusningsperiode. Det er mange som har fått livslang og god effekt av det. Lyrica burde man heller ikke gå lengre på, men mange gjør det fordi det bedrer livskvaliteten dems. Men helt ærlig så er abstinensene på Lyrica værre enn Subutex.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Har aldri hørt fra noen på LAR at det KUN er ment i en avrusningsperiode. Det er mange som har fått livslang og god effekt av det. Lyrica burde man heller ikke gå lengre på, men mange gjør det fordi det bedrer livskvaliteten dems. Men helt ærlig så er abstinensene på Lyrica værre enn Subutex.
Vis hele sitatet...

Det er fordi de på LAR ønsker å ha folk på subutex. Buprenorfin er banna i mange land pga lantidsvirkningen. Det er bare Norge som tviholder på buprenorfin bruk. Snakk med de som har gått på det en stund. Er selv i LAR men får metadon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men noe hjelper det vel?. Noe er bedre enn ingenting?
Vis hele sitatet...
Man blir rimelig ute på trammiser, når du tar nok, men jg velger å kalle d «apedop» blir bare sløv og snøvlete av de. Bruk heller oxypam-diazepam og nitrazepam, da får du ihvertfall roen👍🏻
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pillekartoteket Vis innlegg
Bruk heller oxypam-diazepam og nitrazepam, da får du ihvertfall roen👍🏻
Vis hele sitatet...
Høres ut som et kult stoff, hva er det?
Du som basert på brukernavnet burde ha megapeiling, må le
Anonym bruker
"Glad Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil si at 400mg tramadol, 600 mg lyrica og 20 mg valium funker som fAen. Merker ikke abstinenser i det hele tatt
Sikkert fordi du har fått i deg pregabalin, et opiat + benzo. Potent mix det der.

Hvis du tar mer Tramadol bør du ta Diazepam ved siden av! Vil ikke ha noen krampeanfall

PS Lyrica har noen helt jævlige abstinenser om du tar det jevnlig.
Sist endret av krystallkongen; 19. desember 2019 kl. 14:50.
Anonym bruker
"Glad Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan man redosere tramadol?
Ja man kan det, men vær forsiktig med tramadol, doser over 400mg sies å øke sjansen for krampeanfall betraktelig og vist du i tillegg sliter med sterke abstinenser noe som jeg tror også øker sjansen din for krampeanfall så er ikke dette en bra kombinasjon nødvendigvis. Jeg ville prøvd å trappe ned med suben i stedenfor
Jeg har ikke brukt så mye heroin at det er helt krise. Jeg har allerede tatt 400mg i dag. Kan jeg ta 400 til? Ja jeg vet jeg er dum. Men jeg klarer ikke finne svar på resten av nettet

Og der var jeg avslørt, haha
Sist endret av NodSquad; 19. desember 2019 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg har ikke brukt så mye heroin at det er helt krise. Jeg har allerede tatt 400mg i dag. Kan jeg ta 400 til? Ja jeg vet jeg er dum. Men jeg klarer ikke finne svar på resten av nettet

Og der var jeg avslørt, haha
Vis hele sitatet...
Bro, ikke ta 400mg til. Formen kommer bare til å bli dårligere. Det blir også en betydelig krampefare.De gangene jeg har tatt mye Tram får jeg et merkelig press i hodet, blir uggen + skjelven og føler meg dårlig dagen etter.

Gjør heller formen bedre med litt benzo og hasj eller gress! Det er mye diggere Lyrica funker også som faen! 300mg
Sist endret av krystallkongen; 19. desember 2019 kl. 19:52.